Nové Audi A4 má už české ceny, jejich rozpětí je vskutku prémiové

Importér dnes oficiálně zveřejnil ceny nového Audi A4 pro tuzemský trh. V nabídce je celkem osmnáct variant motoru, převodovky, pohonu a karoserie. Cenové rozpětí odpovídá šíři nabídky.

Nové Audi A4 s kódovým označením B9 přichází oficiálně na český trh. Importér dnes zveřejnil kompletní ceník všech nabízených variant auta, jehož hlavními soupeři na trhu jsou tradičně BMW řady 3 a Mercedes-Benz C.

Nabídka opravdu široká

Nejdostupnějším provedením nové A4 je sedan s motorem 1.4 TFSI 110 kW a šestistupňovou manuální převodovkou za 799 900 Kč. O 61 tisíc víc zájemci zaplatí, pokud chtějí samočinnou převodovku S tronic. 

Nabídka zážehových motorů pokračuje jednotkou 2.0 TFSI ultra, jejíž nejdostupnější verze má 140 kW, manuální řazení a pohon předních kol. Stojí 971 900 Kč. Stejný motor, ovšem výhradně s automatem, zároveň představuje úvodní benzínovou motorizaci kombíku Avant, která vyjde na 1 083 900 Kč.

Design | Kombi | Luxusní auta | Premiéry | Audi | Sedany | Audi A4

Nové Audi A4 vypadá jako menší A6, ale to mu jistě neuškodí [první dojmy]

Levnější cestu k Avantu ale představuje 2.0 TDI 110 kW za 950 900 Kč, pochopitelně opět s manuálem a předním pohonem. V sedanu je stejná motorizace o 51 tisíc levnější.

Zájemcům o čtyřkolku vychází Audi vstříc výkonnějšími variantami motorů 2.0 TFSI a 2.0 TDI, popřípadě vrcholným šestiválcem 3.0 TDI. Ten se jinak než jako quattro s automatem ani nenabízí. Zaplatíte za něj 1 340 900 Kč, respektive 1 391 900 Kč (Avant).

Design a Sport

Ani tím však není ceníku konec. Automobilka totiž tentokrát přidává i linie Design a Sport s rozšířenou standardní výbavou. Nejdražším nabízeným provedením je tak A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic Design nebo Sport. V obou případech má v ceníku uvedenu shodnou částku 1 451 900 Kč.

Zákazníkům je samozřejmě k dispozici rozsáhlý seznam příplatkové výbavy, která může navýšit kupní cenu o další statisíce korun. 

Sériová výbava obsahuje například systém Audi pre sense city, automatickou klimatizaci, rádio s Bluetooth, xenonová světla a v případě kombi Avant rovněž elektrické ovládání pátých dveří. Pozor, motory 2.0 TDI mají v sérii jen 40litrovou nádrž! Čtyřiapadesátilitrová se ovšem dodává za příplatek 0 Kč. Inu, každý ušetřený gram nominálních emisí CO2 se hodí…

Sport přidává 18" litá kola, hliníkové dekorace, 3ramenný multifunkční volant a sportovní sedadla. Design má ráfky o palec menší a místo sportovních sedadel nabízí elektrické seřizování sedadla řidiče. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 175 198 km
Cena: 420 000 Kč
Audi A6 2.496
Rok výroby: 2002
Stav: 284 344 km
Cena: 54 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2011
Stav: 148 592 km
Cena: 270 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků