Nový Chevrolet Nubira přistižen při testech (spy photos)

Chevrolet Nubira první generace opustil automobilový trh v roce 2002. Jeho nástupcem se stal model Lacetti, jméno Nubira však zůstalo na některých trzích zachováno a s velkou pravděpodobností se Chevrolet k němu vrátí i tam, kde tomu tak nebylo.

Když to všechno sečteme, na fotografiích můžeme vidět třetí generaci Nubiry. Tu se podařilo zachytit poblíž německého Nürburgringu a její vývoj již plně spadá pod křídla Chevroletu, který v roce 2004 přebral modely tehdejší automobilky Daewoo.

Kompaktní sedan si zřejmě vezme za vzor designu svého většího kolegu, model Epica. To bude mít za následek použití víc zaoblených tvarů, a to jak na přední části, tak u zadních partií. Z dostupných informací lze vyčíst jen tolik, že Nubira zavítá na trh v průběhu příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nubira v její třetí generaci při testech

Chevrolet Captiva 1.991
Rok výroby: 2007
Stav: 188 221 km
Cena: 150 000 Kč
Chevrolet Kalos 1.399
Rok výroby: 2005
Stav: 161 386 km
Cena: 34 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2012
Stav: 146 586 km
Cena: 182 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků