Nové crash testy: BMW X1, Chevrolet Cruze, VW Scirocco, Opel Astra ad.

16 komentářů

kondo
17. ledna • 4:28

Jo? co do toho davate? ocel tridy 7 nebo nizsi? A nejsou tu podminky mereni, ten naraz do hromady polystyrenu neni moc presvedcivy na silnicich to vypada podstatne hur

jarda
27. listopadu • 16:33

Zajimavy clanek, chevrolet cruze bude za ty penize opravdu dobre auto, to asi škodováci nemají moc radosti, když "jejich" octavia má jen 4 hvězdy

houmr
27. listopadu • 17:25

jarda: testy NCAP sa menia a nemozes porovnavat preboha test z 98 octavie a teraz su ine podmienky a treba brat do uvahy aj kategoriu. ci myslis ze ked hummer bude mat totozny pocet hviezdiciek, ako tato mala krabicka tak pri naraze budu na tom pasazieri rovnako :)
neboj octavkari su urco v pohode a ich bezpecnost nie je urcite horsia ako tohoto chrobaka.p.s.: ale uz sa stalo ze aj fabia pri naraze prevratila hummer.

Petr
28. listopadu • 0:25

Vzdyt Cruze je stejna kategorie jako Octavia, tak co tady meles o chrobakoch?

Sranda
28. listopadu • 10:01

Ne, že je jen stejná třída, ale je ve všech rozměrech větší a to včetně rozvoru. Nicméně mohu uklidnit české stěhováky, že Octa má stále větší kufr. Takže bezpečnost při nákupu musí jít stranou, protože kam bychom dali ty basy piva???:-D

Pavel
28. listopadu • 16:35

Kufr ma sice vetsi, ale tech par litru nehraje zas tak obrovskou roli. Horsi je to s pristupem do kufru. Kdyby byl Cruze liftback, tak by to bylo uplne dokonale.

Martin Foltin
27. listopadu • 23:06

Tak mne ten Cruze nepride ako uplne ina trieda proti Octavii ...

jarda
27. listopadu • 17:43

houmr: nova octavka dostala 4 hvezdy v roce 2004, od té doby se testy nezmírnily, spise se uvazuje o jejich zprisneni. Ja bych nechtel havarovat v zadnem aute, proto kdyz budu mit auto se 3 nebo 5 hvezdama, tak budu jezdit furt opatrne.
Jasne, ze hummer prevalcuje vetsinu osobnich vozu, protoze ma vetsi kinetickou energii, zrovna tak by asi prohral, kdyby se stretl s vlakem. Ale ty crash testy probihaji do nejake pevne stojici prekazky a auto do nej pusti v predem stanovene rychlosti, takze pro me ty testy vyznam maji. Nebo myslis, kdyz to napalis s 3 tunovym autem do 3 metry silne zdi, ze dopadnes lepe nez s lehcim autem? Ja bych na to nesazel, ta hmotnost auta se musi nekam rozlozit....

astario
28. listopadu • 9:16

nicméně jsou to simulované, "laboratorní" výsledky, při skutečné havárii hraje roli spousta faktorů, ale uznávám, že i přesto tyto testy nějaký smysl mají.. v případě nárazu do pevné překážky si myslím, že má výhodu lehčí auto, menší kinetická energie..

Ford
29. listopadu • 10:29

Tak takovou hovadinu jsem v zivote neslysel :) Nezbyva ti, nez jezdit na trojkolce :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
olina
29. listopadu • 19:45

co je na tom hovadina?

Ford
3. prosince • 11:46

" v případě nárazu do pevné překážky si myslím, že má výhodu lehčí auto, menší kinetická energie.."
myslel jsem toto

rOmeO
27. listopadu • 13:56

palec nahoru za tenhle článek, musím říct že při současné kvalitě tohoto.. ehm blogu po dlouhé době článek ze kterého se člověk něco dozví, jen dál touto cestou...

David
27. listopadu • 10:57

Jenom to scirocco jste zapomněli:-D:-P

David
27. listopadu • 11:36

Jo aha,ono ještě není dopsáno.Promiňte:-/

jogurt
28. listopadu • 15:00

Humorné je hodnocení VW Scirocco při ochraně dětí. Snad vepředu ano, dozadu se mi ale nepodařilo isofix sedačku vůbec dostat, dokonce ani kufrem to nešlo. Auto zcela nepoužitelné pro převoz dětí..... Ale jinak super. Nakonec je určeno pro ty, kteří na jejich plození teprve začnou pracovat....B-]

Doporučujeme

Články odjinud