Nové Audi SQ5 dostane elektrický kompresor a výkon 370 koní

Před časem představené Audi SQ7 je prvním modelem, který přinesl do sériové výroby elektrický kompresor. Už dlouho dopředu bylo jasné, že tato technická novinka nebude výsadou pouze tohoto SUV, takže není překvapením, že podle nejnovějších informací se stejná věc nastěhuje pod kapotu dalšího automobilu. Konkrétně půjde o Audi SQ5. 

SUV | Sportovní auta | Premiéry | Audi

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

S informacemi přišel britský Autocar, kterému je potvrdil šéf vývoje motorů Audi Oliver Hoffman. Podle něj může mít naftový šestiválec v SQ5 klidně 291 kW (396 k), ale kvůli zachování ovladatelnosti nakonec takto vysoký výkon Audi zatím nenabídne. Dost možná kromě jiného také proto, aby zůstal prostor pro verzi SQ5 Plus

Sportovní auta | Autosalony | Frankfurt 2015 | Audi

Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Nové Audi SQ5 vybavené elektrickým kompresorem nakonec nabídne 272 kW (370 k) a samozřejmě také výrazně lepší odezvu na plyn. Jenom připomeneme, že minulý rok ve Frankfurtu představené Audi SQ5 Plus nabízí ze svého dvakrát přeplňovaného šestiválce 250 kW (340 k) a 700 Nm. 

Kromě elektrického kompresoru kombinovaného s naftovým šestiválcem by měla připravovaná novinka dostat také aktivní stabilizátory. Podle dostupných informací dorazí nové Audi SQ5 příští rok.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků