Nová Toyota Yaris 2012: unikly první snímky

Holandský Autoweek právě zveřejnil několik obrázků, jež nade všechny pochybnosti zobrazují novou, již třetí generaci subkompaktu Toyota Yaris, která by se měla představit již pro modelový rok 2012.

Nejvýraznější změnou prošel vzhled vozu. Zatímco druhá generace přinesla pouze evoluci jednoduchých, oblých linií generace první, novinka představí agresivněji tvarovaný styling s ostrými hranami.

V otázce pohonu zůstane zatím vše při starém. O ten se zprvu zřejmě opět postarají jednotky 1,0 l s výkonem 70 koní (51 kW) a 1,3 l naladěná na 100 koní (74 kW). Záhy po představení bychom se však měli dočkat také hybridního provedení, jež se bude spolu s ostatními verzemi vyrábět ve francouzské továrně Valenciennes.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nová generace Toyoty Yaris pro rok 2012 by měla vypadat právě takto
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 175 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2007
Stav: 117 463 km
Cena: 60 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

dnes | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků