Nové výfuky od Porsche: zvuk na dálkové ovládání

Automobilka Porsche představila nový sportovní výfukový systém určený pro celou řadu 911, který má u těchto modelů dále umocnit vzpomínky na zvuk z dob, kdy ještě tato Stuttgartská automobilka osazovala své modely výkonnými vzduchem chlazenými motory. Nová soustava se přitom vyznačuje dvěma dvojitýma koncovkami a elektronicky ovládatelnou klapkou, jejíž polohu lze snadno nastavit přes ovládací prvky na palubní desce. Řidič si tak bude moci kdykoli nastavit, zda raději umírněnější, nebo dravější zvukový projev.

Novinka se od standardně používaného systému vyznačuje nejen zvukem, ale i nižší hmotností, samozřejmě, přítomnost nového výfuku pocítíte i při „polechtání“ plynového pedálu. Tato položka se již od příštího měsíce začne objevovat na seznamu volitelné výbavy a to za cenu 1 610 eur (cca. 44 000 Kč).
Klepněte pro větší obrázek 
Nový výfukový systém pro Porsche 911
 
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků