Nové Audi TT RS má 400 koní, 480 Nm a stovku umí za 3,7 s

Audi oficiálně představilo na autosalonu v Pekingu novou generaci modelu TT RS. Zájemci se mohou těšit na motor o výkonu 294 kW (400 k), samozřejmě na pohon všech kol a na akceleraci, která není příliš vzdálená tomu, co předvádí desetiválcová R8.

Tajné | Sportovní auta | Kupé | Audi

Nové Audi TT RS prozrazeno bez maskování

Audi TT RS dostalo pod kapotu přepracované provedení pětiválcového motoru o objemu 2,5 litru. Tato jednotka je lehčí, protože používá celohliníkový blok (-10 kg) a především nabízí dost zajímavé základní parametry. Nejvyšší výkon dosahuje na 294 kW (400 k), točivý moment vrcholí hodnotou 480 Nm. Standardem je sedmistupňová dvouspojková převodovka a pohon všech kol pracující s mezinápravovou spojkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Audi TT RS se představilo jako kupé a roadster. S pětiválcem o výkonu 400 koní, sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol půjde o velmi rychlý stroj

Nové Audi TT RS bude velmi rychlé. Provedení kupé zvládne vystartovat z nuly na 100 km/h už za 3,7 s, otevřená verze, která je trochu těžší, potřebuje podle oficiálních údajů 3,9 s. Podle spekulací by se dokonce časem měla objevit také ještě rychlejší verze Plus.

TT RS dostalo rovněž snížený podvozek a může mít případně adaptivní tlumiče s technologií Magnetic Ride. Základní verze stojí na devatenáctipalcových kolech a používá brzdy o velikosti 370 mm. Alternativou jsou kola o palec větší a karbon-keramické kotouče.

Tajné | Video | Sportovní auta | Kupé | Audi

Audi TT RS se rozcvičuje na Nürburgringu. Má opravdu pěkný zvuk

Co se designu týká, ten nejlépe ukáže fotogalerie čítající více než padesát obrázků. Nové TT RS dostalo agresivnější přední nárazník, výraznější prahy, zadní spoiler, velké koncovky výfuku a samozřejmě se na karoserii objevují písmenka RS.

V Evropě se tato novinka začne prodávat na podzim. Základní cena za kupé bude 66 400 eur, roadster vyjde na 69 200 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2008
Stav: 149 795 km
Cena: 200 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 183 526 km
Cena: 325 000 Kč
Audi A4 Allroad 1.968
Rok výroby: 2011
Stav: 151 877 km
Cena: 370 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků