Nemohu se ubránit dojmu že mi to vzhledově připomíná Fabii, jsem sám nebo to vidí ještě někdo ?
Tomáš, ty si z nás "děláš prdel" že :-D veď Swift bol predstavený v r.2004 , kdežto Fabia IIzž o viac ako 2 roky neskôr na prelome 2006/2007 ... :-Da vtedy tu boli plne diskusie toho, že VW so Škodou nenormalne okato okopirovali Swift B-]
Správne...
To je jako kdyby mi Alphaville pripominali Karla Gotta. ;-) Inspirace sla opacnym smerem.
Jestli to nebude tim, ze F II kopirovala Swift tak, ze si z toho Suzuki udelalo PFko :-)
No mna by len zaujimalo ci uz konecne "japonsko-madarsko" zlepsilo kvalitu vyroby (nehovorim o motore, ale o lakovani, a kvalite plastov), a konecne dali do zakladu central :))
..to nestihli este riesit..teraz je na programe trianon a strajky... B-]
Ac priznivec poradnych velkoobjemovych vicevalcu, musim rict, ze atmosfericky motory jsou mrtvy. Vybirali jsme pro zenu neco maleho do mesta a po tom, co si clovek vyzkousi 1.2 TSI ma jasno. Zvlastni ale je, ze 1.2T od Renaultu pocitove tak dobra neni.Takze sice swift udelal na ty 1.2l peknej kus prace a ma dobrej motor, jediny cim bude moct konkurovat je cenou.
Atmosférický motor bude konkurovat cenou ... a spolehlivostí.
To je fakt. Sednes do 1.2 TSI a najednou ti Quattroporte pripada jako lina lemra.Chapu dobre, ze srovnavas 1.2 turbo s 1.2 atmo a pres toto jsi dospel k nazoru, ze atmosfera je mrtva? A co kdyz vedle 1.2 TSI hodis 35i, co je mrtve pak? Pripadas mi jako clovek, ktery presedl z HTP do nejake solidni V6 a prisel s objevnym nazorem, za maloobjemove motory jsou mrtve. Jakoby nebylo normalni, ze vetsi motor za ceteris paribus lip jede.
Quattroporte, 35i :-D no to mě po*er. Článek je pod Swiftem s atmo 1.2, sice tam to magický slovíčko "maloobjem" nenapsal, ale skoro všichni jsme to pochopili až na jednoho. Který to samozřejmě pochopil taky jen si prostě musel ulevit. Mimochodem, tobě nepřijdou malobjemový atmosféry jako mrtvoly v porovnání s maloobjemovýma turbínama?
Je fajn, ze jste to vsichni pochopili, jen je skoda, ze jsi ty nepochopil to, co jsem napsal ja. Takze znovu:- ano, maloobjemova atmosfera mi prijde jako mrtvola v porovnani s maloobjemovym turbem- soucasne mi ale prijde maloobjemova atmosfera jako mrtvola v porovnani s velkoobjemovou atmosferou, stejne jako male turbo vs. velke turboAnzto alebrz protoze mi udiv nad tim, ze turbo jede lepe, prijde usmevny. Ale klidne bud dal na vetvi z toho, ze HTP jede hur, nez TSI:-D
to Senior: Je to návykový, co? Šlápneš a "letíš". Žádný čekání na 5000 hranici, kde se v konečným důsledku stejně nic neděje. Jasně, srovnáváme jablka a hrušky, ale s tím mrtvolnem máš recht. Já už bych maloobjemovou atmosféru taky nechtěl.
Jo je to parada, proste to jede v otackach, ve kterych se s tim bezne jezdi.Skoda, ze Suzuki-VW koalice nedodala TSIcka do Swifta. S autem pod tunu by ten motor zahybal moc pekne.
Ty už jsi s tím motorem jel?
cumak uplne ze ceed :-/cakal som viac teda...
Interiér je líbivej:-)
prečo dal autor tohto ohromujúceho článku slovo "automaty" do úvodzoviek???
treba proto, ze se nejedna o klasicke plnohodnotne automaty ale "jen" o robotizovane prevodovky bez spojkoveho pedalu.
Protože to není v tomto smyslu spisovné slovo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.