Je to vubec ctyrkolka???
Chápu, že se to někomu nelíbí, ale to, že EVO už není takové jako dřív, nemá na svědomí nic jiného než zákony trhu. Lidé ve většině chtějí i v této kategorii aut auto sportovní i komfortní zároveň, přitom argument, že stačí přece udělat jednu verzi komfortní a druhou "oholenou" očividně neplatí - tu "oholenou" by prostě nikdo nekupoval - pro srovnání se stačí podívat k Hondě, ta něco podobného udělala v případě Civicu TYPE R a oholenou verzi RACE si snad koupil zatím jeden zákazník...
Jenze clovek, ktery chce maleho zavodaka si rozhodne nekoupi 8G Type-R v zadne verzi s jeho jednoduchou zadni napravou a nedostatecnym vykonem s ohledem na hmotnost.Problem EVO neni ten, ze by nebyl dostatecne ocesany jako spise ten, ze ztloustnul a je pomalejsi nez predchozi verze, coz je u sportaku vada dosti podstatna.
A je Lancer Evolution MR sporťák, nebo "jen" auto pro zábavnější svezení po normální silnici? Já vsázím na to druhé a nemůžu říct že to tak je špatně.
EVO (ani STI) nebylo nikdy zábavné auto , naopak při špatném řízení ( čti řízení jako běžného automobilu) bylo nedotáčivé , přibrzdění v zatáčce dokázalo totálně zabít zatáčení nebo naopak vystřeli zadek ven ze silnice atd... . To auto prostě nebylo pro klasického řidiče , naopak vyžadovalo velmi zkušeného řidiče a i tak pokud vím se značná část těchto aut dostala do servisu hned první rok kvůli nehodě .
Tak snad zbylo na trhu místo pro další verzi této legendy a Mitsubishi přijde s autem očesaným na kost a s hasičákem v základní výbavě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.