Nové Volvo S60 zná své ceny, zatím jen německé

Pokud patříte mezi obdivovatele nového Volva S60, jež jsme vám podrobně představili na tomto místě, jistě zbystříte ve chvíli, kdy vám nabídneme přehled jeho sériových verzí a cen určených pro Německo. Lze se totiž s úspěchem domnívat, že na našem trhu, kde se novinka objeví letos v září, příliš odlišností nenajdeme.

Základ nabídky tvoří zážehová šestnáctistovka s přeplňováním a verzemi o výkonu 150 koní (110 kW) a 180 koní (132 kW). První varianta s označením S60 T3 stojí 27 000 Euro (cca 690 000 Kč) a druhá s přídomkem T4 pak 29 900 Euro (cca 760 000 Kč).

Středem se stává dvoulitr v provedení 2,0T s výkonem 203 koní (149 kW) a dalším stupněm silnější varianta T5 o výkonu 240 koní (176 kW). Ty jsou nabízeny za 31 750 Euro (cca 810 000 Kč), resp. 33 950 Euro (cca 860 000 Kč). Nejsilnějším modelem vůbec pak bude provedení T6 s přeplňovaným třílitrem, výkonem 304 koní (223 kW) a cenou 44 900 Euro (cca 1 150 000 Kč).

Méně muziky avšak za méně paliva pak nabídnou vznětové agregáty. Zejména základní dvoulitr D3 o výkonu 163 koní (119 kW) nabízený za 31 650 Euro (cca 810 000 Kč). Pokud si však nechcete ani při tankování nafty nechat ujít dynamické svezení, budete moci sáhnout po motoru D5 s objemem 2,4 l a výkonem 205 koní (150 kW). Ten bude s v kombinaci s manuálně řazenou převodovkou dodáván za 33 950 Euro (cca 870 000 Kč), za 38 550 Euro (cca 980 000 Kč) pak bude k mání s převodovkou Geartronic, jež je zároveň standardním vybavením nejsilnějšího zážehového provedení.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volvo S60 2010
Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 230 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 279 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků