Nové Audi RS3 Sportback je lehčí, silnější, rychlejší a stále používá pětiválec

8 komentářů

Carlos
13. prosince • 10:35

Parádní kára, první v nižší střední s možností karbon-keramických brzd.

stealth01
15. prosince • 9:55

Ano, šetřím na jeden kus. Ale k autu samotnému. Je zajímavé, že podle dostupných informací, bude možnost objednání keramických brzd pouze na předek. Zadní brzdy budou klasické. Nebude to přinášet trochu chaos v brzdném účinku auta jako celku?

Carlos
15. prosince • 15:16

Nevidím důvod proč by to nemělo jít naladit a nastavit, zadní brzdy jsou daleko méně namáhané a tudíž je karbon-keramika na zadku zbytečný luxus, na předku naopak fantastická věc z hlediska výdrže při dlouhodobém namáhání.

runner42
15. prosince • 10:53

No to rozhodně ano. Správně nastavit poměr brzdného účinku není vůbec žádná sranda a když se to neudělá, tak to může i hodně špatně dopadnout.
Jinak vhodná keramika se prodává dávno a nějak nevidím výhodu, kupovat si to o 50% dráž přes Audi.

stealth01
15. prosince • 12:15

Otázka je, jak je to potom se zárukou. Pokazí se Ti motor s opravou přesahující desítky tisíc a oni Tě pošlou někam, protože jsi na autě dělal úpravy, které neschválil výrobce. Pak těch 50% navíc vyzní v jiném světle.

REYGNUM
12. prosince • 18:24

Nevie niekto ci aj nova RS3 bude mat predne blatniky karbonove?

stealth01
15. prosince • 9:54

Či aj? Ale předchozí verze je neměla karbonové. Pokud si dobře pamatuju, měla je z kevlaru.

Carlos
13. prosince • 10:57

V oficiální zprávě se nic takového nepíše, pouze je tam zmínka o hliníková kapotě.

Doporučujeme

Články odjinud