Nové Suzuki Alto: okatý prcek odhalen

V programu premiér v Paříži dnes nechybělo ani odhalení páté generace oblíbeného malého modelu Suzuki Alto, jehož první fotografii jsme měli možnost vidět již v létě. Nové Alto je svými rozměry velice podobné stylovému Fiatu 500, ale to neznamená, že se mu chce podobat. Automobilka si v tomto segmentu razí vlastní cestu a z tohoto mini rozhodně nedělá jakousi módní záležitost. Bude to zkrátka prcek vhodný do města a nákupy, a jestli automobilka náhle nezmění svou finanční politiku, tak bude k dostání za velice příjemnou cenu.

Když už jsme načali rozměry, tak nové Alto měří na délku 3 500 mm, na šířku 1 600 mm a na výšku 1 470 mm. Rozvor náprav činí 2 360 mm, což je v daném segmentu zcela normální hodnota. Nové Alto bude ze začátku nabízeno pouze s jednolitrovým tříválcem, ovšem časem by se nabídka agregátů měla rozšířit o další pohonné jednotky. I základní motor však svou funkci splní, nabídne výkon 68 koní a udávaná kombinovaná spotřeba činí 4,5l/100 km. Rána naší planetě taky nehrozí, vůz totiž vyprodukuje pouze 103 gramů CO2 na kilometr, což je i podle „zelených norem“ ještě stále dobrá hodnota.

Nové Alto se bude vyrábět Indii, přičemž jako hlavní odbytiště byla označena Evropa, zde by se podle plánů mělo prodat až 60 tisíc kusů ročně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Suzuki Alto
Suzuki SX4 1.91
Rok výroby: 2008
Stav: 133 790 km
Cena: 115 000 Kč
Suzuki SX4 1.586
Rok výroby: 2009
Stav: 24 305 km
Cena: 135 000 Kč
Suzuki SX4 1.956
Rok výroby: 2012
Stav: 78 432 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků