Nový Citroën C1 oficiálně na prvních fotkách i na videu

Po Peugeotu, který představil svého člena kolínské trojice jako první, tu máme další kompletní odhalení druhého ze známé trojice. Citroën zveřejnil oficiální materiály ukazující novou generaci modelu C1 v celé své „kráse“.

Design | Hatchbacky | Příslušenství | Premiéry | Peugeot | Ženeva 2014

Peugeot 108 v nových snímcích a informacích, hmotnost od 840 kg

Novinka dorazí s tří nebo pětidveřovou karoserií a chybět nebude ani plátěná střecha (s rozměry 800 x 760 mm), v tomto případě označená jako Airspace. Na délku měří nejmenší z francouzské rodiny 3,46 m, široký je 1,62 m a vysoký 1,45 m. Citroën taktéž slibuje velmi malý poloměr otáčení a výborné vlastnosti z pohledu každodenního užívání.

Video | Autosalony | Toyota | Ženeva 2014

Také nová Toyota Aygo se chystá na svou premiéru

Interiér prozatím automobilka neukázala. Také Citroën kromě jiného nabídne sedmipalcový dotykový displej, USB a možnost připojit chytrý telefon, přičemž na displej se bude „zrcadlit“ jeho obrazovka.

Zajímavosti | Design | Premiéry | Peugeot | Citroën

Peugeot 107 a Citroën C1 s faceliftem pro rok 2012

Nabídka motorizací zahrnuje dvě jednotky. Slabší 1.0 e-VTi s výkonem 68 koní, pětistupňovou převodovkou a systémem Start/Stop, nebo silnější 1.2 VTi naladěnou na 82 koní. Výkonnější C1 zvládne stovku za 11 s a v kombinovaném provozu spotřebuje 4,3 l/100 km.

Citroën C1 nové generace se předvede na autosalonu v Ženevě, kde nebude chybět ani Peugeot 108, ani Toyota Aygo.

 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Citroën

Citroën C1 0.998
Rok výroby: 2008
Stav: 47 444 km
Cena: 60 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 135 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 163 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků