Nové Suzuki Swift konečně detailně

20 komentářů

Tomáš
25. června • 0:00

Nemohu se ubránit dojmu že mi to vzhledově připomíná Fabii, jsem sám nebo to vidí ještě někdo ?

Marcelino
26. června • 22:58

Tomáš, ty si z nás "děláš prdel" že :-D
veď Swift bol predstavený v r.2004 , kdežto Fabia IIzž o viac ako 2 roky neskôr na prelome 2006/2007 ... :-Da vtedy tu boli plne diskusie toho, že VW so Škodou nenormalne okato okopirovali Swift B-]

miklucho
26. září • 14:23

Správne...

tony
25. června • 23:06

To je jako kdyby mi Alphaville pripominali Karla Gotta. ;-) Inspirace sla opacnym smerem.

s
25. června • 7:42

Jestli to nebude tim, ze F II kopirovala Swift tak, ze si z toho Suzuki udelalo PFko :-)

Bammer
23. června • 18:25

No mna by len zaujimalo ci uz konecne "japonsko-madarsko" zlepsilo kvalitu vyroby (nehovorim o motore, ale o lakovani, a kvalite plastov), a konecne dali do zakladu central :))

legnaw
24. června • 14:07

..to nestihli este riesit..teraz je na programe trianon a strajky... B-]

Senior
23. června • 15:46

Ac priznivec poradnych velkoobjemovych vicevalcu, musim rict, ze atmosfericky motory jsou mrtvy. Vybirali jsme pro zenu neco maleho do mesta a po tom, co si clovek vyzkousi 1.2 TSI ma jasno. Zvlastni ale je, ze 1.2T od Renaultu pocitove tak dobra neni.Takze sice swift udelal na ty 1.2l peknej kus prace a ma dobrej motor, jediny cim bude moct konkurovat je cenou.

osvoboditel
10. července • 23:36

Atmosférický motor bude konkurovat cenou ... a spolehlivostí.

Skyline
24. června • 21:27

To je fakt. Sednes do 1.2 TSI a najednou ti Quattroporte pripada jako lina lemra.Chapu dobre, ze srovnavas 1.2 turbo s 1.2 atmo a pres toto jsi dospel k nazoru, ze atmosfera je mrtva? A co kdyz vedle 1.2 TSI hodis 35i, co je mrtve pak? Pripadas mi jako clovek, ktery presedl z HTP do nejake solidni V6 a prisel s objevnym nazorem, za maloobjemove motory jsou mrtve. Jakoby nebylo normalni, ze vetsi motor za ceteris paribus lip jede.

Shimi
24. června • 21:53

Quattroporte, 35i :-D no to mě po*er. Článek je pod Swiftem s atmo 1.2, sice tam to magický slovíčko "maloobjem" nenapsal, ale skoro všichni jsme to pochopili až na jednoho. Který to samozřejmě pochopil taky jen si prostě musel ulevit. Mimochodem, tobě nepřijdou malobjemový atmosféry jako mrtvoly v porovnání s maloobjemovýma turbínama?

Skyline
25. června • 8:22

Je fajn, ze jste to vsichni pochopili, jen je skoda, ze jsi ty nepochopil to, co jsem napsal ja. Takze znovu:
- ano, maloobjemova atmosfera mi prijde jako mrtvola v porovnani s maloobjemovym turbem
- soucasne mi ale prijde maloobjemova atmosfera jako mrtvola v porovnani s velkoobjemovou atmosferou, stejne jako male turbo vs. velke turboAnzto alebrz protoze mi udiv nad tim, ze turbo jede lepe, prijde usmevny. Ale klidne bud dal na vetvi z toho, ze HTP jede hur, nez TSI:-D

Shimi
23. června • 18:58

to Senior: Je to návykový, co? Šlápneš a "letíš". Žádný čekání na 5000 hranici, kde se v konečným důsledku stejně nic neděje. Jasně, srovnáváme jablka a hrušky, ale s tím mrtvolnem máš recht. Já už bych maloobjemovou atmosféru taky nechtěl.

Senior
23. června • 19:37

Jo je to parada, proste to jede v otackach, ve kterych se s tim bezne jezdi.Skoda, ze Suzuki-VW koalice nedodala TSIcka do Swifta. S autem pod tunu by ten motor zahybal moc pekne.

Rodrigo
23. června • 17:11

Ty už jsi s tím motorem jel?

legnaw
23. června • 14:34

cumak uplne ze ceed :-/
cakal som viac teda...

jandaxx
23. června • 15:20

Interiér je líbivej:-)

brasci
23. června • 9:32

prečo dal autor tohto ohromujúceho článku slovo "automaty" do úvodzoviek???

BAryk
24. června • 15:10

treba proto, ze se nejedna o klasicke plnohodnotne automaty ale "jen" o robotizovane prevodovky bez spojkoveho pedalu.

M
23. června • 10:40

Protože to není v tomto smyslu spisovné slovo.

Doporučujeme

Články odjinud