Nové Subaru WRX na dalším videu. Tentokrát mimo silnice

Nastupující generace Subaru WRX má premiéru za sebou. Většina z vás tedy už jistě ví, že je pod kapotou přeplňovaný dvoulitr naladěný na 268 koní s vrcholem točivého momentu 350 Nm, respektive že je novinka po stránce designu řekněme poněkud diskutabilní.

Tajné | Technika | Sportovní auta | Rozhovory | Subaru

Subaru WRX, nástupce rychlé Imprezy, dorazí do půl roku. Bude i STi

V minulosti už bylo zveřejněno k novému WRX několik videí, to poslední nese datum 12. prosince a japonská novinka se na něm předvádí tak, jak to u Subaru máme nejradši, tedy převážně mimo silnice ve stylu rallye.

Testy | Sportovní auta | Subaru

Test: Subaru WRX STI – do dvou let a do dne

Jak jsme psali dříve, nové WRX je de facto ostrou verzí téměř sériového konceptu Levorg. Jak to bude s těmito modely v souvislosti s Evropou, to zatím není jisté. Ale jedna dobrá zpráva by se přeci jen našla. Příští rok k nám dorazí nové STI.

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 149 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 629 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků