Nové BMW X6 teď už oficiálně (96x foto)

Včera jsme tu měli první smínky nové X6, které unikly na veřejnost. BMW zareagovalo rychle a ihned vypustilo kompletní sadu oficiálních fotek a informací.
Seznam kapitol
  1. Nové BMW X6
  2. Nové BMW X6: Fotogalerie

Nedá se říci, že by někdo čekal na nové generaci BMW X6 nějaké radikální změny odlišující model od ostatních bavoráků. Předek dost připomíná praktičtější SUV BMW X5, zadek zase všechna ta GT řady 3, 4 a 5. Celkově pak nejde skoro odlišit od menšího BMW X4, dokud nebudou stát vedle sebe.

BMW tvrdí, že je nová X6 až o 22 % úspornější než ta minulá. Tomu určitě pomohlo i zavedení základní verze X6 sDrive35i pouze s pohonem zadních kol. V kombinaci s benzínovým motorem 3,0 l a s vypnutou stabilizací by to mohla být docela legrace, ale na nové rekordy v driftování to asi nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová X6 myslí nejen na dynamiku, spotřebu a emise, ale také na pohodlí a praktičnost

Na našem trhu budou stěžejní diesely označené xDrive30d, xDrive40d a xDrive M50d. Benzínové motory zastoupí jak už zmíněný šestiválec i ve verzi xDrive, tak také osmiválec xDrive50i. Později zřejmě dorazí i verze X6 M.

Všechny motory jsou spojeny s osmistupňovým automatem, mají systém stop/start, inteligentní alternátor a všechny ty moderní funkce snižující tabulkové emise a spotřebu. Nová X6 ale bude dávat i více smyslu z hlediska praktičnosti. Standardně je už nyní pětimístná, má variabilní interiér a o 75 litrů více místa v kufru, takže naložíte 580 až 1525 litrů.

Testy | Video | SUV | BMW

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Zpočátku budou k dispozici dva stupně výbav - xLine a M Sport s optickým paketem. Jak se dá předpokládat, v základu bude jen to nejnutnější a za všechny hračky jako třeba adaptivní podvozek nebo noční vidění se bude tvrdě připlácet.

Technické údaje nového BMW X6

ModelMotorVýkon kW/kToč.moment0-100 km/hSpotřeba
xDrive35i3,0 l R6225 / 306400 Nm*6,4 s8,5 l/100 km
xDrive50i4,4 l V8330 / 450650 Nm4,8 s9,7 l/100 km
xDrive30d3,0 l R6190 / 258560 Nm6,7 s6,0 l/100 km
xDrive40d3,0 l R6230 / 313630 Nm*5,8 s6,2 l/100 km
xDrive M50d3,0 l R6280 / 381740 Nm*5,2 s*6,7 l/100 km*
*) předběžné údaje, v době vydání článku nebyly ještě oficiálně potvrzeny

 

Následující kapitola
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků