Nové BMW M6: 580 koní rozdupalo Nordschleife (spy photos)

Teprve před pár týdny se světu představila nová generace BMW řady 6. V podobě konceptu sice připomíná spíše obojživelný než sportovní vůz, ve verzi M6 ale jistě bude znovu silniční střelou. A právě nová generace „em-šestky” byla tento týden přistižena při testech na Nürburgring Nordschleife.

Vůz na přiložených snímcích je sice maskován v klasickém mnichovském stylu, ze kterého se zamotá hlava i pravidelnému konzumentovi LSD, ale ani ten nedokáže dostatečně dobře zakrýt přepracované nárazníky, velká 20" kola nebo čtveřici výfuků. Nemůže být pochyb o tom, že na 'Ringu ladí formu právě M verze nové šestky.

Pod kapotou najdeme osmiválec o objemu 4,4 litru s dvojitým přeplňovaním, který známe již karikatur ostrých BMW, modelů X5 M a X6 M. V nové M6 by měl být naladěn na výkon 580 koní a pokud nové kupé nepostihne obezita, mohlo by být nejrychlejší šestkou všech dob.

Zatím není jasné, kdy by se vůz mohl objevit na trhu, neboť k prodejům má dosti daleko i základní řada 6. Vzhledem k zjevně pokročilým testům by se tak ale mohlo stát již v druhé polovině roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Severní smyčka Nürburgringu již okusila sílu nového BMW M6. Snad brzy budeme moci i my...

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků