Nová Toyota Hilux představena také v evropském provedení

Nová generace Toyoty Hilux se představila už dříve, ale až teď přichází automobilka s oficiálním odhalením evropské verze. Novinka má být pohodlnější, v interiéru nemá být příliš vzdálená kategorii SUV, je prostornější a samozřejmě také úspornější.

Video | Toyota | Premiéry | Užitková auta | Off-roady

Toyota Hilux: Nová generace byla oficiálně představena

Toyota Hilux přichází s novým designem, který si můžete podrobně prohlédnout v přiložené fotogalerii. Automobilka nabízí nové disky o velikosti 17 nebo 18 palců, pět klasických odstínů a tři nové barvy karoserie: Orange Spice, Volcano Red a Hydro Blue.

Zajímavosti | Video | Toyota | Off-roady

Nová Toyota Hilux testuje svou nerozbitnost ještě před začátkem prodeje

V interiéru najdeme nový větší přístrojový štít, sedmipalcový dotykový displej, lepší materiály a hlavně více prostoru. Vpředu je o osm milimetrů více místa pro hlavu, respektive o 15 mm více prostoru pro ramena. Pohodlnější jsou také sedadla. U dvojité kabiny se pak zadní cestující mohou těšit na centimetr navíc v oblasti kolen. Toyota slibuje rovněž výrazně lepší odhlučnění. Co se nákladového prostoru týká, jeho délka narostla na 1645 mm (původně 1544 mm).

Zájemci si mohou vybrat na evropských trzích jeden ze čtyř motorů. K dispozici je stávající diesel 2.5 D-4D (75 kW/102 k, 260 Nm) a dvojice nových naftových agregátů. Ten menší nabízí objem 2,4 litru a výkon 110 kW (150 k), točivý moment vrcholí hodnotou 400 Nm, silnější má velikost 2,8 litru a parametry 130 kW (177 k) a 450 Nm. Příznivci benzinu pak mohou sáhnout po motoru 2.7 Dual VVT-i (122 kW/166 k, 245 Nm).

Testy | Toyota | Off-roady

Test: Toyota Hilux 2.5 D-4D - mladší o pár let

K dispozici je vylepšená šestistupňová manuální převodovka, která má o 10 % zkrácený první rychlostní stupeň a o 23 % delší šestku, alternativou je šestistupňový automat. Nechybí přiřaditelný pohon všech kol a redukce.

Nový Hilux nabídne asistent pro sjíždění kopců, asistent rozjezdu do kopce, stabilizaci přívěsu a mnoho dalšího. Celkově má být nastupující generace odolnější (o 20 % vyšší torzní tuhost), schopnější v terénu díky vylepšenému odpružení, užitečnější coby tahač přívěsů (zvládne až 3,2 tuny), ale zároveň pohodlnější.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2005
Stav: 137 730 km
Cena: 64 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 114 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2010
Stav: 170 266 km
Cena: 184 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků