Nové Audi RS4 nebude, RS5 prý zákazníkům postačí

Podle zakulisních informací z Ingolstadtu bude nedávná ostrá verze řady A4 zatím poslední svého druhu. Podle marketingového oddělení prý totiž tento segment trhu obhospodaří nové kupé RS5 a výkonný kompaktní sedan již není potřeba.

Konstruktéři Audi místo toho napnou síly k pěstění většího sedanu RS6, jenž by se měl brzy představit opatřený zážehovým osmiválcem s dvojitým přeplňováním. Zdá se, že tato jednotka bude mít objem 4,0 l a výkon okolo 600 koní (441 kW). Beztak je to ale škoda, model RS4 je v rámci nabídky Audi jedním z nejstarších nositelů doplňkového označení RS, navíc BMW svůj konkurenční stroj M3 nabízí již nejen jako kupé, ale také jako sedan. Ale nechme se překvapit, nakonec vše může dopadnout jinak.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Za Audi RS4 se podle všeho zavřela voda
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků