Nové Audi A4 vypadá jako menší A6, ale to mu jistě neuškodí [první dojmy]

26 komentářů

dpcstb
2. července • 13:53

preco ma ten tablet v strede tak hrube okraje? to tam nemohli dat miesto 10 euroveho displeja nieco poriadne za 15?

Ivan
2. července • 11:19

VW technika a motory l.4 TSI a TFSI aj ostatná technika,na Slovensko a pre mna ked chodím po okreskách vacsinou- naco by bolo také auto a na tie kone môžem zvrchu kaslať,dnes na Slovensku sa vsade a denne samí polovnici na rýchlosti etc a premávka je už taká velká..
takže hroza...a ostatné autícka su spolahlivé a idu pekne a viac vyvíjaju dizajn,pohodlie etc...etc..a mladí nech si kupuju obstarožné BMW a VW audi-- už su to tuctové autá...
na cestách...:-/

GeM
1. července • 23:54

Jen dotaz, ta obrazovka zajíždí jako v A6 nebo A7 nebo je na přístrojovce pevně?

honza
2. července • 9:20

Sháněl jsem se po této informaci a je pevná. Větší verze je 8,3 a menší 7 palců. Ovšem nevím, zda vnější rámeček zůstává shodný pro obě varianty jak je obvyklé.

Jenda
1. července • 22:03

Bohužel to je jen opět obyčejné VW a jeho technika. kdo má peníze a rozumí trochu autům koupí jedině Mercedes. BMW už stojí taky za starou belu.:-/

dpcstb
2. července • 13:58

ok, homosexualom si poradil, ale co my heteraci?

epo_
1. července • 14:25

Dnesne modely Audi su sice velmi podobne,ale kto nad tym place a spomina na doby minule by mal spominal lepsie, 80B2,100C3,V8...ved tie auta na tom boli rovnako, dokonca zadne svetla mali uplne rovnake....to iste podobnost 80B3/4 a 100C4.... Rovnako ako v tej dobe aj u BMW, vtedajsia 5 a 7...Mercedes tiez....napr. Peugeot vtedy tiez, 405/605....Atd....stale je to rovnake.

bubulak
1. července • 14:04

Běžte už konečně s těma rádobytabletama místo pořádných displejů zabudovaných do palubní desky tam, kam slunce nesvítí.

Quebe
1. července • 11:33

Doufám, že věnovali patřičnou pozornost vývoji světel. Jejich současné modely s LED světlomety oslňují úplně stejně jako prasata, co si do auta dají HIDy. V čele s A7, která je v tomhle ohledu největším přeborníkem. Nechápu, jak to takhle mohli homologovat.

mpolan
1. července • 13:39

Samotné LED jsou v pořádku a oslnění není horší, než třeba od xenonů. Problém je v adaptivním chování, které prodlužuje dosvit při jízdě vyšší rychlostí. A když si prase za volantem Audi žene ten svůj stroj po silnici 140 namísto předepsaných 90, světla najednou svítí jinak, než by měla. Proto se to pak jeví jako oslňování. Ten problém jsem měl už s prvními Insigniemi s AFL.

Roman
2. července • 19:45

Obecně platí,že čím novější auto,tím větší oslnění,to se snad nedá nazvat potkávací světla(:,zvlášt při mokré vozovce,či osvětlené ulici....

Quebe
1. července • 14:24

Já žil v domnění, že ta světla jsou adaptivní i v tom směru, že mají registrovat provoz v protisměru a zabránit oslnění protijedoucího řidiče. Pak by mělo být jedno, jakou rychlostí se Audi pohybuje. Ale očividně to jsou spíše marketingové kecy a zas tak výborně to nefunguje. Ono třeba na dálnici je ta rychlost v pořádku a ani zde ty světla nemohou oslňovat.

Hat
2. července • 6:14

Zil jsi ve spravnem domneni. Mpolan je zavistivej klobouk ze stodvacitkou a prdlacky vi o cem mele.

Vana666
1. července • 11:14

Zajímavá je informace z článku o opětném nasazení Torsenu. Takže Audi opouští ten jejich korunový diferenciál ?

Švihák
1. července • 12:28

To spíše bude setrvačnost v označování. Crown Gear differential je pořád "torque sensing", takže označení Torsen je sice nepřesné, ale není úplně od věci.

Vana666
1. července • 13:01

O.k. může to tak být

Aladin
1. července • 11:00

Interiér se mi moc líbí. Hezké výplně dveří. Pěkný detail obrazovky před volantem a po krajích klasických ukazatelů vody a paliva. Celkově odlehčený dojem z palubovky. Zkrátka tvarově velmi povedené. A podobnost s předcházející generací je geniální tah. V době, kdy vycházejí nové vozy každých 5 let, se zákazník nebude obávat, že jeho vůz bude např. za 2 roky starý. Což je u této cenové třídy relevantní požadavek. A ob dvě generace za 10let rozdíl vidět je.Ale! U Všech aut (nejen u Audi) bych čekal vždy nějaký pokrok v ergonomii ovládání. A i tady vítězí částečně vzhled před funkčností. S tím tabletem ve středu jsem se setkal pouze v Mercedesu "B". A musím říci, že koukat tak na blízko není příjemné. Nejpříjemnější co jsem zažil byla větší obrazovka v Hondě Accord, zastíněná hlouběji v kapličce, dál od očí a částečně utopená v palubovce. Ale to není designový trend současné doby. Dále ty titěrná tlačítka kolem vzduchotechniky. Vždy na mě jasně svítilo tlačítko, kam ženu vzduch. Tady budu muset mžourat na displey a trefovat se prstem do malých tlačítek. O těch 1-8 u řadicí páky raději pomlčet. A co na to řidiči 50+. No...Vím, že by se to nemělo, ale zásadně čudlíkuji ne při stání na semaforech, ale za jízdy, mezi kanály a v proudu vozů. A to je pak práce. Ergonomicky jednoduchá palubovka ze starého Volva zůstane dlouho nepřekonaná. Blízká budoucnost je v pidi tlačítkách uprostřed prázdné plochy a trefování se do správného místa na dotykové obrazovce. Jedinný výrazný krok vpřed jsou multifunkční volanty. To je velké usnadnění.Tak snad za dalších 5 let. :-)

Roman
2. července • 19:17

Těch čudlíků/funkcí/ je už prostě příliš,když zrovna nejedete na dovolenou...Furd něco přepínáte,a požitek z jízdy je tatam,taky proto mám starší volvo :-)
/Všechny ty systémy vám také do jisté míry,ovládat vůz,tak jak chcete.../

Roman
2. července • 19:17

Do jisté míry brání...oprava

Tom
1. července • 10:24

Spíš ji málokdo pozná že jde o nový model. Ono modely audi vypadají skoro stejně akorát se prodávají v různých velikostech.
Můžete sem dát obrázek i současné A4 s nadpisem najdi 10 rozdílů a kdo odpoví jako první správně dostane náhradní škrabku škoda.:-D

Lojzo
1. července • 10:59

"Ono modely audi vypadají skoro stejně akorát se prodávají v různých velikostech"Obavam sa, ze toto nie je problem len AUDI. Take BMW to iste (5er vs 7er), interier ani nehovoriac. Skoda detto. Ja z dialky nerozoznam Rapid od Octavie..

dpcstb
2. července • 13:54

ja rapid od oktavky rozoznavam iba podla napisu na zadku

Inz
2. července • 16:36

Tak já vám poradím ;-)
Zpředu: Octavia: mezi světlem a maskou chladiče pruh v barvě karoserie, Rapid: světlo je těsně u masky chladiče
Zezadu: Octavia: vnější dolní roh světel je ostře lomený, Rapid: dolní část světel je do oblouku, světla jsou nahoře více zkosená.
Ale jsou to detaily, to uznávám, i když už jsem se je naučil.
To u Audi se nechytám - pokud vzadu není označení, fakt se to poznává dost těžko. S BMW nemám problémy - tam jsou ty odlišnosti ještě dostatečné.

pulDag
3. července • 12:21
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Inz
3. července • 15:06

OK, vzdávám se, kombíky zezadu bych bez předchozího tréninku nedal... :-(

Tom
1. července • 12:08

BMW jsou podle mě zvenčí k rozeznání o poznání více než audi, samořejmě jsou si podobná ale rozhodně méně než audi.

Doporučujeme

Články odjinud