Nové Fiaty v létě se slevami

Nejprodávanější vozy Fiat na našem trhu jsou nyní nabízeny za snížené ceny, většinou bohužel vázané na splátkový nákup. Pokud zákazník využije značkové financování FiatCredit, může si vůz Panda pořídit od 149 900 Kč, Grande Punto od 199 900 Kč, Bravo od 299 900 Kč a vůz Linea může být jeho za 279 900 Kč.

Fiat však připravil ještě další zajímavou akci: zákazníci, kteří využijí financování vozů Grande Punto, Bravo, nebo Linea prostřednictvím FiatCredit, získávají na svůj vůz záruku 4 roky a co je zajímavější, i bezplatnou údržbu vozu po dobu 8 let. A konečně pro nové majitele modelu Panda je tu ještě jedna věc: ke svému novému vozu obdrží zdarma povinné ručení na dobu tří let, což platí i pro nákup v hotovosti.

Všechny výše uvedené akce platí od 1. července 2008 do vyprodání skladových zásob.
 

Fiat 500 1.368
Rok výroby: 2008
Stav: 87 700 km
Cena: 114 000 Kč
Fiat Dobló cargo 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 38 810 km
Cena: 142 000 Kč
Fiat Dobló cargo 1.368
Rok výroby: 2010
Stav: 53 013 km
Cena: 125 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků