Novodobý Trabant se představí ve Frankfurtu jako elektromobil

Trabant, někdejší symbol ubohosti komunistické společnosti, se v posledních letech opět vrací do módy, ovšem spíše jako stylový „oděvní doplněk”.

Jak známo, německá společnost Herpa Miniaturmodelle GmbH hodlá „trábo“ vzkřísit, ale na randál a zápach primitivního dvoutaktu zapomeňte. Má jít totiž o elektromobil, jenž se má ve fázi prototypu objevit již letos ve Frankfurtu a do produkce nastoupí v roce 2012. Pokud to však fondy EU a dalších ekologií posedlých investorů dovolí.

Nový Trabant má na jedno nabití ujet slušných 250 km, přičemž žádné další ověřené informace zatím nejsou k dispozici. A jen na okraj: firma Herpa se zatím zabývá výhradně výrobou modýlků, pročež „dospělý“ automobil by jí mohl přinést značnou mediální pozornost.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Někdejší studie novodobého Trabantu firmy Herpa
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 097 km
Cena: 125 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků