proč mě se jen líbí více ten Avant? :-) . Je to krása pohledět, jen škoda že na takové nikdy mít nebudu
Nechápu, proč vyvijeli novej motor 3,0L když audi už má 2,8L do V co dává do A8... stačilo jen vyměnit písty kvuli kompresnímu poměru, upravit časování ventilů a dosadit kompresor. A měli by dvě verze z jednoho motoru. Atmosferickou a přeplnovanou.
Ono je to o tom, že ten motor je úplně jiný. Nejde o dvě deci, případně o písty apod. Jde např. o materiál ze kterého je odlitý a ten je z výrazně odolnější a přitom lehčí slitiny, což je důležité. Díky vlastní celkové konstrukci je připraven na daleko větší výkony a to s minimálními úpravami. Motor 2,8 je prostě svou technologí materiálů apod. už mírně zaostalý.
verim tomu ze tento motor bude uspornejsi ako stara S4, o tom nepochybujem. Ved si polozme otazku kolko casu ide auto na plny vykon, nie je to ani u sportoveho auta provozovaneho mimo okruhu viac ako 10 percent. Takze tych 10 percent casu bude spotreba mozno rovnaka ALE celych 90 percent bude vyznamne nizssia.
Počkám si na 5.6TFSi, které bude jezdit za 3,6L na 100 km.. Ať žije náskok díky marketingu.. :-D
" Přemístění předního diferenciálu před spojku umožnilo posunout motor o 154 mm vpřed."no, řekl bych, že motor zůstal tam kde byl (převodovka také), jen celá náprava je posunuta vpřed.
Autor se překlepl motor jde samozřejmě dozadu.
On je to kompromis. Motor šel vůči prostoru mírně dozadu, určité agregáty dopředu a náprava jako taková šla také dopředu.
Autor to nepochybně vztáhl k pozici motor-přední náprava-převodovka. Těžiště se tím nepochybně posouvá dozadu ve prospěch zatížení zadní nápravy.
...tam bychom zacali. Pristi rok bude vylepseny vykon a bude 345k. Za dalsi rok se zvedne na 359k a potom zacnou montovat 3.6 litru s kompresorem. Ten se taky bude postupne zvysovat a o zakazniky je postarano na dalsich 10 let.
Otázkou ovšem je, jestli se 3,6, což je pořád ještě evoluce letitého motoru VR6 délkově pod kapotu vejde. Spíše ne, Je původně konstruován pro příčnou vestavbu a S4 nemá tak dlouhý motorový prostor jako Touareg, aby se tam V6 15° vešel.
Tej spotrebe sice neverim ani najmenej, ale inak je to paradne auticko...
Jak je to? Na titulku píše 3.2i (což by odpovídalo koncernovému 6ti válci+kompresor), nebo je to 3.0i, jak je psáno ve článku??? Trošku nám tu lítaj čísla pane autore, nic nemění na tom že auto je krásný.
Dobrý den, omlouvám se za překlep, už je opraven. Jedná se o nový 3,0 TFSI, ve druhém odstavci je odkaz na článek, kde jsme vám tuto pohonnou jednotku představili podrobněji.
Je vidět, že redaktor je znalec - "Jedná se o jednu z prvních praktických aplikací aktivního diferenciálu, jímž se v současnosti kromě značky Audi zabývá prakticky jen BMW" Jaksi pozapomněl, že průkopníkem aktivních dierenciálů (zadní + mezinápravový) je Mitsubishi, které je už léta letoucí montuje do Lanceru EVOlution....
Nikdo přece nepsal, že jiní to nedělají a že Audi je první apod. Jinak souhlasím s tím, že je to jedna z prvních praktických aplikací. Přeci jenom Audi S4 je dost civilní auto, což se o Evu říci nedá. To je minimálně upravené závodní auto pro silnice a moc praktická ta aplikace z pohledu zákazníků není.
prvních praktických aplikací aktivního diferenciálu Toto ma uz Saab 9-3 XWD pres rok, coz praktická aplikace z pohledu zákazníků rozhodne je.
No u Haldexu je to o něčem jiném. Ono de facto i Legend má něco obdobného.
No, nic proti, ale už vidím tu spotřebu 10 / 100 ;-) - je "úžasné", jak si některé automobilky dovedou v naprosto umělých podmínkách v laboratoři pohrát se spotřebou tak, aby byl výsledek z PR hlediska zajímavý.
Musíte splnit emisní limit CO2, alespoň na papíře. Papíry jdou do bruslíku. Ve skutečném provozu to může klidně brát 15 litrů, to už pak nikdo neřeší. Řízení vstřikování se naladí tak, aby v předepsaném měřícím cyklu to těch 9,7 udělalo a je to. Vlk se nažral a koza zůstala celá.
Já bych s tím jezdil za 11l;-) Radek (goes) ti to potvrdí:-D:-D:-D
Já za 15. Turbo se nesmí honit, jinač to žere jak osmiválec.
Ale ono to není turbo.
Ach boze ten marketing ;-) Takze nam vlastne predstavili nove AUDI S4 EcoMotion.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.