Parádní kára, první v nižší střední s možností karbon-keramických brzd.
Ano, šetřím na jeden kus. Ale k autu samotnému. Je zajímavé, že podle dostupných informací, bude možnost objednání keramických brzd pouze na předek. Zadní brzdy budou klasické. Nebude to přinášet trochu chaos v brzdném účinku auta jako celku?
Nevidím důvod proč by to nemělo jít naladit a nastavit, zadní brzdy jsou daleko méně namáhané a tudíž je karbon-keramika na zadku zbytečný luxus, na předku naopak fantastická věc z hlediska výdrže při dlouhodobém namáhání.
No to rozhodně ano. Správně nastavit poměr brzdného účinku není vůbec žádná sranda a když se to neudělá, tak to může i hodně špatně dopadnout.Jinak vhodná keramika se prodává dávno a nějak nevidím výhodu, kupovat si to o 50% dráž přes Audi.
Otázka je, jak je to potom se zárukou. Pokazí se Ti motor s opravou přesahující desítky tisíc a oni Tě pošlou někam, protože jsi na autě dělal úpravy, které neschválil výrobce. Pak těch 50% navíc vyzní v jiném světle.
Nevie niekto ci aj nova RS3 bude mat predne blatniky karbonove?
Či aj? Ale předchozí verze je neměla karbonové. Pokud si dobře pamatuju, měla je z kevlaru.
V oficiální zprávě se nic takového nepíše, pouze je tam zmínka o hliníková kapotě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.