70kw v základu stačí. Auto je pěkné,ale konkurence značná. A Fiat na lidi sere(vČesku) I JINDE
Poradíte mi kde koupit levně střešní příčníky?
Musíte si koupit příčníky ale přesně na svoje auto, jaké auto máte?
Mám škodu fabii combi rok 2007
Já jsem na svoji fabii koupil tyto příčníky https://www.neumax.cz/atera-rt-fabia-estate-s-p... ...
Jako designově docela pěkný, jenže Fiat.. ..aneb přibližovadlo pro Itala, co v létě tančí a v zimě nepracuje ;) Tím chci říci, že slušné antikoro nebyla nikdy jejich silná stránka. Takhle, pokud na to lípnou solidní cenovku reflektující kvalitu (jako v případě Dačky) OK, ale bojím že ne..
Mám pandu 10 let a nikde ani puchýř od koroze. Fiat je super.
Fiat po tom, co predvadel v 80. letech byl snad mezi prvnimi, kdo zacal delat pozinkovane kastle.PS: Az uvidis napr. O III, mrkni na jeji prahy, jak krasne "peclive" jsou nastrikane :) V pondeli jsem na to ziral s otevrenou hubou, malem jsem si ustrikl do kalhot a chtel si to vyfotit.
ona to žádná tragédie být nemůže, škodovka po svých průserech s vyhnilýma světlama a okolím nálevky benzinu si taky nějaké zkoušky s antikorem dovolit nemůže...Ale pravdu máš v tom, že Fiat je v tomto ohledu teď asi na standardu a že se mu nějaký vyložený průser během uplynulých 20 let nestal.
Však si ty videl posledný Fiat v roku 1995? Lebo inak by si nemohol vravieť o slabej antikoro u Fiata. Nie je to síce žiadny extra nadštandard, ale myslím že lepšie a u Škody (keď vidím Punto, Stilo, nové Bravo a porovnám to s Fábiou, Octaviou)
Aj Fiat robi pekné autá aj motoricky OK..aj tento Tipo je už poriadna limuzína pre slovákov bohate stací na cestovanie po okreskách a kto chce aj na výlety..clovek si ani nevie co vybrať...suzuki,Kia? ev japonské...bár by som žil dlhsie a aktívne,už vela aut si nenavyberám...nemecké autá mi nešmakuju...ani nebudú...nemám ich rád...pre aj prehnanú reklamu ako aj ceny a kvalita?tie suciastky kade tade po Slovensku vyrábaju, v Madarsku vyrábaju,sice dávaju pracu za 400 eur vcetne soboty a noč.smeny...keby platili poctivejšie,tak by som sa aj obetoval /na nejaké to nemecké auto.......ale i tak...B-]
vypadá dobře ,měl jsem TIPO, interiér super prostor ,bezproblémů,tak si myslím ,že tak bude dobré i nové tipo,dále si myslím ,že motor 1,4t tam přidají ,osobně ho mám v livingu a jede hodně slušně ,200 jsem s ním jel a rozhodně nejsem brzdou provozu,fiat umí pořád dělat auta ,ale všude přesvědčují o opaku a to je škoda,je na čase ,aby zdravý rozum zvítězil ,nad placenou reklamou
nehnevajte chvalit sa že ste jel 200 ou a co má byť mám se posrat,len také je dobré auto co jede 200???? vacsiu hovadinu so necítal!!! puberták...B-]
nebudu se chválit,že jsem jel 120 ty chytráku
zase to tak nehltej..1.4 T-Jet v Lku je jedina pouzitelna motorizace, zadny trhac to neni. V Livingu to bude jeste o fousek horsi.A ze Fiat umi delat auta? Jasne ze umi, stejne jako umi ostatni. Holt si to ale posere kvalitou prodejcu a spatnym marketingem.Viz. Korejci pred 10 lety a dnes?! ;-)
Ja servisuju svuj stary fiat u garaznika. Pravda ale je, ze povest prodejcu fiatu v showroomech a predevsim jejich autorizaku je bidna. Nutno ale objektivne priznat, ze jinde to vetsinou neni o buhvikolik lepsi a spis zalezi na lidech (konkretni servis/mechanik), nez na znacce.
Uz drive jsem v diskuzi na foru postoval mnou porizeny obrazek, pochazejici z Tureckeho konfiguratoru. Bug (or feature) :-P odhalil pritomnost 1.4 Multiairu, dokonce byl i naceneny nekde pod uroven 1.6 88 kW Multijetu.Bylo to tam asi dva dny, nez to stihli stahnout.Onen obrazek - http://imgur.com/OLdaE7D... Absence turbobenzinu, v dnesni dobe a navic na Evropskem trhu by byla poslednim hrebickem do rakve ;-)A ceny? Nechme se prekvapit.Me prani je - pod uroven konkurence (Megane, Rapid, H/K)
Exterier se mi libi velmi, interier uz je podstatne slabsi.Ceskou cenu bych tipnul 299 "cena od", s nejakym paketem za 310-320 tisic se slabou 1.4. Absence 1.4T u tohoto auta je pro me take docela zklamanim, hlavne vzhledem k tomu, ze cena nijak moc dumpingova evidentne nebude ani s temi zastaralymi atmosferami. Je to sice malickost, ale od 1.6 atmosfery v dnesni dobe bych cekal lepsi vykon. Vzdyt motor obdobnych parametru se daval do marey :-/Jsem zvedav na test.
Tak nejlevnější Lko je v Itálii za 16 300 Eur, u nás bez slevy 350 tisic..., tzn. že by mohlo to auto s tou 1,4 začínat na nějakých 310 tis.V naftě do 460 tis.Tak je to lepší než drátem do oka...Uvidíme, fakt se na toto auto těším.
Vzhledem k tomu, že Bravo mělo dost schopnou benzínovou 1.4ku s turbem, jsou benzínové motorizace tohoto vozu skutečným zklamáním. Namísto pokroku návrat o 10 let zpět.
to je jen dočasný stav, začátek motorové palety. Nafta je použitelná a ta je pro italský trh zásadní. T-Jety budou taky, o tom jsme přesvědčený, i když u Fiatu v poslední době si nemůže být nikdo ničím jistý...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.