Nový Chevrolet Camaro: výroba začala

17 komentářů

astario
6. července • 10:28

to myslite, vážně, že tohle nové auto vyjde v základu na 400 klacků? proboha to mám u nás ojetou oktávu3-[ :'(

Tonda
25. března • 19:20

možná se pletu, ale AFM (vypínání 4 válců) má jen L99 /tzn.automat/ a ne LS3 - ?

JP
25. března • 21:27

Myslim ze aj V6 bude mat dost tahu od nizkych otacok, takze drzat ho vo vysokych je nutne len ked z neho chceme dostat maximum.Z udajov vidno ze je viac tocivejsi,ale je to moderny motor s variabilnym casovanim ventilov a tak bude mat dost sily aj v nizkych otackach, je mozne ze nejakych 330Nm bude uz od cca 2000-2500 otacok. To ze ma 370Nm maximum je vyborny udaj na 3,6ku bez preplnania a vykon nad 300 koni pri otackach len nieco malo nad 6000 tiez. V8 je tu klasickou amerikou s velkou silou.

BobAsh
20. března • 13:36

Koukám, že pan kolega Duchoň nejen že neumí anglicky, případně česky (mileage není v tomto případě "dosah", ale "spotřeba" - a když už u obrácených jednotek používat jiný termín, tak by to byl "dojezd", protože auto obvykle nikam nedosáhne, pokud to není autojeřáb, ale spíše někam dojede), ale hlavně je pro něj očividně nadlidský úkol zadat hodnoty v MPG třeba do googlu a převést je na něco srozumitelnějšího českému čtenáři...

Radek Ondrášík
20. března • 16:44

Vyučovací hodina má také 45 minut a ne 60
Školní rok má 10 měsíců a ne 12Prostě určité výrazy ve spojení s určitým významem se používají i tam, kde původní obsah daného výrazů je dost odlišný. proto může mít auto dosah ve smyslu dojezdu, a proto může být vyučovací hodina 45 minut a ne 60

BobAsh
20. března • 19:21

Samozřejmě, spousta věcí má i jinej význam než se na první pohled může zdát - nicméně použití slova "dosah" v souvislosti s autem jsem životě neviděl, u auta jsem zatím vždycky viděl "dojezd", u letadla "dolet" případně "dostup", podle toho ve kterém směru se pohybujeme, jen nevím jak se říká ekvivalentu u lodi...Nicméně ekvivalentem "mileage" ve významu x mpg je u nás spotřeba paliva, a je jedno, jestli je udávaná v l/100km, mpg nebo třeba ve vědrech na verstu. Nicméně od novináře na českém internetu bych čekal převedení jednotek do něčeho na první pohled srozumitelného - bohužel pro některé jedince je patrně konverze z mpg na l/100km podobně neřešitelný problém jako zjištění informací na internetu :))

amina
20. března • 22:39

Tak a už STAČÍ!! A šup zpátky k tématu - Camaru. Nádhera co?!

prosek
18. března • 17:08

Zeptám se, co je to dosah 25 mpg?

a
18. března • 17:34

25 mil na galon paliva, alebo 9,4 L/100km
Hmm, myslim ze v europe by bolo vhodnejsie uvadzat ten druhy udaj, predsa len litre su tu beznejie ako galony. A vacsine ludi sa nechce po precitani clanku este vyhladavat a prepocitavat, trochu tym straca na informacnej hodnote.tu mas konverznu kalkulacku http://www.tdiclub.com/misc/conversions.html

Marcus
19. března • 7:39

+ uvadzat pri americkych autach l/km nema vyznam s ohladom na to, ze charakter cestnej siete a zavedene rychlostne limity != europe s dosledkom, ze ked je v US 30mpg, v eu urcite nebude.
ani teoreticky - spotreba sa meria inym sposobom, ani prakticky z hore uvedeneho dovodu.

Standa
19. března • 20:44

No v tom případě nemá cenu uvádět spotřebu vůbec - když nebudou sedět l/100 km, tak ani mpg. ;-)

Marcus
21. března • 20:12

ale ano, ma zmysel uvadzat mpg aspon pre porovnanie s inymi US vozmi. Priemerna spotreba v EU ma iny profil ako v US... takze 30mpg pre US trh moze byt kludne equivalent 25mpg pre EU trh .... a este bacha na jednu vec. Ak je aj v EU nieco uvenede v mpg, moze sa jednat o imperial gallon, nie US ;).posledne som to myslim pozeral pre Chrysler 300C ...

Marcus
19. března • 7:34

zjednodusene l/km = 234 / mpg. samozrejme plati aj naopak a len pre US gallons.

amík
18. března • 13:23

Je N Á D H E R N Ý !!!!! Jdu do SS nebo RS až se proberu specifikacema!

Michal
18. března • 11:24

Ach jo, když člověk vidí ty ceny v USD a přepočte dle aktuálního kurzu..... Přímo z říše snů..
Kdyby to bylo za ty ceny i tady, už mám objednáno....;-)

fahrer
18. března • 8:17

Moc.:-)

Aaron
18. března • 10:42

Souhlasím. Z trojice Mustang/Challenger/Camaro je nejhezčí. Otázka je, jaký bude na silnici.

Doporučujeme

Články odjinud