Nové Subaru Legacy: předprodukční verze již v Detroitu

Japonská automobilka Subaru si detroitský autosalon vyhlédla jako vhodné místo pro odhalení předprodukční verze nového modelu Legacy, přičemž do světa vypustila i první „motivační“ snímek přídě tohoto vozu. Z první fotografie můžeme usuzovat, že i Subaru se v žádném případu nebrání masovému použití LED světel a na své si přijdou i milovníci ostřejších a protaženějších linií.

Automobilka kromě jiného prozradila i to, že koncept bude poháněn horizontálně umístněným 3,6 litrovým boxerem, jehož výkon bude symetricky distribuován na všechny čtyři kola. Podle tiskové zprávy se můžeme těšit i na radu zajímavých technických a multimediálních prvků, přičemž to všechno bude zaobaleno moderním designem. Nicméně, na mírně změněnou sériovou podobu si ještě budeme muset počkat, ta se v showroomech objeví nejdřív až v prvním kvartálu 2010.

Klepněte pro větší obrázek
Subaru Legacy Concept
Subaru Legacy 2.457
Rok výroby: 2003
Stav: 170 301 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru Impreza 1.994
Rok výroby: 2010
Stav: 45 047 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2015
Stav: 5 907 km
Cena: 735 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků