Nové Porsche Panamera se předvádí také na videu a na Nordschleife

Včerejší premiéru supersedanu (nebo spíše superliftbacku?) Porsche Panamera už máme za sebou. Automobilka vypustila základní informace a několik nových fotografií. Nemá cenu to znovu všechno opakovat, takže vás odkážeme na večerní článek:

Zajímavosti | Sportovní auta | Sedany | Porsche

Nová generace Porsche Panamera je nejrychlejší luxusní sedan na světě

Automobilka samozřejmě pustila do světa také propagační videa nového modelu, ve kterých si můžete některé nové detaily a funkce prohlédnout v pohybu. Porsche se ale rovněž pochlubilo snažením z Nürburgringu.

Nová Panamera v provedení Turbo zajela na severní smyčce během testování čas 7:38, což je stejný výsledek, jakého dosáhlo nové Porsche 911 Carrera S, Lexus LFA nebo třeba Nissan GT-R v roce 2009. (zdroj)

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 40 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 195 000 Kč
Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků