Nové Audi A2 nakonec bude – jako elektrický crossover A2Q

11 komentářů

Svetak
31. července • 16:36

Moc hezke auto do mesta a vy pitomci si budete stejne kupovat osklive skatule za par korun, protoze budete lini hnout pozadim a vydelat dost penez na normalni auto.

kari
1. srpna • 8:42

ty rozhodně budeš jeden z vydělávajících :-D
Bud jsi dědil, vyhrál ve sportce, nebo kecáš.
Dle příspěvku by jsi si hlavou nevydělal ani na slanou vodu.

1. srpna • 6:17

Pitomec jseš tak akorát ty, když si o sobě myslíš, že můžeš urážet druhé.

Zelí
31. července • 9:41

To je jednoduché budou tam dvě tuny baterií a zbytek bude karbonový karton. Cena asi dvě mega z toho polovina za baterie.

kari
1. srpna • 8:40

BMW má taky i3 a prozatím jsou na něj kladné ohlasy

runner42
1. srpna • 13:04

Kde a od koho?

Čendoslav
31. července • 13:57

Když vezmu údaje z Tesly, tak 85 kWh baterie váží 544 kg...což v menším autě na papírový dojezd 500 km (reálných 300 - 500 km dle podmínek) postačí...ono to nakonec nebude tak zlé...:-)

runner42
1. srpna • 13:21

85kW sice váží jak píšete, ale všechny opičány okolo včetně elektromotoru pak dávají Modelu S masivních 2,2 tuny, což je cca 600 kilo víc, než by bylo normální.
Vyhoďte z malého auta motor s převodovkou važící dohromady 150 kilo, vražte tam tam 600 kilo elektroserepetiček, přihoďte k ceně mega a zjistíte, že Zelí má v podstatě pravdu.

Čendoslav
1. srpna • 15:31

Model S váží 2,1 tuny...srovnatelně velká auta jsou někde okolo 1,8 tuny...ten rozdíl není tak veliký...

runner42
1. srpna • 15:45

Ale kdeže, normál u takto velkého auta je 1,6 tuny, 1,8 už by byl slušný cvalík.

Svetak
31. července • 16:36

Konecne nekdo, kdo zapojuje mozek.

Doporučujeme

Články odjinud