Novinky Infiniti: nové M a modernizované G37

Japonské Infiniti rozšiřuje svoji nabídku o dvojici nových modelů. I u nás se dočkáme nového M a inovovaného sedanu G37.

Infiniti G37 pro rok 2010

Dynamičtější vzhled a přepracovaný interiér s moderní informační technologií, to má v kostce být modernizovaný sedan Infiniti G37 pro nadcházejí rok.

Změny exteriéru jsou decentní, přičemž nejvýraznější je ostřejší design přední části, který sedan opticky sbližuje s příbuzným modelem G37 Coupé. Nové jsou též přední reflektory, vybavené bi-xenovovými adaptivními světlomety, modernizovaná je také maska chladiče s dvěma oblouky. Novinkou jsou i zapuštěná, šitší mlhová světla , která byla původně součástí hlavních světlometů.

Zbytek karoserie sedanu G37 zůstává beze změny, snad krom jejího laku, tedy alespoň v určitých případech. Pro modely 2010 jsou totiž k dispozici tři nové barvy exteriéru: Smokey Quartz, Graphite Shadow a Vibrant Red. Všechny jsou opatřeny lakem odolným proti poškrábání.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Modifikace interiéru jsou rovněž decentní a zakládají se hlavně na jiných použitých materiálech. Barvy kůže jsou mírně světlejší a k dispozici je nová barva kůže evokující barvu žluté pšenice v kombinaci s černou palubní deskou a horním obložením dveří. Fajnšmekry může oslovit i nový design hliníkového obložení inspirovaný japonskou kaligrafií spolu s přepracovanou středovou konzolou ve stylu crossoverů EX a FX. Ukazatele a LC displej mají nyní bílé pozadí, které zlepšuje čitelnost a lépe ladí s celkovým designem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Systém Connectiviti vybavený pevným diskem, umožňuje připojení všech moderních technologií od MP3 přehrávačů po mobilní telefon. Systém Connectiviti+ přináší další zdokonalení: 30GB Music Box a nový satelitní navigační systém, který kromě pestré palety funkcí obsahuje i průvodce Michelin Red a Green Guides, které vás přivedou až ke dveřím exkluzivní restaurace nebo hotelu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pod kapotou sedanu G37 zůstává šestiválcový motor V6 se systémem ventilů VVEL a výkonem 350 koní. Součástí nabídky bude i nadále i možnost volby pohonu zadních kol nebo pohonu všech kol anebo řízení všech kol u nejsportovnější verze S.

Ceny a specifikace sedanu G37 2010 budou zveřejněny na začátku příštího roku, tedy před samotným uvedením nového modelového roku do prodeje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti G37 Sedan 2010

Zcela nové Infiniti M

Segmentu tradičních manažerských sedanů vyšší střední třídy se dočká trochy čerstvého větru. Nová řada Infiniti M se aktuálně oficiálně představuje americké veřejnosti, ale dočkáme se jí i v Evropě - zahájení prodejů je plánováno na září příštího roku.

Jde o první model řady M (jinak jde o třetí generaci vozu), který bude k dispozici na všech 34 trzích, kde Inifniti působí. Novinka tak významně rozšíří evropskou nabídku sedanů Infiniti, kterou dosud tvoří jen řada G37, jejíž nové provedení jsme vám představili výše. Necelých pět metrů (přesně 4 945 mm) dlouhý vůz s rozvorem náprav 2 900 mm má předstaovat alternativu k vozům jako BMW řady 5, Audi A6 nebo Mercedes třídy E.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V úmylsu má zaútočit i na ty, kteří chtějí jízdu svým autem alespoň trochu prožívat. Vůz tak má být relativně lehký, rozložení hmotnosti mezi nápravy má být takřka ideální a jízdní schopnosti má podtrhnout vcelku „zavěšení” kol s dvojitým lichoběžníkem vpředu a víceprvkem vzadu. To navíc může být doplněno o systém aktivního řízení všech kol (4WAS).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

První verze Infiniti M37 bude osazena zážehovým šestiválcovým motorem s objemem 3,7 l a rozvodovou soustavou VVEL s variabilním časováním a zdvihem ventilů. Dávat bude 330 koní a skrze sedmistupňovou automatickou převodovku s adaptivním řazením ASC má pohánět zadní kola.

Výkonnější provedení M56 dostane rovněž zážehový osmiválec o očekávatelném objemu 5,6 litru a výkonu 420 koní. I tento motor bude spjat s osmistupňovým „automatem”. Aerodynamika je na velmi slušné úrovni a je charakterizována koeficientem 0,27, výsledné dynamické parametry ale automobilka zatím nezveřejnila.

Prodej „eMka” v USA bude zahájen na jaře, na evropském trhu bude k dispozici od září 2010. Nabídka motorů ale bude od té americké odlišná, počítá se pouze s benzinovým šestiválcem, který doplní zatím blíže nespecfikovaný diesel. V roce 2011 se pak máme dočkat hybridní verze s kombinovaným benzinovým a elektrickým motorem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti M 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků