Za takú cenu by som si už dokázal kúpiť aj nové auto... :-D:-D:-D
Me se to nelibi. Predchozi generace byla osobitejsi. Ted je to takove pondelni polojarni odpoledni poobedove nic, co se plete s vidlickama mezi noze a nema pro to dostatecne zrni v okapu protejsiho kredence. Souhlasite?
Uvidíme na vlastni oči...zajímala by me ekonomika toho benzínu. ..námět na test.
Na vlastní oči jsem to viděl, seděl jsem v tom, fotky jsou stejné jako realita. Plus bylo jen to, že reálný kus nebyl ten příšerně modrý z fotek, ale titanově šedý. Inovace se nepovedla designem, provedení předku i hranatých zadních svítilen jsou nepěkné, na rozdíl od sice monstrózní, ale tvarově vyvážené staré generace je toto vzhledově traktor. Ano, jsou přidané asistenční funkce na úrovni doby, je digitální panel, jsou LED světla, je to o 200kg lehčí, ale displej navigace na sluníčku je hloupost, umístění voliče MMI je úplný nesmysl a to velmi podstatné chybí (zatím) osmiválce a místo velké nádrže je malá, takže na 1000km bez tankování mohu zapomenout. Pro mě pádný důvod starou Q7 za novou neměnit. Počkám, zda osmiválec do půl roku bude a když ne, tradá, s Audi končím a zamířím jinam.
Stará Q7 byla mimořádně povedená. To se těžko překonává. K tomu super paleta motorů. Zajímalo mě, jestli to dokáže audi překonat. V tomto případě asi ne.
Souhlas, přitom nebylo třeba překonávat, stačilo nezmrvit.Další motory přijdou na podzim, V8TDI je stále tématem interních diskusí, jeho prodeje kolísaly nepravidelně mezi skoronulou a moc zajímavými čísly, když to převedete do excelovských tabulek marketingu, dostanete se na hranici zdravého rozumu (to u excelu vždy). Osobně si myslím, že 4,2TDI nakonec schválí. Co je jisté, bude bi+Eturbo V6, jen se to bude jmenovat SQ7.BiTdi se dočkáte na podzim taky.MMI ovladač je skutečně úlet mimo sféru normálního uvažování, jde o největší ergonomický kiks u audi za posledních 20 let. Displej navigace má zvýšený jas a kontrast a nový algoritmus řízení podsvětlení, ale výsledek je o něco horší než A6/A7. Zažil jsem postupné schvalování jednotlivých verzí inovace a jejích časových odkladů. Tato finální verze je ze všech, které byly na stole, druhá nejhorší. Souhlasím, vypadá to opravdu jako traktor, ovšem s 3DSingleframe vpředu.Slušně vybavené auto nakonfigurujete brutto kolem 102000€, to je na základní třílitrový šestiválec opravdu přehnané, když stávající generace s 4,2TDI včetně výbavových paketů i s V12look byla ještě nedávno (dnes už osmiválec + stará Q7 do výroby objednat nejde) za 77000€.
Jogurt velmi dobře ví, o čem mluví. Pro new Q7 byla připravena evoluce 4,2TDI s výkonem 331kW, zatím je stopnutá, protože v Ingolstadtských mozcích se odehrávají prapodivné procesy. Například hysterie z toho, že by se obtížně prodávaly Q8 a Q9(pokud ta vůbec bude). Záměrně se už minulá generace Q7 nepřibližovala výbavou A8 ale použil se interiér A6, přestože průzkumy a strategie tvrdily zájem o opak. Teď je mohutná diskuze, jak až dolů se s motory půjde, 3,0TDI 200kW není konečná, dostaneme se až na dvoulitr, v lepším případě biturbo. Vzhled není třeba komentovat, to auto, přestože je větší než old Q7 vypadá menší a hlavně je tak hnusně hranaté, že si opravdu nemyslím, že to bude - navíc za přehnanou cenu - trhat prodejní rekordy. Uvidíme jak rychle po startu prodeje půjdou ceny rapidně dolů a jak rychle uvolní nové motorizace. Sázím na to, že to bude hodně rychle.A ještě poznámka na okraj - nabídka barev - příšerná, prohlédněte si konfigurátor, hrůza.
Nova Q7se audi hrube nepovedla.Sice jsem v nem jeste nejel ani nesedel,ale auto je extremne hnusne.zlata starsi generace.Menit za novy model urcite nebudu.a cena mi prijde vysoka na tuto obludu.
V každé výrobní firmě se řeší otázka výměny a obměny lidí vy vývojových týmech. Čas běží a špičkový konstruktér a vývojař má velmi krátké produktivní období. Lidé se tam mění velmi často. Samozřejmě, že se stává, že se tam dostanou jedinci, kteří na to nemají. Pokud je to jednotlivec, tak se to dá eliminovat, ale když se sejde více takových blbů v celém řetězci je neštěstí hotovo. A tady si myslím, že nastal tento případ, protože to auto je extrémně nepovedené a dostalo se až do výroby. A v posledních cca 30 let to u audi nebylo zvykem. Oni šli stále dopředu.I když se možná všichni mýlíme a bude to obchodně úspěšné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.