Nové BMW řady 5: oficiálně, detailně

42 komentářů

Petr Švancar (Švany)
25. listopadu • 14:20

Z fotek se vsemi vyrobenymi modeli 5er je hezky videt jak jsou ty ledvinky dneska doslova monstrozni ... Ale libi :)

Shiffty
24. listopadu • 23:05

zacal by som asi tym ze toto BMW sa mi paci....no myslim si ze na ulici ma az tak nezaujme ako terajsia generacia...mozno M paket cierna farba 19 kola...to by sa dalo...na niektorich serveroch som cital komentare v tom zmysle ze tato generacia sa bude zamienat s radou 3...nedajboze s radou 7....ono neje to az take prekvapenie ku prikladu 3 e46 sa podla mojho nazoru taktiez dost podobala na 5 e39...osbony nazor...a predsa som-sme si zvykli...tesim sa vase odozvy:-))

palo
25. listopadu • 8:38

Kazdej kdysi rikal,proc upustilo bmw od stedove konzole natpcene k ridici,ted kdyz uz to ma x5,nikdo nic nerikal,nova 7 taky a ted i 5 a nikde ani sloo,a tech bylo kdyz prisla kdysi 7...

Shiffty
25. listopadu • 13:21

noo to je presne tiez...ake boli nazory ze humus ostras interieri teraz ked o5 stredovu konzolu natacaju k vodicovi nik to nepochvali:-D

xAx
24. listopadu • 19:28

Trochu vetsi a mozna trochu hezci prezehlena trojka. Ale cekal nekdo neco vyrazne jineho? A proc taky neco jineho? Oni vedi, ze jejich zakaznik koupi i Hyundaie s ledvinama a vrtuli a z korejskeho gumoveho rizeni udelaji nemecke motoristicke casopisy prednost, tak o nic nejde. Na posledni trojku jsem si dlouho nemohl zvyknout, ted uz mi nevadi a tak mi nevadi ani tahle petka.

MAR
25. listopadu • 11:14

Jak se jim podarilo na zadokolku namontovat korejske gumove rizeni?
Trosku blabolis, ale aspon celkem vtipne.

xAx
25. listopadu • 17:11

Kdyby jsi si ty polonegramote precetl muj prispevek cely, tak by jsi zjistil, ze nepisu nic o namontovani gumoveho rizeni na zadokolku, ale o tom, ze typicky zakaznik BMW by byl nadseny i z Hyundaie na kterem by byly ledviny a vrtule z BMW a i kdyby to melo gumove rizeni jako korejske auto, tak ze nemecke mot. casopisy by z toho dovedly udelat prednost. Apropo, gumove ( nepresne, nezazivne ) rizeni nemuze auto se zadnim nahonem mit? Takze blabolis Ty a naprosto nevtipne a trapne

IvanP
24. listopadu • 19:15

Docela povedený facelift (narozdíl například od O II Facelift).

ruzek
24. listopadu • 16:26

:-D, hundaj z mnichova

Carlsson
24. listopadu • 16:24

splacanina na druhou :-(

kevlar
25. listopadu • 0:04

a medzitym patkaB-]

Petr Švancar (Švany)
24. listopadu • 14:51

Pekny exterier i interier auta. Profil auta se mi taky libi, nemam co dodat. A motor uz je individualni zalezitost. :-/

RedBaron
24. listopadu • 13:21

Konečně zase pořádná pětka. Konečně nějaké tvary prosté mutantích genů. Nízká, široká a rozkročená, elegantní. Bravo. Pokud bych měl být hnidopich, tak je možná až příliš uhlazená a málo agresivní ale snad to vyřeší M-Paket.

Skyline
24. listopadu • 13:12

Matrjoska jak Audi nebo predchozi generace MB. Trojka na steriodech, naprosto bez napadu. Cirkus soucasne verze se mi nelibil, ale aspon to auto melo nejakou osobnost. Jedinou invenci oproti trojce a boku ze sedmy jsou o dalsi stupen korejstejsi zadni svetla, nechapu. Standardni barvou by mela byt "Boring Grey".:-DPS: slapnuti na kuri oko mistnim traktoristum byla opet trefa do cerneho:-D

Karl
24. listopadu • 12:08

Auto určitě dobrý , ale čekal jsem tedy větší převrat a už vubec se mě nelíbí jak to chytá systém Audi - všechny řady na stejné brdo a proto musím říct , že v posledních letech top design a vývoj předvádi Mercedes Benz . Je to pouze muj názor a nechci nikoho naštvat , ale vidim co vidim .

mclown
24. listopadu • 13:46

suhlasim, MB je v tomto najlepsie
ale v interieroch ho sakra dohana audi, to co predvaza su ozaj pekne interiery

Lojza z Brna
24. listopadu • 12:25

Moc pěkné, vyvážené a celkově povedené

joseph
29. listopadu • 22:30

souhlasim,, moc peknewww.autofolie-levne.cz

JWK
24. listopadu • 11:38

tak tahle hlaska v clanku ukazuje na opravdove motoredaktorskehovado...

xxx
24. listopadu • 12:45

Ono je to jedno, uz sa nevzrusujem, podla www.automotorevue.cz Mercedes, AUDI,VW, a hlavne BMW su najvacsie crepy, uplne IN su americke automobilky a OPEL. O nejakej nestrannosti tu nemoze byt ani reci.
To je moj nazor, nie kritika redaktorov!!!!!!!! takze klud.

Paegas
24. listopadu • 12:04

Asi tak, ale zasmál jsem se :) jinak dieselové motory bmw mají zvuk skvělý a to jsem diesely vždy dříve nenáviděl...

RedBaron
24. listopadu • 18:28

Jestliže ve spojení s dieselem používáš slovní spojení "zvuk skvělý", tak jsi zřejmě nikdy nejel s benzínovým šestiválcem nebo osmiválcem od BMW, protože pak by tě to ani nenapadlo. Je to pořád jenom dobře utlumený rumplštros. A to píšu jako majitel šestiválcového commonrail turbodieselu od BMW :o)

Petanek
30. listopadu • 10:21

Hehe tak tak je to trošku hrubý motor, ale velmi pěkně se s ním narozdíl od TDI jezdí.

mclown
24. listopadu • 11:08

Prechadzajuca 5ka bola najkrajsie BMW ako som kedy videl. Toto je znova nadherny kusok, ale ku krase minulej 5ky tomu nieco chyba :-(
Naopak, treba pochvalit interier vyzera ozaj skvelo, aj ked MB E-Class ma asi navrch

josé nepřijel
24. listopadu • 10:51

sice mi připadá nevyvážená hmota přední a zadní části, ale budiž, návrat ke klasice.
Na zázračně rychlou převodovku jsem zvědavej - od moderního automatu bych čekal že spotřeba s ním bude menší než v manuálu (jako např. u DSG), ale to pro novou 5-ku podle údajů neplatí.. :-/

sandro_cortez
24. listopadu • 15:54

Co sa tyka DSG-z vlastnych dlhodobejsich skusenosti pri diesloch nehrozi mensia spotreba oproti manualu. Konkretne octavia 2.0 tdi dsg-dlhobdoby priemer podla pc 7.2-7.6 l/100km. S manualom 6.3-6.9. Pri Audi A4 cabrio 2.0 tdi so 7 stupnovym DSG okolo 8 litrov (jasne,je o dost tazsi). A co sa tyka benzin s DSG-tam som tolko toho nenajazdil,jedine s Golfom V GTI DSG-spotreba cca rovnaka ako manual. Este by som dodal,ze ano,radia velmi rychlo,ale pri rozjazdoch sa nechytaju na klasicke automaty. Hlavne v meste ma to otravuje-je to zase moje vlastne porovnanie z 535d.

Caddy
24. listopadu • 10:42

Tohle je parada! Nadherny auto, predchozi petka se moc nepovedla, pusobila trochu korejsky, nemela ten styl BMW, ale tohle je zase navrat na spicku...

CJ
24. listopadu • 10:08

Od predneho naraznika po A stlpik je auto vyslovene nepodarene, od A stlpika az po kufor je naopak velmi pekne ;-)

Brouk
24. listopadu • 9:14

Cim to je, ze 3.0/238k BMW zrychli na stovku o dost rychleji nez lehci 3.5/240k Renault Laguna. To maji tak kratke prvni 2 nebo 3 prevodove stupne? A neni to jediny priklad. Nabidne nekdo rozumne vysvetleni?

anawarr
24. listopadu • 22:04

porovnej kroutící moment.

f4o
24. listopadu • 13:23

no dovodov moze byt viac... okrem spominaneho automatu a zadneho nahonu to moze byt hlavne: priebeh vykonu a krutiaceho momentu (nejde len o maximalne udaje ps a nm, ale vo velkej miere o to, aky je priebeh nm a ps v celom spektre otacok) takisto moze zavazit sprevodovanie (to aka je "dlha" 1,2, pripadne 3)

jurajos
24. listopadu • 11:51

Lenivý automat.

Brouk
24. listopadu • 11:58

To ani nahodou.

jurajos
26. listopadu • 20:55

http://magazin.auto.cz/testy/renault-laguna-coupe-3-5-v6-vyladeno-alonsem.html

doombukurest
24. listopadu • 9:25

zadny nahon

jm
24. listopadu • 8:51

Varianta 535d alias 540d bude vykonem stejna jako u 7er tudiz 306ps, naftaky budou schopne plnit Euro6. Jako fanda zemedelske techniky se mi 540d jevi jako mozny adept na porizeni nove rozkose, i casove to patrne vyjde akorat :-P

Bob
25. listopadu • 23:43

A kdy se asi objeví 540d u GT??

Milan
24. listopadu • 6:52

Neni zadek až moc podobný stávající BMW 3 ?

Tomas B
24. listopadu • 8:33

50k navrch u toho 3.0 benzínu udělá rozdíl 1,3s (7,9 vs. 6,6,)na 100km/h, to je trochu moc ne

Zelí
24. listopadu • 6:47

Je to zvětšená řada 3. Žádné překvapení. Je to příklad konzervativního marketingu : "Když je úspěšná řada 3, tak ji zvětšíme a uděláme podobně i řadu 5 a to nám garantuje stejný úspěch i u řady 5 ". Možná je to tak.

bubák
24. listopadu • 17:25

Boďme za to rádi. Klasický sedan bude za chvíli na vyhynutí..

Bob
25. listopadu • 23:42

A k čemu je dobrý "klasický sedan"?

Doporučujeme

Články odjinud