Nový Citroën C1 oficiálně na prvních fotkách i na videu

Po Peugeotu, který představil svého člena kolínské trojice jako první, tu máme další kompletní odhalení druhého ze známé trojice. Citroën zveřejnil oficiální materiály ukazující novou generaci modelu C1 v celé své „kráse“.

Hatchbacky | Příslušenství | Premiéry | Design | Peugeot | Ženeva 2014

Peugeot 108 v nových snímcích a informacích, hmotnost od 840 kg

Novinka dorazí s tří nebo pětidveřovou karoserií a chybět nebude ani plátěná střecha (s rozměry 800 x 760 mm), v tomto případě označená jako Airspace. Na délku měří nejmenší z francouzské rodiny 3,46 m, široký je 1,62 m a vysoký 1,45 m. Citroën taktéž slibuje velmi malý poloměr otáčení a výborné vlastnosti z pohledu každodenního užívání.

Video | Autosalony | Toyota | Ženeva 2014

Také nová Toyota Aygo se chystá na svou premiéru

Interiér prozatím automobilka neukázala. Také Citroën kromě jiného nabídne sedmipalcový dotykový displej, USB a možnost připojit chytrý telefon, přičemž na displej se bude „zrcadlit“ jeho obrazovka.

Zajímavosti | Premiéry | Design | Peugeot | Citroën

Peugeot 107 a Citroën C1 s faceliftem pro rok 2012

Nabídka motorizací zahrnuje dvě jednotky. Slabší 1.0 e-VTi s výkonem 68 koní, pětistupňovou převodovkou a systémem Start/Stop, nebo silnější 1.2 VTi naladěnou na 82 koní. Výkonnější C1 zvládne stovku za 11 s a v kombinovaném provozu spotřebuje 4,3 l/100 km.

Citroën C1 nové generace se předvede na autosalonu v Ženevě, kde nebude chybět ani Peugeot 108, ani Toyota Aygo.

 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Citroën

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků