Nové BMW 1: jednička bude žít dál (spy photos)

V roce 2007 v Mnichově rozhodli o faceliftu pro BMW řady 1. Jak je známo, podobné kroky jsou jen dočasné a nyní již automobilka chystá novou generaci, která dorazí v roce 2011. Testovací muly zachycené v Německu nesou karoserii generace současné (E87) a nechybí jim již tradiční kamufláž, tak typická pro testovací prototypy BMW.

Zajímavostí je, že „jednička“ by měla být k dispozici i v jiných karosářských verzích, než na jaké jsme zvyklí nyní, konkrétně by se mělo do nabídky dostat i prodloužené provedení, které má vyhovovat požadavkům amerických zákazníků - zde se totiž klade velký důraz na vnitřní prostor.

Pohonné jednotky budou ve velké míře z produkce PSA - BMW a budou začínat u agregátu 1,4 litru, vrcholem pak bude třílitr s dvojitým přeplňováním. Ostrého „eMka“ se zřejmě opět nedočkáme, automobilka raději vsadí na čisté diesely a poprvé také hybridní verzi, ta by však měla dorazit později.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
BMW 1er se dočká nové generace

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků