Nové Subaru Outback 2010 je na světě

10 komentářů

Pavel
21. října • 7:55

Absence bezrámového okna a podle fotky zřejmě též dvojitého šíbru mne teda moooc mrzí..... Zato jsem dost zvědavej na převodovku Lineartronic. Oželím asi nakonec ledacos, ale k manuálu bych se už vracet nechtěl..... (ale jako asi většina, před léty jsem přísahal na fofrklacek forever... :-))

RedBaron
14. dubna • 14:17

Panebože, to je kačena nemotorná. Ten fešácký odcházející model si při pohledu na tohle zřejmě ťuká výfukem na čelo...

Bimbac
11. dubna • 23:43

Mám Outback MY2003 jako mé třetí Subaru, nebudu tu pět chválu na věci, které subaristi považují za samozřejmé a které trochu dráždí uživatele jiných značek. Jen několik postřehů.- designově se mi model 2010 moc líbí, na rozdíl od vzhledu modelů několika posledních ročníků se zamlouvá i manželce
- snad nebude cenová politika evropských a hlavně tuzemských dovozců stále tak nenažraná a cenově min. o 30% nad USA
- s bezrámovými okny se budeme asi muset definitivně rozloučit
- elektronická parkovací brzda vypadá zajímavě
- nevidím nikde páku redukční převodovky, ale ta se k AT verzím z principu nedává, doufám že u manuálu zůstane
- celkem nešťastně sleduju absenci oplastování lemů blatníků, když si představím, že po pro mne obvyklém přejezdu Červenohorského sedla ve sněhové vánici půjdu oškrabovat podběhy od nalepené vrstvy sněhu, aby nepřimrzla v krustu a nebude tam ten plast, aspoň z vnitřku, tak je to pro mne celkem nedostatek
- doufám že bude dostupný nastavitelný DCCD diferenciál a konečně standardně převodovky 6MT a 5AT
- taky doufám, že bude dostupná klimatizace sedadel (aspoň u černé kůže), mám verzi GX Comfort s dvojitým šíbrem a sedadly v šedé kůži a v parném létě by se hodily perforované a klimatizované, dá se to vyrovnat nastavením foukání klimatizovaného vzduchu směrem k podlaze vozu a pak se zadek k sedadlu nelepí, ale zas fouká moc na nohy, v létě typicky v kraťasech
- jsem celkem zvědavý na to, jakým zařízením pro rozjezd do kopce bude tento model vybaven, zda klasickým mechanickým hill-holderem, nebo elektronickým, nebo vůbec (nejhorší varianta, hill-holder je tak návykový, že třeba manželka by auto bez něj nechtěla)
- hodil by se asistent pro pomalé sjíždění kopce (třeba jako má Volvo XC70)
- kratší převisy, skvělé, pro pohyb v lehkém terénu a přejíždění muld, příkopů a podobných překážek se strmými hranami na lesních a polních cestách výhoda
- DVD mechanika místo CD v integrovaném přehrávači (konečně), snad i s podporou MP3/WMA, v tomhle Subaru celkem zaspalo a probudilo se teprve nedávno, ještě by to chtělo ext. výstup USB nebo AUX IN, lehce doufám, že je to tam někde schovanéVím, jsem rozežranej, ale za to může Subaru.

subarist
11. dubna • 10:37

Jako Liberty se prodává v Austrálii ne v USA. Milý autore, v USA je to OUTBACK.

mclown
11. dubna • 10:30

vyzera to naozaj skvele

Ozz
10. dubna • 22:36

Mám Outback 2,5 již od r.2005 a jsem max. spokojen,různé rádoby čtyřkolky s přiřaditelným pohonem zadní nápravy nesahají Subaru ani po kotníky.Jen mne mrzí,že Subaru skončilo v rallye,potenciál tam je obrovský-SUBARU FOREVER !!!:-))

ASF
11. dubna • 6:16

Mam rovnake skusenosti. V rodine mame teraz uz 3 SUBARU a problemi boli len tieto : Legacy Outback 2.5 nesvietila kontrolka zaradenia redukcie - prepinac bol obliaty pepsi/vycistene/, 3x predne ziarovky H7, vyrobene v Nemecku/Philips, Osram/, inak len bezny servis a to ma auto 127000 Km. Druhe rovnake auto 1x ziarovky H7, zaseknuty kluc v zapalovani po nastartovani / na kluci bola pred zastrcenim namotana izolepa/ - opravene svojpomocne, inak len bezny servis pri 189000 Km. Tretie Subo Impraza je nove /srotovne/.Nedavno som bol v Nemecku/ trasa BA,Praha,Mlada Boleslav,Liberec/ skoro celu cestu prsalo,snezilo a tu sa ukazali skvele jazdne vlastnostio Subo.Mal som nastavene na tempomate 135 Km po dialnici medzi Prahov a Brnom.Na rovinkack ma predbehovali velke SUV,Octavie,Fabie, ked prisli zakruty zrazu len huf cervenych brzdovych svetiel a ja davam smerovku a vsetkych predbieham. To sa opakovalo viac krat, vypinam tempomat, pridavam na 150 Km a uz mam pokoj od tych rizikovych aut aj ich soferov. Chapem tie znacky na tej dialnici v zakrutach obmedzujuce rychlost v dazdi na 100 Km. Len tam mali dat dodatkovu tabulu - NEPLATI PRE SUBARU.To iste aj na ceste z Boleslavi do Liberca, sama prudka zakruta, stupania, klesania - raj pre SUBARU. Uzasny pocit v dazdi,snehu je pri rozbiehani na krizovatkach, ked sa vedla mna postavi ine akoze SUV/auto vaziace nad 1.5 tony,alebo pripojitelny pohon/ a sofer evidentne chce ferovku. Pridam plyn a auto zrychluje ako na suchom povrchu. Ja mam 5O Km a to druhe auto sa este len snazi bojovat s pretacanim kolies.Kto nesoferoval Subo v narocnejsich podmienkach, pripadne rizikovych situaciach nikdy nepochopi kvality koncepcie SUBARU. Vela stastnych kilometrov a pre vodicov Renaultov,Citroenov,Peugotov,Octavii, nehrajte sa na soferov rely ked sa vas snazi predbehnut ine a hlavne lepsie auto.

subaru vs akozeauto
11. dubna • 7:46

fuha,subaru je super ale zas to neprehanaj s tym rozbehom ze ides 50km/h a niekto sa snazi rozbehnut. S kamosovym subom 2,5 sme to skusali na dazdi na rozbehu a moje akoze auto Hyunda Santa fe diesel chiptuning 420Nm, 185K s pripojitelnym pohonom ho dalo ako nic.
Skratka ak mas vyssi vykon, tak aj s pripojitelnym pohonom sa odstrelis, ziadne blikacky a presmykovanie. Skratka si to rozdeli ako potrebuje a vyrazi. Jasne nebavme sa o zakrutach a podobne, len reagujem na ten rozbech. Co sa tyka snehu tak som tiez bezne jazdil pri silnom snezeni v lavom pruhu aj 170km/h a auto sa ani nehlo. Je to dost o soferovi, obiehal som touarei aj subarka, ale samozrejme kazdy vie ze AWD je top takze o tom ziadne polemika

ASF
11. dubna • 20:27

Uz si tahal prives v terene/ 2 kone / pripadne blatovy,snehovy teren na tom Santafe. Ak ano po akej chvili zacala svietit kontrolka prehriatia spojky. Na Tuscone bez vacsej zataze po 2 minutach, potom to bola len prednokolka do vychladnutia systemu. To trvalo asi 7 minut.A tak dokola.Uz som tahal aj pokazene BMW X5 kolegu s terenu. Pozeraj co to BMW dokaze a bum buchot a ten ich xdrive siel do neba aj s prevodovkou / nastastie v zaruke / ale aj tak do bola dotahovacka s uznanim reklamacie. Ten rozbeh si treba vyskusat na snehu, na vode to Subo ani poriadne nepreklzne. Na snehu to tym akoze SUV, riadne da zabrat elektronike a aj hydraulike.Stastnu cestu a hlavne malo sviatocnych soferov hlavne pocas sviatkov. PS: Ak mas chut rad si dam ferovku s Hyundom Fe.

skip
11. dubna • 9:51

Taky mám tu značku hrozně rád, o to víc mě mrzí, co udělali u nové generace s designem. Korejštější by to snad nevymysleli ani korejci, a jako třešnička na dortu chybí bezrámová okna. Tohle fakt ne.. myslím, že Subaru to poměrně dost uškodí, pro většinu evropanů to prostě bude nezkousnutelné. Nebo aspoň pro mě to nezkousnutelné je a to se mi odcházející generace líbí moc.

Doporučujeme

Články odjinud