Nové Volvo FH16 700 je nejvýkonnějším sériovým tahačem na světě

15 komentářů

kox
13. ledna • 10:51

vychází z verze, *jež* byla k dispozici (nikoli jenž)

Dusan
11. ledna • 13:21

Ono je vcelku irelevantni co tahle umirajici znacka nabizi, kdyz stejne neprezije letosni rok. Zakaznici uz se orientuji na perspektivnejsi firmy s kvalitnejsimi vyrobky.

dzoukie
10. ledna • 21:43

Ta sestnastka neznamena nahodou ze je to sestnastvalec a nie sestvalec? Skuste to poopravit ak sa nemylim. Inak takyto tahac musi byt zaujimave soferovat a co este tak bez vlecky.

xxx
10. ledna • 22:55

ta 16-tka urcite neznamena ze je to 16-valec, je to typova rada. Bez vlecky sa to soferuje plne na prd, skace a trha to do nepricetnosti. No ked mas nalozenych tak 8 ton je to rozpravka, a este ked je to automat. 700 PS na bezny 40 t tahac je abnormalne vela, skor na tazke naklady. No v EU sa pripravuje zmena omedzeni na dlzku a hmotnost celkovej supravy. Jeden takyto tahac s dvoma navesmi pendloval v skusobnej prevadzke aj v CR a stretnut ho bol pre nasinca zazitok. Na taketo kolosy ten vykon bude treba. Inak VOLVO kvalitou islo strasne dole a momentalne je to horsia volba ako inovovane IVECO CUBE.

95 xf
11. ledna • 12:25

To srovnání VOLVA s italským pokusem o truck snad nemyslíš vážně, viď. To je snad to samé, jako kdyby si chtěl srovnávat SCANII s XENOU

xxx
11. ledna • 19:51

Skus sa pozret kde sa vyraba Volvo a kde nove IVECO, a taktiez skusenosti prepravcov. Mala chyba, Volvo stoji, IVECO blika, svieti, ale ide dalej. V pondelok sme na 7 Volvach z 10-tich rozmrazovali vzduch. Nove patrony vo vysusacoch, ale umiestit ich so 4-cestnym ventilom pod predny naraznik moze len idiot. A dalsie veci, o ktorych sa mi uz nechce ani hovorit. Volvo do r.v. 2002 spicka bez diskusie, potom je to katastrofa. Scania do 2007 spicka, potom to mozno nieje sice katastrofa ako Volvo no i tak isla kvalita rapidne dole. Podla mna momentalne bus IVECO, alebo DAF.

huncut
29. ledna • 17:51

ti debil ako mozes porovnavat volvo s ivecom sak iveco je totalny hnos nikdy by som to necchel....ja mam volvo 500 jazdim wieden-moskva a nikdy som stym nemal problem neviem co tu vypravate o volve kokoti nahprv treba mat aj daco odjazdene a potom robte mudrich zoseba!!!!!

Matej Klamo
10. ledna • 22:48

Dobry vecer, skutocne ide o preplnovany sestvalec a cislo 16 v oznaceni (D16G) symbolizuje objem valcov, teda 16 litrov. :)

čárlí
10. ledna • 16:31

hmm, tak ten už asi nebude mít propblém ve stoupání.....

yoggi
10. ledna • 17:00

tak ja myslim ze uz vykony 420, 440, 460,480 HP uz nemaju nejake extra problemy v stupani pokial to nie je pretazene alebo to niekto nespomali tak myslim ze vyjdu celkom v pohode. p.s.: to nie je liazka s 290 resp. 330 HP.

xxx
10. ledna • 23:11

Dobre udrziavana 380-tka ktora nieje pretazena nieje brzdou v prevadzke a v pohode zotre beznu 420-tku o ktoru nieje dobre starane, alebo ma naložene niečo navyše.Mojim favoritom je Scania 420 do r.v.07 Od 2007 sa seru.

glider
10. ledna • 20:23

..by ma zaujimalo ake velke turbo tam je.....musi to byt uz celkom sila na taky objem :-))

pemo
10. ledna • 21:20

už pětikilo od volva co jsem krotil mělo dvě turba

LKW fahrer
12. ledna • 16:34

tak dvě truba už maj i 420

Fichteam CZ
10. ledna • 15:45

Tak přesně tenhle motor sháním do mojeho sériového Fiatu maluch s podvozkem z UAZu :D !!! 3150Nm :D To by trhalo asfalt

Doporučujeme

Články odjinud