Nové BMW řady 3: M Paket zblízka

Jak už jsme naznačili v předchozích článcích, hned od počátku prodeje nového BMW 3 bude k dispozici také M Sport Paket. Co přesně tento balíček úprav přinese? Především to je upravený přední nárazník, vzadu přibude difuzor, chromované koncovky výfuku a specifický modrý lak karoserie. Krom toho se můžete těšit také na povedená osmnáctipalcová kola.

Nejdůležitější změnou je ale přepracovaný podvozek. Vůz je celkově o deset milimetrů nižší, jiné jsou tlumiče i stabilizátory. V rámci dalších příplatků si můžete pořídit ještě adaptivní elektronicky řízený podvozek Adaptive M Sport, devatenáctipalcové disky nebo větší M Sport brzdy.

Čtěte více o novém BMW 3
BMW 3: šestá generace je konečně venku
Když fotky nestačí aneb 10× video na téma nové BMW řady 3

Interiér dostane speciální sedadla čalouněná Alcantarou, „emkový“ volant, řadicí páku a modře lakované detaily. Do prodeje vstoupí nová trojka začátkem příštího roku.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 11 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků