Moc hezke auto do mesta a vy pitomci si budete stejne kupovat osklive skatule za par korun, protoze budete lini hnout pozadim a vydelat dost penez na normalni auto.
ty rozhodně budeš jeden z vydělávajících :-DBud jsi dědil, vyhrál ve sportce, nebo kecáš.Dle příspěvku by jsi si hlavou nevydělal ani na slanou vodu.
Pitomec jseš tak akorát ty, když si o sobě myslíš, že můžeš urážet druhé.
To je jednoduché budou tam dvě tuny baterií a zbytek bude karbonový karton. Cena asi dvě mega z toho polovina za baterie.
BMW má taky i3 a prozatím jsou na něj kladné ohlasy
Kde a od koho?
Když vezmu údaje z Tesly, tak 85 kWh baterie váží 544 kg...což v menším autě na papírový dojezd 500 km (reálných 300 - 500 km dle podmínek) postačí...ono to nakonec nebude tak zlé...:-)
85kW sice váží jak píšete, ale všechny opičány okolo včetně elektromotoru pak dávají Modelu S masivních 2,2 tuny, což je cca 600 kilo víc, než by bylo normální.Vyhoďte z malého auta motor s převodovkou važící dohromady 150 kilo, vražte tam tam 600 kilo elektroserepetiček, přihoďte k ceně mega a zjistíte, že Zelí má v podstatě pravdu.
Model S váží 2,1 tuny...srovnatelně velká auta jsou někde okolo 1,8 tuny...ten rozdíl není tak veliký...
Ale kdeže, normál u takto velkého auta je 1,6 tuny, 1,8 už by byl slušný cvalík.
Konecne nekdo, kdo zapojuje mozek.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.