Nový cenový žebříček městských hatchbacků. S rádiem a klimatizací

Zájemci o dobře vybavené městské hatchbacky s cenou do 270 000 Kč si v současnosti na českém trhu s novými auty můžou vybírat z

Nový Citroën C3 má nakročeno k úspěchu. Například čerstvě postoupil mezi finalisty ankety Car of the Year a bude se tak ucházet o titul nejlepšího auta v Evropě. Navíc chce zákazníky zaujmout zajímavou výbavou, v níž nechybí třeba si systém pro čtení dopravních značek a za příplatek kamera natáčející dění před autem.

Tuzemské zastoupení značky si hodně slibuje také od nastavení cen, za které se vůz bude nabízet. Připomeňme, že  zaváděcí cena je 244 900 Kč a při využití bonusu za vůz protiúčtem dokonce ještě o deset tisíc korun nižší. V základní výbavě ovšem chybí dvě důležité věci, což je rádio a klimatizace. Kvůli těmto prvkům je třeba sáhnout po vyšším stupni výbavy Feel. Pak je cenovka 264 900 Kč (se zmíněným bonusem 254 900 Kč). Pět aut stejné kategorie je však levnějších. Prohlédněte si je:

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

dnes | Radek Pecák | 3 příspěvky
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků