Nový cenový žebříček městských hatchbacků. S rádiem a klimatizací

Zájemci o dobře vybavené městské hatchbacky s cenou do 270 000 Kč si v současnosti na českém trhu s novými auty můžou vybírat z

Nový Citroën C3 má nakročeno k úspěchu. Například čerstvě postoupil mezi finalisty ankety Car of the Year a bude se tak ucházet o titul nejlepšího auta v Evropě. Navíc chce zákazníky zaujmout zajímavou výbavou, v níž nechybí třeba si systém pro čtení dopravních značek a za příplatek kamera natáčející dění před autem.

Tuzemské zastoupení značky si hodně slibuje také od nastavení cen, za které se vůz bude nabízet. Připomeňme, že  zaváděcí cena je 244 900 Kč a při využití bonusu za vůz protiúčtem dokonce ještě o deset tisíc korun nižší. V základní výbavě ovšem chybí dvě důležité věci, což je rádio a klimatizace. Kvůli těmto prvkům je třeba sáhnout po vyšším stupni výbavy Feel. Pak je cenovka 264 900 Kč (se zmíněným bonusem 254 900 Kč). Pět aut stejné kategorie je však levnějších. Prohlédněte si je:

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků