Nové Audi A8 již zná své české ceny

Novou generaci vrcholné limuzíny značky Audi jsme vám představili docela nedávno, stalo se tak 2. prosince 2009. Nyní svítí v kalendáři jen o dva měsíce pozdější datum a vůz si to již šine na český trh. U dealerů jej sice zatím nenajdete, ale ceník byste si z českých autosalonů Audi odnést mohli, novou A8 je totiž již možné objednávat a logicky tedy zná i své české ceny.

Ty byly zatím stanoveny pouze pro dva modely, které budou zpočátku k dispozici - verze 4,2 FSI tiptronic quattro a 4,2 TDI tiptronic quattro, obě jsme vám blíže představili v již odkazovaném článku. Audi ovšem neopomíná dodat, že ten pravý náskok díky technice zažijete až s verzí 3,0 TDI s pohonem předních kol, která se na trhu objeví teprve později.

Benzinová verze 4,2 FSI je nyní k objednání za cenu od 1 962 083 Kč bez DPH resp. 2 354 500 Kč s DPH, naftová alternativa 4,2 TDI pak za cenu od 2 055 750 Kč bez DPH resp. 2 466 900 Kč s DPH. Počítat je možno s dlouhým seznamem specifické příplatkové výbavy, konkrétnější však tisková zpráva automobilky není. Další důvod navštívit některého z dealerů, kde by snad měli být sdílnější...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nové Audi A8
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků