Nové crashtesty: Golf VI, MiTo, Insignia ad.

47 komentářů

text? autor?
21. prosince • 15:54

Četl to někdo celé? tolik chyb, špatných větných konstrukcí, spelingových chyb. Tak sakra když píšu něco pro rádoby prestižní server tak aspon korekturou by to mohlo projít:Nastupující favorit střední třídy od GM taktéž nezklamal a bez zaváhání si odvezl pět hvězd. Jeho výsledky nepotřebují rozsháhlých komentářů, struktura karosérie je velmi tuhá, dovjité předpínače pásů perfektně spolupracují s airbagy a nedovolí cestjícím vpředu přijít v kontakt s palubní deskou. Taktéž výsledky bočního nárazu jsou jednoduché: Insignia získala plný počet bodů....

PT
20. prosince • 10:01

"Boční testy včetně nárazu do sloupu dopadly velmi dobře a dostaly plný počet bodů, ačkoli Volkswagen musel upravit jeden z úchytů bočního airbagu a slíbit, že toto opatření zavede do sériové výroby."Ten test byl proveden před nebo po úpravě toho úchytu ?

Tom
19. prosince • 8:05

Nekupují si lidé velké off-roady proto, že jsou bezpečnější?

Composite
19. prosince • 11:48

ako kto ;)
Niekto ich má na prácu, resp, na to že znesú
test ma prekvapil ako je ford ranger slabý, ale do terénu dostačujúci (nemyslím extrém)

ucho1212
19. prosince • 16:49

Ked toto vidim tieto crash testy vzdy si spomenem na najdrahsi ... Chudaci pagani zonda. Museli vtedy zosrotovat 2 auta ..a to ich tusim predaju 14

Noclaf
19. prosince • 9:55

Lidi si to nekupuji, protoze to je bezpecnejsi, ale protoze v tom maji vetsi pocit bezpeci. :-D;-)

Composite
19. prosince • 11:48

alebo im to zdvihne sabavedomie, som väčší :D, resp. aspoň niečo mám väčšie :D

cert
19. prosince • 13:16

Jediny dovod preco ludia kupuju offroady/SUV a pod. je ze sa citia nadradeni oproti ostatnym ludom - zistil to Ford ked si dal spravit studiu kto kupuje offroady

no name
19. prosince • 13:26

Opravdu je to jediný důvod? Opravdu máte za to, že někdo vlastnosti těch vozů nevyužije? Já sice moc zastánce SUV na běžné ježdění nejsem, ale...- SUV mají prostornější kabiny, než kombi. Mají náhony 4x4 byt většinou ne trvalé, ale prostě pomoc na sněhu to je. Takže proč to nemít, když u nás ta zima bývá. Z daných vozů je dobrý výhled, je tam většino uvětší zavazadelník apod.
- OFFROADy jsou pak kategorie sama o sobě a zde mám za to, že reálné využití těchto vozů bude v mizivém procentu, ale i tak znám dost lidí, kteří i klasické off roady využijí beze zbytku.A výhod těchto vozů a důvodů majitelů je opravdu hodně. Pokud máte za to, že jediný důvod k nákupu je ten, co píšete, pak Vám to brát nebudu, ale vidíte svět příliš jednoduše. Já osobně bych off road využil naplno a to díky umístění chaty, kterou máme v horách. Nemám tento vůz, ale s největší pravděpodobností si jej pořídím. Přeci jenom v zimním období, ale i v období dešťů se tam s ničím jiným ani nedostanu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Composite
21. prosince • 15:44

75% kupujúcich tak nerozmýšľa ;)

xxx
20. prosince • 16:01

Velká SUV jsou vnitřním prostorem srovnatelná s auty střední třídy, mají mizerné jízdní vlastnosti dané fyzikálními zákony, takže proč ho mít, když u nás ve středních Čechách
zima skoro nebývá. Možná kvůli tomu, že majitelé mívají malé pindˇoury....

Zelí
21. prosince • 9:47

U většiny městských uživatelů velkých SUV je to o pinďouru.
Samozřejmě, že chataři v Krnapu, kteří tam bydlí, vozí zásoby pro klienty ty auta skutečně využijí.

Dusan
20. prosince • 16:06

Super. Muzete mi prosim sdelit, ktere "auto stredni tridy" (kdyz ma ten "srovnatelny vnitrni prostor) ma pouzitelne tri rady sedacek a za nimi jeste solidni zavazadlovy prostor jako skoro kazde "velke SUV"?

cert
19. prosince • 13:43

Ten dovod som si nevymyslel - zistila to zrejme nejaka agentura pre Ford.
--
Aby som bol uplne presny - drviva vacsina majitelov SUV/offroadov si ich kupuje len kvoli tomu.
Ako inak si vysvetlit masivny narast poctu SUV/offroadov na cestach? Po dalsie je zrejme ze SUV/offroady s obrovskymi elektronmi a nizkoprofilovymi gumami (pomerne velka cast SUV) nikdy nepojdu do ziadneho terenu a ani mimo asfalt.
--
Tie vyhody SUV co uvadzate su ucelove - existuje plno "beznych" aut co vsetko to splnaju (a na ten vyhlad).

no name
19. prosince • 13:48

Neplní světlou výškou, neplní výškou kabiny, neplní komfortem nastupování, kdy se nemusí člověk nikam propadat, ale v rovné chůzí nastoupí do kabiny, neplní např. vnitřní výškou kabiny apod.Samozřejmě je mnoho malých SUV a velkých kombi, kdy kombi může být větší, než SUV proč ne. Na druhou stranu, které osobní auto umí to, co třeba zcela obyčejná Grand Vitara? Neznám žádný osobák s redukcí, uzávěrkou, trvalým náhonem na všechna kola, itnegrovaným rámem apod. Blíží se tomu vybrané modely Subaru. Pravda, Grand Vitara je trochu extrém mezi SUV, ale takový X-Trail, nový Freelander apod. mají také technologie, které jiné vozy nemají.Allroad je pěkný, ale do terénu to auto není. Světlá výška, příliš složité a náchylné technologie, minimální mechanická odolnost apod. A to třeba nabízí některé SUV a všechyn off roady.Samozřejmě je tu třeba vyloženě silniční CR-V, Rav4, X3 apod. Zde je to možná o pocitu, ale na druhou stranu, i kdyby si to všichni majitelé kupovali pro nějaký pocit, je na tom něco špatného?

cert
19. prosince • 14:01

Zasa ucelove argumenty napr. taka vyska kabiny - nech si dotycny kupi van a ma to rovnake.
--
Po dalsie nebavime sa o technologickych zalezitostiach ale o dovode preco si to ludia kupuju.
--
Je x-krat viac dovodov preco si nekupit SUV (kvoli imidzu). Cena, jazdne vlastnosti, neekologia, nebezpecnost (aj voci okoliu).

Jozo
21. prosince • 10:38

Kolko krat ste sa viezli v SUV ked si dovolite napisat taketo sprostosti ? Mam Mitsu Outlander a ani jednu vasu vlastnost na tomto aute neberiem.
Cena - Kupoval som nove auto v Nemecku, kde cena bola o 25% mensia ako na Slovensku. Za tu cenu by som nekupil niektore "combi".
Jazdne vlastnosti - neviem ako ine SUV, ale Outlander ma jazdne vlastnosti LEPSIE ako vacsina aut lazdiacich na Slovensku a v Cechach uz len kvoli existencii 4x4 (lad, sneh, voda) a o komforte jazdy ani nehovorim
Neekologia - tomuto nerozumiem. Moj priemer 7 l/100km nafty je v com neekologicky ?
Nebezpecnost - pre kristove rany v com ? Mam rodinu, manzelku a dve male deti a taketo auto som kupoval prave kvoli bezpecnosti. Pozrite sa na magorov co jazdia na cestach a na autach, ktore si kupili v bazaroch za par korun. Ano, priznavam a poviem to na plne usta. SUV som kupoval aj kvoli tomu, ze v pripade celnej zrazky ma moja rodina lepsie vyhliadky ako 19 rocny magor v nejakom starom srote.
Raz sa zvezte v SUV a garantujem vam, ze uz ine auto nebudete chciet. Tiez som bol v mladsom veku ako vy, vyskusal som x aut a mal som rovnake nazory, ale ked som sa raz viezol na dlhsej trati na predchadzajucom modeli RAV4 uz som ine auto ako SUV nechcel...

cert
21. prosince • 20:18

Je jasne ze si vase rozhodnutie chcete obhajit. Pouzivate vsak zavadzajuce argumenty. Napr vyhodna cena - porovnavam rovnake a nie ceny v Nemecku a v SR. Po dalsie SUV maju vyssie tazisko a teda horsie jazdne vlastnosti (napr. pri krizovejsich situaciach). Neekologia - s beznym autom by ste mali spotrebu 5 L. Okrem toho nafta ma viac skodlivych splodin.
Navyse Outlander je len 4 hviezdickove auto a chodci (resp. osadky mensich aut) maju malu sancu na prezitie.

Jozo
21. prosince • 20:50

Vy si porovnavajte ceny kde chcete. Ja porovnavam ceny tak, ze drviva vacsina ludi si kupuje auta u predajcov na SK a CZ a len malokto si ide pre nove auto vonku.
Spotreba na mojom aute je nizsia aj co sa skodlivin tyka ako Fabia 1.2HTP
Drviva vacsina SUV ma 4 hviezdicky...pretoze su pomaly dvakrat tak tazke ako osobne auta a aj karoseria musi vydrzat 2x vacsie zatazenie. To nie je o hviezdickach, pocitoch, to je cisto o fyzike a hmotnosti.
Pre mna nie je prioritou ozraty chodec, osadka ozratych mladikov, ktori sa nevedia spratat do koze, pre mna je priorita moja rodina...Ale vy si proste budete pisat to co pisete od zaciatku. Proste ste nastaveny proti SUV, tak si budte a zite si svoj krasny ekologicky, ohladuplny zivot a vozte sa v tom najmensom, najekologickejsom aute, ktore by aj v pripade celnej zrazky s inym osobnym autom bolo ohladuplne voci druhej posadke - tym, ze vas zatlaci do kufra .....

cert
22. prosince • 15:08

Zasa tie vase zazracne argumenty - ved ked som si kupil nieco zbytocne nejako si to musim obhajit - aby som nevyzeral hlupo.K cenam - asi ste stale nepochopil ze ucelovo porovnavate cenu (tzn. ucelovo si vybrat krajinu kde su ceny nizke a potom drahu krajinu nie je OK)
Hviezdicky - hviezdicky su o skutocnej bezpecnosti auta a nie o pocitoch! Nechcete uznat ze vase auto nie je prilis bezpecne. Pre vas nie je prioritou nejaky chodec - prioritou ste vy a aby to nebolo take okate pribalite k sebe aj vasu rodinu. Priam skvele!
Nie som nejakym fanatickym odporcom SUV/offroadov - len tvrdim ze su na cestach prebytocne a nebezpecnejsie.

Jozo
23. prosince • 8:52

Hlupo vyzerate vy, lebo si omielate svoju pesnicku dookola. Vobec som si nekupil nieco zbytocne, ale Vam Vas nazor neberiem. Ceny - ked nevidite pointu v tom co som napisal, nevadi, pochopite ked vyrastiete. Hviezicky - tu ste fakt trafil klinec po hlavicke :) Pozrite si na tomto webe celnu zrazku fiat 500 vs. Audi Q7...fiat 500 ma 5 hviezdiciek ... aj tak si budete hovorit, ze hviezdicky vyjadruju bezpecnost .. ok :)
Vsetky vase prispevky su logicky uplne uletene a nemusite mi pisat, ze dochadzaju argumenty. Vy tu totiz ani neargumentujete, len pisete svoje pofiderne nazory, s ktorymi sa malo kto stotoznuje :)

Jirka
14. února • 10:53

Dohledejte si zkusebni srazku Land Rover Discovery a Renault Espace. Espace byl v pohode, pasazeri v Discovery by byli tezce zraneni. Nejen SUV jsou velka auta.

cert
23. prosince • 10:27

Som prekvapeny ze stale nechapete tu zalezitost s cenou - skusim este raz vysvetlit:
Vy pisete ze Outlander je lacnejsi s Nemecku a ze v SR je aj bezny kombik je oproti Outlanderu drahsi.
To je uplne ucelove prirovnanie ako si obhajit nakup Outlandera.
Lebo ak porovnavam ceny tak ich porovnavam len v Nemecku a nie v Nemecku a potom v krajine kde su ceny vyssie.

Jozo
23. prosince • 19:55

Nie, nebudte prekvapeny, lebo tomu rozumiet nechcete. 99,99% NOVYCH aut prihlasenych na Slovensku je aj na Slovensku kupenych. To 0,01% ludi si ide pre auto vonku. Takze vobec to nie je ucelove porovnavanie, ale normalne porovnanie toho, ze 2 ludia si za rovnake peniaze kupia uplne kvalitativne ine auto. To nie je ucelove, ale ucelne.
Takisto, ako som z Nemecka objednal autosedacku, ktora stala 10k a na Slovensku 15k. Urcite patrite k tym stastnym ludom, ktory si vsetko kupuju na Slovensku a nezistuju si vyhodnejsie nakupy, pretoze podla Vasej logiky ludia nemozu porovnavat ceny trebars aj potravin a ist za nimi napr. do Polska, Madarska ked su tam vyhodnejsie, pretoze je to ucelove a nie je to k veci. Takisto povazujete za ucelove, ked ludia z BA tankuju v Rakusku a nie na Slovensku, lebo to sa "nemoze" porovnavat. EU je obrovsky trh, kde prave mozete porovnavat ceny tovarov a sluzieb, ktore mozete dovazat bez ciel a poplatkov. A je UCELNE tieto benefity vyuzivat. Tak zabudni geograficky na Slovensko, ale berte na zretel EU ako taku. Potom to mozno pochopite, par hodin postudujte na internete a budete v obraze.

cert
24. prosince • 9:06

Stale nechapete - snad casom pochopite.

cert
23. prosince • 10:17

No viete existuje par padnych argumentov proti SUV/offroadom a tie sa velmi nemenia - preto to opakovanie mojej "pesnicky".
Nenapisali ste hlavny (resp. rozhodujuci) argument preco mate SUV kedze do terenu vobec nejazdite. 4x4 ma Octavia, Passat atd.
Takisto vase skvele SUV moze prevalcovat kamion a teda cakam ked budete obhajovat vas prvy kamion - ze to v podstate nema taku spotrebu a aj stabilita je na 100% taka ako u beznych aut.
Mimochodom ka je pre vas dolezita bezpecnost existuje 5 porovantelnych SUV ktore maju 5 hviezdiciek v NCAP teste.
Hviezdicky - takze podla vas vyjadruju co? Pocet kolies na aute?
V tejto diskusii sa objavili 2 obhajci SUV (dusan a vy).

Jozo
23. prosince • 19:43

To omielanie dookola nebolo na argumenty, pretoze som doteraz jeden relevantny necital, ale na to, ze sa opierate o nejaku pofidernu studiu.
Neviem, kde beriete, ze nechodim do terenu. To ze to nenapisem ? :) Usmevne. Mam chatu v Nizkych Tatrach a chodim na pravidelne v lete aj zime.
Takze to zhrniem....nepotrebujem si obhajovat svoju kupu, lebo som s nou nadmieru spokojny. Za take peniaze nedostanem take bezpecne, komfortne, ekologicke, sympaticke auto s jazdnymi vlastnostami daleko presahujucimi bezny standard oproti triede sedan,hatchback, coupe.

cert
24. prosince • 9:05

To co nechcete vidiet ignorujete - je to logicke a treba just napisat ake je to auto super dokonale - 100-krat opakovana loz sa stava pravdou.

no name
19. prosince • 14:12

A když si koupím místo VANu SUV, tak v čem je to špatné? Proč Vám to SUV tak leží v žaludku? Proč třeba neřešíte mini auta?V čem je SUV obsazené 5ti lidmí více neekologické, než Fabie jedoucí v jedné osobě? Jízdní vlastnosti mnohých SUV jsou lepší, než mnohých běžných vozů. Nebezpečí vůči okolí tvoří řidiči, ne auto.Prostě vy máte za to, že kdo si koupí SUV, má to kvůli image. Proč ne. Každý má právo na názor. Já znám dost majitelů SUV a z nich bych jako důvod image viděl dva. Jeden s Q7, který jezdí jen po městě a druhý v bledě modrém s X3. Ostatní pro koupi SUV mají důvod. Např. ty, že s tímto vozem mají daleko jednodušší život.Takže stejně jako u jakéhokoli jiného auta jsou důvody pro koupi jak racionální, tak iracionální. A důvodů je nekonečně mnoho. V podstatě každý kupující nějakého vozu má své vlastní a individuální důvody, proč si to SUV koupit.

cert
19. prosince • 15:36

Nepisem o SUV pisem o VAN - Renault Espace, VW Sharan a pod. Kedze minimum ludi vyuzije SUV/offroad a naozaj potrebuje vacsie auto je zbytocne kupit SUV, staci VAN.
--
SUV/offroady mi nelezia v zaludku - ide o to ze tieto auta nie su vhodnou sucastou miest (su dokonca prebytocne), okrem toho vacsinou je auto obsadene jednou osobou a je rozdiel ci na krizovatke caka 20 Fabii alebo 20 SUV/offroadov.
--
Dovody preco nekupit SUV/offroad som uz pisal. Zaujimave ze vami spomenuti "offroadaci" zrazu nevyhnutne potrebuju SUV/offroad ale pred 5 (10) rokmi si vystacili s "beznym" autom.

no name
19. prosince • 15:54

Před pěti deseti lety třeba neměli potřebu toho auta. Já také před 5-10ti lety neměl tu potřebu, jelikož jsem neměl chatu. Někdo dělal myslivce už v minulosti, měl ARO, měl NIVU apod. Dnes si koupít Defender, LC apod. Pak jsou zde lidé, kteří to mají jako koníček, jezdí Trial, jezdí off-road maratony apod.Navíc před 5-10ti lety ty vozy nebyly. Kdyby byly, tak si je lidé koupí. Jen v ČR žijí desítky tisíc lidí v oblasti, kde by vozy 4x4 využili. Zda si již koupí kombi 4x4, MPV 4x4 nebo SUV 4x4 je přece jedno. Rozdíl v zátěži je blízký nule.Máte mobil? Máte barevnou televizi? Máte auto? Máte počítač? Proč to máte? Před 5-10ti lety si lidé vystačili i bez těchto věcí a dnes je to samozřejmost denního života.Já s Vámi částečně souhlasím, ale na druhou stranu pak můžeme říci, že by se měly dělat jenom kombi 4x4 s velkou světlou výškou, aby se jedním vozem vlastně pořešily všechny potřeby a vy byste měl klid.Z toho co píšete mám prostě pocit nějakého komplexu vůči těm vozům. Závisti, nebo něčeho podobného. Prostě to neřešte a nechte lidi, ať si kupují co chtějí. I kdyby celý vozový park byl z SUV vozů, pak udělají menší zátěž pro životní prostřední, než skot chovaný pro lidi jako zdroj potravy.A Váš pohled, že stačí VAN a nepotřebují SUV. Mám za to, že výhodnost SUV vs. VAN pro okolí je nulový. Obě jsou to velká auta, spotřeby jsou se stejnými motory stejné, zátěž a nebezpečí stejné. Takže rozdíl pro všechny nula.Jednoduše řečeno, ten Váš výzkum je buď lež, která neexistuje, nebo jste si ho upravil k obrazu svému, nebo prostě máte z těch aut nějaký komplex a mindrák. Jinak by Vás zrovna SUV nechalo zcela chladým, protože rozdíly v zátěži, nebzepečnosti apod. jsou zcela stejné, jako u jiných vozů. Jenom jinak vypadají. Holt a v každé kategorii vozů je dost majitelů, kteří si jen na něco hrají. Je to u SUV, Hot-Hatchů, supersportů apod. Lidi, kteří reálně využijí naplno potenciál vozů, které vlastní je minimum.

cert
19. prosince • 16:33

Neviem preco ma obvinujete z klamstva! Vyskum o zakaznikoch ktori kupuju offroady/SUV si dal urobit Ford v 70-tych rokoch kedze nevedel aki zakaznici si tieto auta kupuju. Bolo to uverejnene v dokumente na Discovery channel.
--
Stale uvadzate nepresvedcive argumenty a zavadzajuce argumenty (vraj pred 5-10rokmi neboli offroady/SUV) preco ludia zrazu potrebuju napr. 10-krat tolko SUV/offroadov ako predtym.
--

Jirka
14. února • 9:40

Zvláštní jak některé lidi vytáčí zjištění jedné agentury.Viděl jsem jak vypadá pár terénních aut zevnitř - je vidět že žebřinový rám, velké podběhy kol a pohon všech čtyř kol zabírají tolik místa, že ta obrovská terénní auta mají opravdu vevnitř stejně místa jako menší kombi. U SUV je to lepší, ale stále je to kompromis. SUV neodsuzuju, kupé a kabriolety také nejsou praktické, ale když dělají lidem radost, je to dobře :-)

no name
19. prosince • 16:47

Vy argumentujete tím, že něco nepotřebovali. Jak to víte? Kolik znáte SUV z před 10ti lety, které byly v komfortu apod. na úrovni osobních vozů? Všechno to byly v té době vozy velmi nekomfortní a velmi účelové. Nedivte se, že o ně lidi neměli zájem. Dal jsem Vám také příklad, jak se věci vyvíjí, že něco nepotřebovali a dnes si to koupí, protože jim to třeba ulehčí život.Já nemám žádné argumenty proč si ty vozy lidé kupují, pouze mám za to, že vy žádné nemáte. Stále dokola jenom říkáte, jak něco kdysi nepotřebovali a jak to dnes kupují. Jenže to samé je u milionu jiných komodit. Před deseti lety měl počítač jeden člověk ve vesnici, dnes je téměř v každém domě. Proč? Protože již mají tyto počítače funkce, které lze využít v běžném životě, ulehčí život, usandní komunikaci a jsou cenově dostupné. To samé auta, jen jsou tam jiné výhody, které dnes jsou a kdysi nebyly.Stejně jako před deseti lety nebyly hybridní vozy a dnes jsou jakýmsi mostem do budoucích technologií. Proč si je nekupovali před 10ti lety? Protože byly v laboratoři.A jednoduše řečeno, nevěřím tomu, že ta anketa měla výsledek, že si všichni majitelé offroadů v sedmdesátých letech kupovali ty vozy kvůli tomu pocitu. Uvědomte si, že off roady a pickupy jsou ve Spojených státech tak běžné, jako u nás malé vozy typu Fabie. Tam nikoho žádným SUV neohromíte, stejně jako u nás neohromíte nikoho nějakým Puntem, nebo Fabii.V 70. letech navíc žádná kategorie, kterou by šlo označit jako SUV neexistovala. Existovaly pouze funkční Off-roady a pickupy, pro široké masy podnikatelů, zemědělců apod. Nic, co by bylo jako Cadilac Escalade, BMW X5, Audi Q7 apod. neexistovalo.

cert
19. prosince • 17:01

Velmi casto plati ze ludia si kupia kazdu blbost pokial na to maju (plati pre PC a mnoho inych veci).
--
Pred 5-10 rokmi boli SUV/offroady a to je hlavne. To ze boli jednoucelove (alebo nekomfortne) chapete ako minus? Vyrobil uz niekto dokonale univerzalne auto? Nie, lebo ziadna univerzalna vec nebude nikdy dokonala.

no name
19. prosince • 17:16

Kategorie SUV vznikla v podstatě až s příchodem LR Freelander. Do té doby ta auta nelze označit jako SUV, ale jako offroady.A jinak diskuse s Vámi nemá problém. Vy vydíte v SUV zbytečnost u všech lidí. Kupují si to jenom frajeři apod. Pak nemá smysl o čemkoli diskustovat, jelikož jediný Váš argument je jakýsi výzkum, jehož závěr je buď špatně interpretován, nebo byl zcela jiný a pak Váš pocit toho, že vy rozhodujete, co je správné a co špatné, co užitečné a co zbytečné. Diskutovat se dá s lidmi, kteří mají o diskusi zájem.A co se týká toho, že si lidé kupují zbytečnosti. Máte doma jen a pouze to, co má význam a co využíváte na 100 % a nic jiného? Pokud ano, pak Vás lituji. Já mám doma stovky blbostí, které jsou doslova blbost k ničemu, ale dělají mi radost. A jsem za to rád. Čím více si budu dělat radosti v životě, tím ho budu mít lepší a pokud mi udělá radost SUV, aniž kdy využiji cokoli z toho co nabízí, pak jsem utratil své peníze dobře.

Dusan
19. prosince • 15:48

Super, akorat ze ten "VAN" nema zadne vyhody proti SUV a vsechny jeho nevyhody. Na to prisli v USA uz pred lety a proto tahle kdysi tak popularni kategorie skoro vymrela.

Majk
19. prosince • 13:36

Tak vnitřní prostor a zavazadelník jsou u SUV z pravidla porovnatelné tak s combi nižší, popř. nižší střední třídy. A to kdo ví jestli. Mluvím tu o velkých SUV typu Toyota Land Cruiser V8 (LC 100 a 120 by se ještě s rezerovu daly počítat za off-roady, ale V8 už ne.) apod. Takové požadavky, jako velká SUV z pravidla splní i deriváty střední (vyšší střední) třídy typu Audi allroad quattro nebo Volvo CX70, z pravidla nestojí tolik, jako velká SUV a mají daleko přijatelnější chování na silnici včetně automaticky připojitelného pohonu 4x4. Asi nemusím mluvit o Škodě Octavia Scout, která je ještě levnější a i když spadá do nižší střední, to, co SUV, zvládne též.

slaine
19. prosince • 16:41

Octavia Scout zvládne totéž, co pozerská rádoby SUV typu BMW X6, ovšem skutečné off-roady (Pajero, Range Rover, Land Cruiser, Grand Cherokee) jsou co do průchodnosti terénem někde úplně jinde. Věřím, že dost lidí, kteří si tyhle auta kupují, je skutečně využije.

Dusan
20. prosince • 16:04

Vazne? Tak to bych chtel videt ukazku jizdy na okruhu u Scoutu a "pozerskeho" X6, ktere natrhne prdel vetsine normalnich sedanu natoz zvednutemu kombiku od Skodovky.

cert
21. prosince • 20:31

BMW X6 je poriadna zvrhlost - na podvozok SUV namontujeme karoseriu sportiaka a dame tam vyse 4L motor, tiez nesmieme zabudnut na brutalne brzdy aby to monstrum bolo zabrzditelne.

Pepe
23. prosince • 21:59

Neridil jsi ho, tak nemluv tak hloupe ... X5, X6 nejsou zadna pozerska auta ... to rikaji je ti, co na ne nemaji.

cert
24. prosince • 9:00

X6 je najpozerskejsie seriove auto ktore existuje. Ano priznavam sa neriadil som ho - to s tym vsak NIC nema. A vobec o take nadrozmerne sportove auta nemam zaujem.

WISAStar
21. prosince • 15:42

boze muj to ses projevil :-D prej na okruhu :-D neni to nahodou auto do lesa? Ted myslim skodovku ne x6 :-D

kryton
20. prosince • 22:36

Dusane, dusane co si jineho nez pozer, kdyz si na trhani okruhovych rekordu poridis X6:-P

Dusan
19. prosince • 8:57

On se testoval nejaky "velky offroad"? Ktery? Nejak jsem si nesviml.

no name
19. prosince • 8:08

Ano i ne. Při nárazu do pevné překážky mají off roady nevýhodu. Ale díky své velikosti, konstrukci a váze naopak při střetu s jiným vozem mají výhodu. Takže záleží do čeho hodláte narazit.

Doporučujeme

Články odjinud