Nové Porsche Cayenne si zachová svou tvář (první foto)

A máme to tady. Necelé dva týdny před premiérou na světovém ženevském autosalonu se úplnou náhodou objevil snímek faceliftovaného Porsche Cayenne přímo na oficiálních stránkách Porsche. Samozřejmě téměř hned po upozornění na tento nechtěný únik automobilka vyobrazení svého nejnovějšího výplodu stáhla.

Nyní můžeme už jenom spekulovat, do jaké míry je vyobrazení nového Cayennu autentické, jelikož právě zobrazený model by mohl vytvořit téměř každý, kdo má alespoň trochu pokročilé znalosti některého z grafických editorů. Zvlášť se znalostí základních rysů vozu, které odhalila první obrazová upoutávka z minulého týdne.

Každopádně únik byl načasován velmi pěkně a my jenom doufáme, že pokud jde o autentické vyobrazení, automobilka nebude dlouho otálet s odhalením svého omlazeného SUV.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Odhalení faceliftovaného Porsche Cayenne?
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek