Nové Lady mají být kvalitnější, ale počkáme si na ně o to déle

28 komentářů

KKK
30. listopadu • 7:05

Ladu jedině 01:-D:-D

Phoenix
29. listopadu • 18:09

Když jsem si v Lipsku sedal do nejnovějšího modelu lady, tak jsem měl pocit, že jsem se vrátil za volant Škody Favorit z roku 1991... Všechny páčky a páky se kvedlaly, sedačky byly, jak kdyby na nich někdo už pět let seděl... S tou kvalitou se opravdu moc za ta léta nevyšvihli... Když se budou trochu snažit, třeba z toho nakonec něco vytáhnou, ale v tento moment snad raději koupit 10 let starou "západní" ojetinu, která už má různé elektronické pomocníky, než tohle. Dokonce mám pocit, že i čínský BS6 (nebo jak se to jmenovalo) na mě působil důvěryhodněji. No uvidíme, s čím přijdou

pech.
29. listopadu • 21:16

mno třeba v případě kaliny která je v sedanu za nějakých 230, má dva airbagy, komplet elektriku, a 1,6 80k motor, dálku centrál, pozink kastli přestože pozink je tak trochu placebo, pokud jde o nejnamáhanější partie..je proti fabii, která je za 265 s HTP 60k a krom aibagů nemá nic, tahá se za čudlíky jak před 20 lety ve favoritu, nezdá kalina jako blbá volba...bruhou stranou mince je to,že vím jen asi o 3 prodejcích v čr... a reklama není prakticky žádná, málokdo, když to auto potká vlastně ví o co jde.

Radek Ondrášík
30. listopadu • 0:29

A tu ma zase nekdo mindrak ze Skody. Proc by mela stat Skoda jako Lada i s horsi vybavou? Jaky je k tomu duvod? takove BMW v zakladu stoji treba 800-900 tisic a nema temer zadnou vybavu a za ty penize by se dala poridit konkurence ve stredni s top vybavou a spickovym motorem a presto se ty BMW prodavaji dobre a nikdo cenu neresi.Lada se snazi svou zastaralost, bezpecnost, diskomfort dohnat radoby motorem a vybavou. Jinak mohu se zeptat kde je ta Kalina s 1,6 80 koni? pokud vim, tak Kalina ma u nas pouze 1,4 90 koni. Pres papirovy vykon to ma mizernou dynamiku.Nicmene vezmeme realnou konkurenci. Relativne moderni Sandero. Motor 1,6 90 koni. Ma to palubni pocitac, predni 2 bagy, klimatizaci, mlhovky, vyhrivane zrcatka za 239tis. Vuci tomu se Kalina mirne cenove ztraci, hlavne ta klima dela hodne. A za 4000 am jdou dat dalsi 2 bagy.takze ani mezi temi levnymi vozy neni ta Kalina levna.

lamal
30. listopadu • 1:43

Zrovnavat nejaku novu ladu aj so starsimi rocnkmi je smiesne...nemam nic proti lade kedysi to boli dobre auta aj znacka. Staci si to porovnat s japonskou skolou... Za 200tis si radsej kupim ojazdenu Primeru s 2,0 ci 1,6 motorom..preco? 2x bag bez problemov,elektrika abs klima servo atd samozrejmost, tuhost kasne a bezpecnost? o nic horsia ako lada... zadna multilink viacprvkova naprava presne komunikativne riadenie a uzasne jazdne vlastnosti...dvojite tesnenia uz v tych rokoch na dverach/relativne ticho/, priestor, spickove vykonne a usporne motory i prevodovky a vlastne vsetky komponenty, kvalita vypracovania? jedine co sa ozaj neda porovnavat je kvalita vypracovania kt nezalezi moc od roku vyroby..stare japonske auta boli velmi kvalitne postavene ci uz interier alebo hociaky vypinac ci elektronika. Dizajn? vec vkusu no mne sa urco viac lubi nejaka primera accord ci 626ka... na lade zaruka? ked zrovnam ceny tak si kupim jazdenku v dobrom stave a este do nej vrazim nech sa vychytaju muchy a budem na cene lady...preco by som si ju teda kupil? Bohuzial taka jazdenka z japonska je uz rokmi osvedcene kvalitne auto v tomto smere lada tiez nemoze konkurovat proste je to kus auta iny a pocit z jazdy nezrovnatelny. Ako bolo povedane este Logan dokazem brat ako celkom seriozne auto aj ked ani ten by som nechcel ale budis...thalia je tiez bieda ale budis...no lada nieje este ani tam !

lamal
30. listopadu • 1:48

vlastne som chcel povedat to ze vtedajsia japonska spicka z rokov 90-98 bola a bohuzial aj je nedohnatelne milovymi krokmi dalej ako je dnes lada...to co bola v tych rokoch v japonsku spicka a tie auta stali 700 a viac tisic je proste stale na urovni a dnes okrem zvacsujucich sa rozmerov , bezpecnosti a stale zdokonalujucej sa technike koli emisiam a spotrebe je to takmer to iste ...ziadne zazraky sa neudiali len lada bohuzial v tejto dnesnej cenovej relacii vychadza este zo samary :-D

lunochod
29. listopadu • 11:52

http://www.henryklahola.nazory.cz/B361.jpg
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Henryk_Lahola

Tomáš
29. listopadu • 9:49

Je to zde pořád dokola,Lady jsou auta za cca 200tis.czk tak nechápu proč to tu chce nědo neustále srovnávat s auty za 500tis.czk apd.no a co se týče jakésy averze Čehuńů vůči všemu RU aniž by znali souvislosti nebo tam vůbec kdy byli tak je to si myslím docela zbytečné.
Navíc nikdo nikomu nediktuje aby si Ladu kupoval.;-)

Radek Ondrášík
29. listopadu • 11:50

Mam spise pocit, ze majitele techto Lad neustale rikaji, jak jsou to spickova auta a jak jsou plne srovnatelna s cimkoli za pul milionu. Testy Lada vs.Octavia, Lada vs. cokoli jsou an dennim poradu, ale v drtive vestine pripadu ze strany fanousku Lady. A ty jejich testy stoji za to. Napr. test kdo dojede dale v hlubokem terenu, ano, to je velmi dulezity parametr. Takze ano, lady jsou sutny za 200tisic, stejne sunty jako jina auta za 200tisic. Stoji 200tisic a jsou presne takova. Nekvalitni, nemoderni, nekomfortni. Mozna dosahuji lepsi mechanicke odolnosti a mozna je pro nekoho prijemne mit auto 20 roku, protoze to je kus zeleza, ale doba je dnes jina. Ja osobne bych auto 20 roku mit nechtel, uz proto, ze by mne po case omrzelo a chtel bych neco noveho.

Pavel
29. listopadu • 11:20

No přesně tak. Ať si každý koupí co chce. Já bych si Ladu nikdy nekoupil, protože mi ty auta přijdou jak veteráni, ale nikomu její koupi neberu. Já sám mám rád německé značky. Nicméně v Čechách se stále musíme jedni proti druhým vymezovat, a to je špatně. To co vyhovuje jednomu nemusí vyhovovat druhému, ale proč si to navzájem brát?!

Pepa
29. listopadu • 9:11

Jezdil jsem s Žigulíkem 1300 téměř 17 roků. nebyl garážovaný a kdyby nebylo vandalů, tak by ještě nějaký rok technickou prohlídkou prošel. Dnešní Lady mají v první řadě pozinkovanou karoserii . Dále jejich konstrukce je stavěná na jejich kvalitu silnic, což nám by mělo plně vyhovovat, protože naše dálnice to je bída. Mám nyní zase novou Ladu a motor o 98 koní a maximální rychlost 185 km/hod mě plně dostačuje, vše je v elektrice a nevidím jeden důvod, předvádět se v autě o půl milionu dražším. Vídeň dělám z Prahy za 4 hodiny se spotřebou 6,5 litru a tak nevím, co kdo na těch Ladách vidí špatného. To je ta Česká povaha, doma se přikrývá pytlem od brambor, k večeři mají zrní, co zbylo od slepic, ale mají Hondu ! At všichni vidíˇna jaké úrovni se nachází. Ale když přijde o zaměstnání a přijde exekutor, tak kouká jak Bohouš z Rychlých šípů. My se prostě musíme ukazovat, pár stovek řidičů těch " světoznámých značek " skončí na hřbitově, ale Ruská Lada dosud všem smrdí. To jsme holt my Češi. My se z toho západu můžeme podělat, na což jsme si holt za těch 40 roků zvykli.

Radek Ondrášík
29. listopadu • 11:58

Pepa: at si jezdi kazdy v cem chce. Libi se mi, jak z tveho pohledu kazdy kdo ma drazsi auto, tak doma nema co zrat. Ja mam co zrat, mam vlastni byldeni a mam draha auta. Zajimave co?Jinak proti tvemu systemu nic nemam, mas levne auto a pokud ti to sebemrckastvi nevadi, proc ne. Ja toho moc nenajezdim 40-50tkm rocne, ale pokud si mam vybrat auto, ktere je 3xhlucnejsi nez jine, ktere nema poradnou smerovou stabilitu, ktere ve 130-140 kmh uz je nahrane bezpecne jizdy a minimalni rezervou, ktere ma mizernou pasivni i aktivni bezpecnost, nebo si vzit auto, ktere je tiche, ve 130 jede naprosto na pohodu, ma vybornou stabilitu, vyborou bezpecnost apod. tak si vezmu proste to druhe.Navic zivot neni jenom o nejlepsi nabidce "penize¨/uzitna hodnota" verim tomu, ze mas doma spoustu veci, ktere by se daly poridit za polovic a splnily by taky svou sluzbu, ale proc? Je pomalu rok 2010 a tak se tak svym zpusobem chovejme a delat pozu, jak je vlastne dobre branit se cemukoli modernimu - proc ne. Ja ten postoj nikomu brat nebudu, ale na druhou stranu nechapu, co vede tyto lidi k tomu, jak z tech, co si koupi moderni veci delaji vlastne nejake blbce, kteri nemaji doma co zrat. Dost ubohe a prameni to spise z nejake vnitrni frustrace, ze dotycni na nic lepsiho nemaji, tak se to snazi zabalit spise do toho, jak je to vlastne prijemne nic nemit.Jinak problemy s Ruskymi Ladami neni v tom, ze jsou Ruske. na zapade si taky ceska skoda vybudovala spickovy kredit a pritom tam byla vnimana po roce 1990 naprosto negativne. Nebo se podivejme na Dacii, jeji renome taky roste nahoru a bude to stale lepsi a lepsi. Problem Lady je v tom, ze zusala vice mene v tom roce 1990 a nema zadnou snahu jit kupredu. Takze problem neni v ruskem aute, problem je v tom, ze to auto je naprosto tragicke a zastarale a par prvku vybavy na tom nic nezmeni. Pokud prijde Lada s autem modernim, bezpecnym, komfortnim, primerne vykonym, spolehlivym a za konkurencni cenu, klidne si to auto koupim.

Pavel
29. listopadu • 12:56

Já se Ti Radku divím, že proč neustále potřebuješ někoho přesvědčovat o své pravdě. Já s Tebou v podstatě souhlasím. Taky těžko budu svoji Audi vyměňovat za ten ruský výkřik techniky, ale na druhou stranu pokud to někdo chce a s tím spokojen, proč ho chceš přesvědčovat o opaku???:-))

Radek Ondrášík
29. listopadu • 13:26

Ale dyt to same rikam ja. Ja nikoho nepresvedcuju, at to dela jako ja. Jenom vidim vice vypadu od majitelu techto aut, nez k majitelm techto aut.proste kdyby rekli "na vice nemam, proto to mam" tak no problem. Ale pokud zacnou plivat argumenty o tom, jak je to vlastne lepsi auto, nez cokoli drazsiho, jak je to dokonale a jak jini si kupuji auta jenom proto, aby se ukazali, tak jsou pro mne ubozaci.

Tomáš
29. listopadu • 19:34

tak tohle se mě třeba dotýká až mě to uráží!!!,vlastním Ladu 2111 a vůbec ne z toho důvodu,že nemám na dražší auto,prostě s Ladou jezdím,proto že chci a jsem s ní spokojený ročně najedu 10-12tis.km a pro mé potřeby je to naprosto dostatečné.
mám taky dům(nový)máme co jíst(možná až moc) nemám dluhy a vůbec mě netrápí že se kolem mě prohání renomovanější značky.
Ladu vůbec nikomu nevnucuji např.manželka si bude kupovat Forda Fusiona,proč?prostě proto,že se jí to auto líbí a chce jej.
No a co bylo řečeno nahoře o tom mám své vlastní poznatky ze svého okolí-kolega v práci si koupil nové auto za 460tis.kč(prostě aby byl na urovni před tím mel taky Ladu)no a jedl suchý chleba zapíjel jej vodou z vodovodu a děti nesměly ve škole ani na výlet...takže i takový jsou mezi námi a ne že ne.
Takže i když mám Ladu tak pocitem méněcenosti rozhodně netrpím;-)a také vůbec netvrdím,že je to bůhvíjak dobré auto,pro mě je důležité že se nekazí,je na něj spolehnutí a doveze mě vždy tam kam potřebuji a bezproblému jdu a koupím orig.díly aniž bych musel shánět neznačkové z důvodu přemrštěné ceny orig.dílu.toť vše:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
29. listopadu • 20:26

Tak ok, omlouvam se, asi nejake vyjimky budou, nicmene asi se shodneme na tom, ze ti, co penize realne maji, si takovato auto prilis casto nekupuji.Ja s Ladou jako takovou problem nemam. Cena z meho pohledu vice mene odpovida tomu, co to auto nabizi. Klidne si tu Ladu koupim, stejne jako treba Dacii, pokud mi prinese to co hledam. Moderni bezpecnost, pro mne prijatelny vzhled, full time awd, kvlaitni motor s prevodovkou, dynamiku na urovni stovky okolo 8 sekund, soucasnou vybavou. Pokud toto splni, nebudu mit nejaky mindrak si koupit Ladu nebo Dacii.

julius7
29. listopadu • 12:56

Pepa to myslel,podľa mňa tak,že sa treba v živote zakrývať len takou perinou na akú máš a o to ide.Ty možno máš na nové auto bývanie a žrádlo,ale zrovna tak si riešil kompromisy,či bývanie alebo nová Cupra,kedysi.Mal si na ňu,ale dal si prednosť inému a nekúpil si ju.Teda klasické riešenie užitnej hodnoty a ceny.Je zbytočné si myslieť,že vačšina ľudí si u vás alebo na Slovensku može dovoliť kúpiť nové auto aké chce.Pretože na to nemá,musí robiť kompromisy,niektorí sa zasmejú a miesto Lady,alebo Dáčky kúpia radšej trojročnú ojetinu alebo skladovku,alebo si kúpia zavedenú značku a nemajú na motor alebo výbavu... a považujú za blbcov ľudí,čo kúpia nové tieto low-end značky,iní zas nechcú za žiadnu cenu ojetinu,len nové auto,aj keď sociál značku...:-)),lebo na viac nemajú,alebo nepokladajú za podstatné tam vraziť viac.Ináč súhlas..
Riešenie rovnice cena/užitná hodnota však bude platiť naďalej aj u strednej triedy ľudí na západe a nielen pri kúpe áut..To je už v princípe kapitalizmu...Ale tiež sa mi páči myšlienka občas si v živote aj niečo dopriať a neskrbliť,pretože si treba užiť aj pekné veci čo potešia...

rohYpnol
29. listopadu • 11:32

Třeba proto, že kvalita Lady je NAPROSTO otřesná? Že vevnitř to smrdí, jak kdyby to lepili chemoprénem? Dveře se zavírají ne jemným zabouchnutím, ale prásknutím? Bezpečnost tak 10 let zpět? A teď to nejhorší - ani cena není nijak příznivá. Takže proč bych měl kupovat zastaralý vůz s otřesnou kvalitou montáže za cenu, za kterou můžu mít veskrze soudobý nový vůz??? Ono porovnání s Hondou taky nechápu... Takový Logan je neskonale lepší volbou snad ve všech ohledech, bohužel to zinkování... Jinak na to, že Lada je pozink jste přišel jak? Příliš se mi to nezdá, proto se ptám.

rohYpnol
29. listopadu • 11:34

A už jsem našel "...Karoserie je vyráběna z pozinkované oceli, což zabezpečuje dobré antikorozní vlastnosti a vztahuje se na ni 6 letá záruka na prorezavění...". Což je sice fajn, ale 6 let záruku má i nepozinkovaný Logan :-D:-D:-D takže ještě nějaké extra výhody Lady?

viko
29. listopadu • 10:59

Na Slovensku rovnako - pred panelákom "prémiová značka!, na večeru sáčková polievka.

Radek Ondrášík
29. listopadu • 11:52

viko: to jak to mate na slovensku netusim, ale takto zobecnovat je trochu dost mimo. A ve finale je tobe uplna putna jak si kdo zije. Pokud nekdo chce auto a uskromni se na jidel, je to jeho pravo. Stejne jako ze si koupis kilo kaviaru a jezdit budes v lade za 200tisic.

lunochod
29. listopadu • 11:54

Co budeš mít k nedělnímu obědu, Radku? :-D

Radek Ondrášík
29. listopadu • 11:58

no u kontyse sem nasel konzervu, tak si se zenou dame :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lunochod
29. listopadu • 12:13

Tak ať ti ta konzerva dobře chutná a prémiovka dobře jezdí! :-D

Radek Ondrášík
29. listopadu • 20:23

cece byla mirne prosla, ale uslo to :)

Blekota
29. listopadu • 9:39

Třeba díky slabé bezpečnosti ? :)

petr r. (petrumr)
29. listopadu • 8:20

už to tak není a když se ten renault do toho vložil(nebo obráceně)tak ta kvalita nebude následovat cenu:-) ba naopak,za velký peníz málo muziky.

LuThOr
29. listopadu • 6:50

Čechům je to stejně jedno...levné auto, dobré auto, že :-D:-D češi :-D

Doporučujeme

Články odjinud