Nové Ferrari FXX K stojí 61 milionů korun. Celá série už je ale vyprodaná

Před pár dny Ferrari představilo svou raketu určenou výhradně pro závodní okruhy. Řádně vyladěné LaFerrari nabídne 1050 koní a vylepšenou aerodynamiku. Dnes můžeme dřívější fakta doplnit o další velmi zajímavé informace. Italská novinka totiž zná svou cenu i dostupnost.

Sportovní auta | Premiéry | Ferrari

Ferrari FXX K: Italská raketa dostala 1050 koní a upravenou aerodynamiku  

Cena tohoto exempláře byla stanovena na 2,2 milionu eur, což je v přepočtu necelých 61 milionů korun. Dohromady automobilka vyrobí 32 kusů, přičemž je celá série navzdory vysoké pořizovací ceně už teď rozprodaná.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Ferrari

Ostré kolo natočené z kokpitu LaFerrari přes Google Glass

Ferrari FXX K kombinuje vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,2 l s elektromotorem. Spalovací jednotka má nové vačkové hřídele, mechanická zdvihátka ventilů, jiné sací i výfukové potrubí. Oba motory pak nabízí oproti základnímu LaFerrari vyšší výkon. Údaje týkající se maximální rychlosti a zrychlení ale automobilka prozatím nezveřejnila. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 2
Rok výroby: 2006
Stav: 152 346 km
Cena: 60 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 46 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků