Novinky u Chevroletu: snížení cen, vylepšená Epica

Importér automobilů Chevrolet do České republiky oznámil změny v cenách svých výrobků. A potěšitelné je, že se jedná o změny směrem dolů, takže Chevrolety bude možno pořídit za často výrazně nižší ceny než dosud. Jedná se přitom o ceny ceníkové, tedy nikoli akční.

Cenové zvýhodnění u modelu Aveo představuje 20 000 až 39 000 Kč, pro Lacetti 30 000 až 67 000 Kč, Epica je levnější o 50 000 Kč a Captiva byla slevněna o 40 000 až 67 000 Kč. V jejím případě byla prodloužena záruka ze tří na pět let, tedy do stejného období jako v případě ostatních modelů Chevrolet.

Další novinkou je facelift velkého sedanu Epica, který například přinese transparentní pás mezi zadními světly. Nejdůležitější změnou je však zavedení nové, šestistupňové automatické převodovky se sekvenčním řazením, jež je standardem pro verzi 2,5 V6 a pro sotatní motory za příplatek. Na připojeném snímku vidíte zadní pohled na Epicu v „klokaní“ verzi Holden.   

Klepněte pro větší obrázek

Chevrolet Aveo 1.399
Rok výroby: 2006
Stav: 70 455 km
Cena: 65 000 Kč
Chevrolet Aveo 1.206
Rok výroby: 2008
Stav: 143 763 km
Cena: 50 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 150 976 km
Cena: 180 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků