Tak si myslím, že srovnávat hrušky s jabkama je nesmysl, zkus si do toho svýho nesmyslnýho Nissana nacpat např. pračku... Tohle je kára na krájení kiláků, ne na okruhy, i když ani tam se neztratí :-)
Rafička: krásně řečeno :-D
Místní novináři by měli projevit trochu iniciativy a zkusit zjistit, kolik to má 0-200 a ne papouškovat PR od Audi :B-]
No, vzhledem k tomu, že Nissan GT-R má 0-100 2.7 a 0-200 kolem 10,5, je nějakých 0-100 za 3,9 dost tragedie u auta této ceny, výkonu a hmotnosti B-] Možná, že to ten zázrak od Audi na 200 zvrátí ve svůj prospěch, ale o tom pochybuji :-) A utíkat koupit si to nemusíš, pač by si pak byl stějně sklamanej :-)))
Heh, ty jsi mimoň, srovnáváš GT-R s kombíkem. Takový ukecaný šmudla jsi.
Tak co se týče velikosti kufru, má gt-r podobně velký jako RS6. Srovnávej sedan se sedanem. A jestli chceš uberkombi, tak ok :-) V německu by se měli zamyslet a neignorovat gt-r, protože lidi, co kupovali rs6 možná budou kupovat rejži B-]
btw. jak říkal konstruktér gt-r mizuno . Musíte vyrobit převodovku, která je s autem v harmonii a je skvěle sladěná s motorem a musí navazovat na celý pohonný řetězec Jako by to konstruktéři m5 a rs6 ignorovali svou typickou germánskou arogancí. Ty jejich předražený uberwageny si s těmito parametry už moc lidí nekoupí... Obvzlášť ne při těch parametrech a chování na okruzích, dálnicích a běžných silnicích B-]
No ale to je naozaj strasne dolezity udaj a urcite hlavny dovod, kvoli ktoremu pobezim do prveho skleniku aby som si to kupil :-)Co mi zasadne vadi, to je dizajn zadneho dekla (kontretne ten previs, to tam naozaj nepatri), no a spredu to vyzera skor vhodne do maneze narodneho cirkusu. Takisto nie som si prave isty ci prave takyto x-box na kolesach (je to az nechutne precpane kadejakou elektronikou) znesie privlastok 'sportovy'. Na to aby ste si jazdu naozaj uzili, treba siahnut po inom aute (a bohuzial treba ist v case naspat).Auto pre chlapa ma vyzerat inak, jedine co sa mi na tom paci je v podstate ta farba a interier (ten je naozaj vydareny, to musim uznat).
Super auto, ale ten nápis quattro je opravdu strašný.
Ale ten nemaju vsetky RS6, napis quattro je len sucastou balikov Matte Aluminum alebo Carbon...
luxusní, úžasný, parádní dělo-použitelný bez problémů i jako "rodiný" kombík v normálním provozu... a pokud spotřebu dostanou při klidné jízdě pod 10L tak je to ještě mnohem lepší:-D Audi prostě vždycky přijde s nějakou peckou na trh kterou překvapí a naláká spoustu zákazníků.... Jen ty dieselové šesti válce by mohli být o něco spolehlivější (na takovou automobilku jakou je Audi)
Co je na dieslových šestiválcích nespolehlivé. O ničem jsem neslyšel.
A BMW je vraj konkurent Audi? :-P
a jeste jsi porad nenapsal jak jsi to myslel s tou konkurenci bmw vs audi : D... to s tim 5gt neni odpoved...a jestli jsi to myslel tak ze audi je jako lepsi nez bmw tak napis proc, to bych rad slysel : D
a audi je jako lepsi nez bmw nebo jak to mame chapat?
BMW to je ta znacka co vyraba 5GT? :-D
jj vyrabi to 5GT ktery ma nejlepsi motor a prevodovku ve tride, co tam mas dal za "argument" ? : D a mimochodem i kdyz ja na vzhled moc nedam ale spis na to jak se me v tom urcitym aute jede tak se me 5GT libi i vzhledove a nejsem sam, casteji teda potkavam 5GT nez audi A7 a to je pokud se nemylim konkurent a ze by to A7 melo v sobe neco extra to jsem teda nepostrehl a az budes odpovidat tak trosku konstruktivneji, z tvyho prispevku predpokladam ze se ti asi 5GT vzhledove nelibi ale vzhled fakt neni vsechno, ja radsi budu jezdit v aute v kterym se me dobre jezdi a je skaredy nez v necem hezkym ale s horsi technikou.... navic za plusminus ty stejny prachy.jediny bmw ktery se me nelibi je 3 Compact, jinak se me libi vsechny od veteranu az po soucasnost,, ale vic se me libi technikou nez vzhledove...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.