Nové BMW 5 shodilo maskování. Bude to zmenšená sedmička?

31 komentářů

Dory
9. září • 16:53

BMW ma hlavne zadni nahon proti radoby sportovnim predohrabkam Audi a tupe quattra to je sportovani pro suchary, probud se noumo!

stealth01
9. září • 16:56

Znovu. Co je na zadním náhonu sportovnejsiho? Je to zábava, vykouzlí to úsměv, ale v čem je to sportovnější?

Dory
9. září • 17:48

Vsechny zavodni auta maji nahon na zadek, to vi prece i dite predskolniho veku. Jestli ti voni u predokolky pocit za sebou tahat prives na hrane nedotacivosti tvoje volba ale pak pomlc o sportovnim Audi :-)

stealth01
9. září • 18:46

A pětka je jaká? Nedotaciva. Nebo si jako amatér myslíš, ze zadní náhon znamená pretacivost?
Jak jsem psal mam dvě auta. 520d F11 a M3 F80. Oba zadní náhon.
Ptám se znovu? Co je nesportovniho na čtyřkolce? Co je nesportovniho na Delte Integrale, Subaru Sti, Veyronu, gallardu, Focusu RS?Zkus se podívat na svět aut komplexně a ne zakomplexovaně

Dory
9. září • 19:55

Koplexne ti rikam ze v LeMans moc predokolek neni, obecne v zavodec :-) Jasne mas posledni M3 a doporucujes Audi jako sportovnejsi znacku. Emile Emile :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
9. září • 20:00

Uz je to tak. Mam poslední M3. Musíš se s tim smířit. Nebo se můžeme někde potkat.

Dory
9. září • 21:06

Ze mas M3 me fakt nebere Emile :-) A nemas ju treba jako predohraba sportovce? :-)

stealth01
11. září • 10:34

Dory? Jsi tam? Infarkt? ;-):-D

stealth01
9. září • 21:22

Já neříkám, že Tě to má nějak brát. Já jen mám rád auta. Všechny značky. Nedělám rozdíly jako Ty. Neutápím se v předsudcích. Pětka i M3 jsou lehce nedotáčivá auta. To je proto (kdybys nevěděl), že vepředu je motor. Těžký motor. Ano, BMW ho má na nápravě a dělá všelijaké psí kusy, aby hmotnost rozložili mezi obě nápravy. Ale Audi z hlediska jízdních vlastností je naprosto super. Nová A3 (měl jsem ji přes tři roky, vytáčela zatáčky jako motokára, naprosto skvělé auto). Jinak tady jsou obě mé auta v blogu:
http://stealth.blog.auto.cz/2016/06/kapky/... a tady pár fotek z předání:https://goo.gl/photos/DoGX2wrU5jzqRspc6... Krásné auto, už jsem s ním bohužel vletěl i do pole a ten Tvůj zadní náhon někdy dost proklínám (trakce při max akceleraci je mizerná). Jinak se někdy mrkni na DVD s Clarksonem, když hledal nejlepší auto na zábavu a drifty. Co že to vyhrálo? R8? Ano R8... Vynikající koncepce, ruční výroba, hliník, motor uprostřed a 60% hnací síly na zadek... ;-)

alan
9. září • 15:21

Občas mě takové to plastofilství vážně uvádí v úžas. Tak např. nová řada Audi A4 má tak příšerně plastový interiér, že i plasty v novém Passatu působí lépe. Ostatně jízda v např. 5 let staré ášestce to je kodrcání ve stylu VW, kdy celý interiér je praskáním a různým drncáním doslova prodchnutý, mluvím z vlastní zkušenosti. BMW má jednoznačně hodnotnější interiér než Audi, u MB si jsou na roveň.

stealth01
9. září • 16:17

Hodnotnější interiér :-D
Upřímně vetsi blbost jsem fakt neslyšel. Ja jsem byl s petkou v servisu 31x, z toho par návštěv bylo kvuli vrzani a skripani. Bylo to slyšet všude.
Novináři na celém světe se shoduji, ze Audi ma ty nejlepší interiéry na světe, samo BMW přiznává, ze ty interiéry jsou pro ne kamen úrazu, ale hlavně ze nějaký Alan napíše, ze to tak neni. Interiéry v Audi jsou špička, s tim nic nenadelas.

Dory
8. září • 17:30

5er bude nejsporovnejsi vetsi sedan ve sve tride s famoznim R6. Kdo si bude chtit hrat na paraolympionika nic nedelani hrabne po A6.

stealth01
8. září • 23:05

Ach jo, zase klišé. Ja mam 520d a marně hledám co je na ni sportovního. Ja osobně radim Audi jako sportovnější značku než Bmw. Uz jen ty úspěchy v motor sportu.

Dory
9. září • 14:11

Az budou Audi RS zadokolky tak jako BMW M pak neco vykladej. DTM asi nesledujes co?

stealth01
9. září • 15:21

Zadokolky nikdy nebudou, to je jasný. Co tím chceš jako říct? Že sportovní auto se pozná podle zadního náhonu? Je s tím sice legrace (mám M3), ale pohon všech kol je pro sportovní vyžití lepší - myslím. Kromě toho, BMW nemá žádný supersport, což je škoda. R8 byla v top gearu jedno z nejzábavnějších aut na driftování...

Pheidon
9. září • 9:17

Kdo chce sportovni auto, jde do benzinu, ne do nafty! ;-)

stealth01
9. září • 10:45

Fajn a co tím chtěl básník říct? ;-) Já si pětku nevybral kvůli sportování. Na to mám jiné auto. Já si ji vybral tak nějak logicky (osmistupňový sametový automat, výborná ergonomie a 20% sleva). Já nevím, ale pětka ke sportování prostě nepatří (vyjma M5). Není tak obratná jako M2 a není tak silná a bestiální jako M3... Pětka je dělaná jako rodinný polykač dlouhých vzdáleností a radosti k běžných rychlostech na okreskách...

jouda
8. září • 15:30

Dvouválec, jaožto vrcholná motorizace, bude? :-D

rákos
8. září • 15:35

Jednoválec s inspirací u pionýra. :D

stealth01
8. září • 14:10

Moc prosím ať převezme taky kvalitu a hodnotné materiály v interiéru po sedmičce. Moc prosím... Nebo ať jdou na měsíční školení k Audi, to je jedno. Už by to bylo fajn, kdyby s tím něco udělali. Ostatní... motory, převodovky, řízení, podvozek atd - tam strach nemám...

rákos
8. září • 15:39

Tak tu kvalitu musí dodržet hlavně dodavatelé z východní Evropy. Z jejich dílů se to auto pak v rajchu montuje.

mpolan
8. září • 17:53

Jo, co si skopčák nadefinuje, to dostane. Jeho chyba, ne dodavatelů.

rákos
8. září • 19:02

Jasně, ale ty díly vyrábějí obyčejní dělníci, který musí dodržovat jak normu, tak i kvalitu. A ta kvalita má určitý tolerance. Není to žádný Bugatti, kde se s tím autem dělají jakou dobu a všechno musí být eňoňuňo. :D

Krabat
8. září • 19:56

Dodavatelé z ČR vyrábí i díly pro Bugatti Chiron. A stejné firmy vyrábí i díly pro nejnovější modely Audi, které teprve přijdou na trh. Ovšem, když si BMW nezaplatí kvalitní materiály nebo čas na vývoj, tak se to zkrátka jinak zachránit nedá. Přesnost kladená na kovací nebo lisovací formy se řídí z větší části všeobecnými tolerancemi a ty jsou pro všechny stejné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
rákos
9. září • 15:19

Jen mi dávejte mínusy. Já vím svý a nemám to načtený z internetu...

neodborník
11. září • 10:32

Škodíte BMW přímo u zdroje na lince ?

rákos
11. září • 11:54

Právěže já ne! Já nesnášim odfláklou práci, jenže když to odflákne člověk před váma, tak s tou jeho prací už nic moc nezmůžete.

Krabat
9. září • 16:06

Já v Automotive dělám, takže dobře vím, že nemáš pravdu. Nejvíce odfláknuté díly jsou obvykle pro luxusní auta typu Lamborghini apod. Proč? Protože formy jsou třeba z hliníku a ne z oceli. Malosériové výroby jsou plné kompromisů, to jsou holá fakta, o kterých se diplomaticky mlčí. Pro BMW se dělají standardní série. Jestli jsou jejich díly méně kvalitní, pak to není způsobeno dělníky z Východní Evropy. Ti dělají pro všechny automobilky bez ohledu na značku nebo segment vozu. Kvalitu zajišťuje v prvé řadě zvolený design, dobrá konstrukce dílu, zkušenost vývojového týmu, vhodné materiály, potřebný čas na vývoj, požadavky kvality a samozřejmě cena. Pokud se cokoliv podstřelí, je to problém. A skutečnost je taková, že BMW (narozdíl od Audi) šetří. A šetří hodně. Stejně tak ale šetří třeba Porsche. Naopak takový Fiat investuje šíleně a kdo si koupí Fiat?Tím netvrdím, že BMW je špatná značka. Naopak. Je to super auto. Jen konstatuji, že šetřili na materiálech. Jak na tom bude nastávající pětková generace, to netuším. Pro ni díly nechystáme.

rákos
9. září • 16:44

Podle toho jak jsi to krásně napsal, asi děláš ve vedení. Tvoje nasazení ale nesdílí určitý lidi/obyč. fachmani, co si to tam jdou prostě odkroutit a jít domů a kvalita je nezajímá.

Krabat
9. září • 19:45

Pokud do problematiky trochu vidíš, tak bys měl vědět, že drtivá většina dílů se vyrábí minimálně v poloautomatu, nebo plně automaticky. Lidský faktor přestává hrát roli. Obyčejný operátor je stále častěji nahrazován 6-osými roboty. Lidé jsou potřeba třeba při rozjezdu výroby, jako manipulanti kvůli doplnění montážních dílů, při vizuální kontrole hotových výrobků, příp. u balení nebo na logistice. Kvalitu jako takovou může ovlivnit pouze lidská chyba, ale ne proces jako takový. Vzhledem k mnohonásobné 100% kontrole je vadný výrobek obvykle zachycen ještě předtím než odejde k zákazníkovi. Mimochodem, zákazník dnes běžně požaduje kvalitu vyjádřenou jako 0 ppm - jinými slovy nula vadných dílů z milionu. A pokud najdou neshodný výrobek, musí se přetřídit celá dodávka. Skutečně jsi naprosto vedle, pokud si myslíš, že dodavatel vyrobí špatný výrobek, žádná výstupní kontrola jej nezachytí, dokonce ani vstupní kontrola u zákazníka a nakonec jej ještě namontují do auta. Pokud Ti v autě vrzají plasty nebo zlobí elektronika, není to skutečně problém dělníků u pásu...

rákos
9. září • 21:12

No nebudu dál na to odpovídat, abych se neprozradil. :D

Doporučujeme

Články odjinud