Posledna zaba, ktora stala za to, bola ta s tym chraplavym vzduchacom vzadu. To bola doslova radost. Dnes je to des bes. Nieco ako porovnat staru dobru Metallicu s tou sr.ckou, co vyprodukovali v poslednych albumoch. Upadok, tragedia.
Kolik sis těch s tím chraplákem koupil?
rozved prosim....
Nechci mluvit za jine, ale pravdepodobne ma na mysli ze Porsche vyrabi to, co si lidi kupujou. Ne to nad cim chudy fans slintaji v diskuzich na internetu...
Podle me za tim nestoji ani tolik ekologie jako marketing. Vetsina prodanych aut Porsche je SUV, coz je v zasade upraveny VW. Cayenne dela tretinu prodeju, Macan neoficialne ctvrtinu. Pri dane cene by fakt nemuselo nikoho trapit, kdyz by sportovni modely zustaly s atmosferou az do konce zivotniho cyklu. Nicmene to by marketing nemohl rikat, ze prodava SUV s technikou sportovnich vozu. 911 GT3 uz dostala elektricky posilovac rizeni davno, ted chudak Cayman dostane s faceliftem 2.0 turbo...
Zhovadilost na n-tou. Počet válců a objem klesne, ale váhá vzroste o 85 kg kvůli desítce serepetiček okolo a všechno to bude rázem "lepší a ekologičtější".Ten svět spěje vážně do zádele 3-[
Bohužel Ekofašismus v praxi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.