Novinky u Fordu: Focus RS je na světě, EcoBoost na cestě

29 komentářů

sTiLL
25. ledna • 10:15

Vsetko super, pekne auto. Len rozmyslam co s tymi 305k a prednym nahonom.... ci to ma 4x4? Za tie peniaze si uz viem predstavit nejaku zadokolku.... Co je zabavne na prednom nahone.... podla mna nic.

mrazik
25. ledna • 19:51

Podle tebe nic, protoze jsi zatim nemel tu cest s autem znacky Ford a oznacenim RS.

still
25. ledna • 20:39

Nejazdil a preto sa pytam. Ak niekto jazdil tak nech napise , opise, popise ake to bolo. Ty si jazdil?

mrazik
25. ledna • 23:08

Mel jsem tu cest s Escort RS a nasledne Focus RS a yvlaste ten focus je podvozkove maso. Tohle proste sportovni oddeleniv anglii umi dokonale - take na to ma bohate zkusenosti - naladeni podvozku, naladeni motoru a hlavne to potrebuje ridice, co si jizdu chce uzit a hlavne prozit. Auta s oznacenim RS potrebuji skutecneho ridice a ne robota, co se vychlouba kolik mu to jede po dalnici.

sTiLL
26. ledna • 18:40

OK, ale nie je za tu cenu lepsie a zabavnejsie nejake BMW 1? Zadokolka je predsa fun.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RS
31. ledna • 15:02

Ano zadokolka je mozna zabavnejsi (pro nekoho), ale stejne jako 4x4 nebo predohrab se musi umet ridit ve sportovni provedeni. ;-)Vecina lidi zacina v Evrope na predohrabu, proto zakonitosti rizeni predohrabu jsou nejvice prirozene vecine a dobre se na ne navazuje u vykone verze (sportovni verze ala RS). O proti tomu prechod na vykone 4X4 nebo RWD neni uplne bez problemu pro vecinu lidi. ;-)

mrazik
27. ledna • 7:42

To uz zalezi na konkretnim ridici a nelze to skatulkovat. Nekdo bude preferovat 130i a nekdo Focus RS. Nicmene s obema auty neudela chybu. Ale urcite by bylo zajimave setkani techto dvou aut.

RS
25. ledna • 20:24

Jo to se ti mraziku povedlo :-D 780 000 za nove RS v DE mi pride jako dobra cena. Drive tolik stalo ST;-)

George
24. ledna • 18:30

Je pravda,ze od nastupu focuse I je ford cim dal lepsi.Nova generace jak focuse tak mondeo to jen potvrzuji.Ja osobne sem vlastnil jak focuse II rok.v.06 i mondeo rok v.05 a mohu to jen potvrdit.O tzv.radosti z rizeni si muze napr. Nemecka konkurence nebo skodovka jenom nechat zdat..To je fakt..Ford je v dane tride jednou z nejlepsich voleb.Statistyky prodeje po celem svete to jen potvrzuji.Forde jen tak dal...

jose
23. ledna • 13:56

Vsichni na svete vi, ze Focus RS ma 305 koni, jen panum "novinarum" z AR to schvalne vsichni zatajili. To neumite otevrit stranky fordu a udaj si overit? http://www.ford.co.uk/Cars/NewFocusRS/Performance :-(

Radek Ondrášík
24. ledna • 16:30

On bude problém spíše v tom, že vám někdo zatajil jednu důležitou věc. 305 "koní" v UK a 305 "koní" v CZ je trochu něco jiného. Prostě u nás se "PS" nepoužívají, ale používají se "HP"A 305 PS = cca 224 kW
A 300 HP = cca 224 kWNeboli 1 PS = 0.9863 HPBohužel chápu, že lepší je prudit a osočovat autory, než mít alespoň základní elementrání znalosti o jednotkách a mírách v zemích. Ony jsou obecně na světě jenom dvě.Takže příště bude možná lepší nedělat ze sebe hlupáka, který si hraje na chytrého a trochu se vzdělat alespoň v tom, v čem chci vypadat chytře.

RS
25. ledna • 20:21

Ano v CR si kazdy uz pouziva co chce. Kdyz uz tak alespon poradne pocitejme.
A 305 PS = cca 224 kW
A 301 HP = cca 224 kW ;-)Porad oficialni udaj Fordu je v tomto formatu 305 PS (224 kW) / 440 Nm.

jose
25. ledna • 18:08

Ja nikoho osocovat nechci. Ja se chci dobrat pravdy.Ja jsem vychazel z toho, ze se u nas pouzivaji PS a ne HP (ostatne jak je psano na wikipedii, ze v Evrope se pouzivaji PS, a ve Velke Britanii, USA, Commonwealthu se pouzvaji HP, my jsme teda výjimka a u nas se teda jako jediny v Evrope pouzivaji hp?). Kdyz teda podle Vas se u nas pouzivaji HP, proc tedy kdyz pisete o Focusu ST, proc neuvadite 166kw x 1,34102=222,6 hp ? A proc cesky dealer uvadi vykon v PS, kdyz se tedy u nas pouzivaji hp? Proc tam ma napsano 225ps a ne 222,6 hp?Pak nevim, kdo je tady za hlupaka. Proste to mate spatne a za tim si stojim. Nebo mi uvedte argumenty, ze mate pravdy vy.

Radek Ondrášík
25. ledna • 18:23

Já s tím nemám nic společného, ale pokud se podívám na Focus RS a jeho výkon v kW, pak je to 300 českých koní a 305 britských.

mrazik
25. ledna • 19:49

Radku tak v tomhle jsi opravdu slapl vedle a vykon Focusu RS je 305 PS a jednotka PS se pouziva v v evrope. Jenze ty svuj omyl neuznas, ale me je to fuk.
A prosim, v tomhle wikipedie opravdu nelze.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan
26. ledna • 18:30

Jistě, že nepřizná. Raději změní/vymaže diskuzi. B-]

jose
25. ledna • 18:35

Ne prosim, prectete si jeste jednou, co jsem napsal. Vychazim z tohoto http://cs.wikipedia.org/wiki/Koňská_síla Rikate to totiz obracene !!!Metrická koňská síla(PS)=pouzivana v Evropě, Asii a Jižní Americe=pouzivana ceskym dealerem ford = 224kw x 1,35962 = zaokrouhleno cca 305kMechanická koňská síla(HP)=Používá se zejména ve Velké Británii, v USA a zemích Commonwealthu=224 x 1,34102 = cca 300 hp.Proste vychzaim z wikipedie a z ceniku dealera ford, kde oba rikaji ze se u nas pouziva PS.

anawarr
23. ledna • 14:40

focus rs je řada, pokud to dobře chápu. 305 koní to má jen v nejsilnější motorizaci

rs
23. ledna • 19:44

Jasne :-D, focus RS basic, focus RS TDI, focus RS variant.

IO
24. ledna • 13:31

....a Focus RS Scout nebude? To je nudaaaaa:-D

Donald
23. ledna • 14:48

RS je jeden model s jedním motorem

kert
23. ledna • 10:57

Fix Or Repair Daily (FORD) platí to pořád nebo už je kvalita srovnatelná s japoncem dělanym v evropě?

bammer
24. ledna • 12:34

tvoja posledna skusenost s fordom sa asi konci niekde pri ford Escort MKIII :)) na svojom prvom escorte som mal nabehanych okolo 350.000 a robil sa na nom len bezny servis, to iste aj na forde scorpio, na svojom focuse mam teraz 170.000 km a vsetko co potrebuje je len bezny servis. na firme mam ford ranger 2005 a tiez bezna udrzba, tak neviem co by si na nom riesil kazdy den :) jedine ta zlta kontrolka co sem tam svieti vpravo dole na pristrojovke :) ale to je myslim zavada kazdeho auta :)

Radek Ondrášík
23. ledna • 11:21

Doufejme, ze Ford nikdy nedosahne kvalit japoncu delanych v Evrope, to by byla skoda prijit o dve tretiny kvality.

anawarr
23. ledna • 14:39

no to je zase názor odborníka :-D:-D:-D .....nevím o tom, že by lexus nebyl kvalitní. asi má RO lepší konexe

Radek Ondrášík
23. ledna • 14:57

a jak vite, ze je kvalitni? Dle ceho tak soudite? Mate k dispozici statistiky spolehlivosti postavene na zakladu procenta zavad na pocet prodanych vozu a ujetych kilometru? Pokud ano, sem s tim, pokud ne, tak je to jenom tlachani.A jen podotknu, ze "japonec vyrabeny v evrope" jaksi lexus neni.

mrazik
24. ledna • 12:59

No v necem mas radku pravdu. Vzpomenme si, jak v roce 2001 zacali ve francii s vyrobou yarisu a bylo to znat na kvalite. Takovych srovnani je vic. Takze neni japonec jako japonec.
Ford se v kvalite hodne zlepsil s prichodem Focusu - obecne od teto doby (1998) je na tom Ford Europe dobre.

JM
24. ledna • 2:48

On je odborník...:-/

a.j.o.
23. ledna • 22:04

Je, a si myslel, ze Vas uz vyhodili....to by byla byvala velka skodaB-]

Doporučujeme

Články odjinud