Nová Toyota Avensis: tak to je ona (oživeno)

45 komentářů

pietrofoti
7. října • 18:08

Mně se teda líbí a určitě bude jezdit dlouho a spolehlivě a to je nejdůležitější.:-P

Renda
9. února • 21:54

-ěkná je , ale nezdá se vám tak trochu jako Mazda 6 ?????:-O

Smx
7. října • 13:45

Ještě by to chtělo pořádný benzínový motor. To byla slabina předchozí generace a koukám tady taky žádná změna k lepšímu. Přitom by stačilo alespoň přihodit k té 1.8-ce kompresor.. Ach jo.. :-(

mrazik
7. října • 19:34

U soucasne je k dispozici benzinovy 2.4, ktery bude i v novem modelu.
Nicmene priznavam, ze s benzin s turbem nebo kompresor by mu slusel, jenze Avensis neni auto na zavodeni.

Smx
8. října • 9:11

Byl k dispozici - v ČR se nabízel jen krátce a to ještě pouze s automatem nevalné kvality. Taky ten výkon téhle 2.4 nebyl moc do sportovna, spíš na pohodovou jízdu - bohužel.. :-(

HH
8. října • 10:10

Tak právě 2.4 a automat vlastním. Auto dovezeno z Německa 2005. Automat je OK a nevidím na něm nic špatného. Je na klidnou jízdu a na předjíždění je výkon také akorát. Není to nějak vytuněný motor, ale na pohodovou rychlou jízdu stačí. S autem jezdí manželka a je s ním naprosto spokojená. Bohužel nová verze se nebude dělat liftback provedení a to je hrozná škoda. Podle mě tam ani nebudou dávat 2.4 a nebo silnější motor. Pokud nedostane Avensis silnější motory, tak auto hodně degradují. Jinak za tři roky najeto 100tis km a žádná porucha.
Spotřeba od 7-11L, záleží kdo s tím jede :-)

Smx
8. října • 10:36

Nevalnou kvalitou jsem nemyslel to že by se nějak kazily, ale to, že mi to při jízdě prostě nesedlo, jak to řadilo - prostě Toyota stejně jako Honda v automatech trochu zaspala - všechny mi přijdou jako pro starou americkou babičku.. Koneckonců to tam píšu - já vždy hledám auto, které nebude mít problémy i s trochu sportovním svezením a to tenhle 2.4 AT bohužel nebyl.. Pro mě by byl optimální motor do nového Avensisu třeba 1.8 s kompresorem.. ;-) Prostě něco co bude mít trochu víc než těch 150k co tam má být a ještě to bude v benzínu..

Pavel
13. září • 20:47

Mimo titulku nemám co dodat, nový Avensis je jen důkazem že zadní lampy jsou u japonsů evropské a evropské (BMW 3, Audi A4, atd.) se stávají korejské. Japonský design je nyní podle mého úspěšnějsí než evropský. Sakra BMW, Audi, Mercedes, co se děje....Pavel

fhgfd
22. září • 16:21

stare nemecke jednicky jdou do haje mno....

Pepik
11. září • 22:19

NUDNY JAKO HROM - az mi bude 50 tak mozna....

RedBaron
11. září • 7:28

Tak zadek je takovej trochu překombinovanej ale vesměs normál. Ale zepředu se na nás tato nová generace opět nevybíravě ŠKLEBÍ.

nnwm
10. září • 20:10

mne sa sucastna generacia neskutocne paci hlavne kombi verzia ale toto hmm :-O

Jiří Kuruc
8. října • 16:41

Kupodivu souhlasím. Nicméně - i Auris se mi z počátku vůbec nelíbil, a postupně si zvykám. Toto bude zřejmě stejné :)

Honza
10. září • 18:57

Prijde mi, ze se jedna o uplny opak predchozi verze, kdy cumak mela nadherny, ale zadek se jim nepovedl. A interier je krok kupredu. At se ji holce dari...

mrazik
7. října • 19:33

No vidis a ja to citim opacne. Predek u soucasne nic moc, zato profil zadni casti a svetel se im libi, u kombika. No ale u me rozhodl jiny duvod - penize.

Sedan
10. září • 16:58

Po novém Mondeu je toto můj další favorit na nové auto...

fhgfd
22. září • 16:20

rozhodne lepsi nez mondeo.....ne kvuli vzhledu ale hlavne kvuli te kvalite!!!!!

ITTI
7. října • 17:01

čas ukáže, jestli auto z Belgie je méně kvalitní než auto z GB a pokud mám informace od lidí z Toyoty, pak kvalifikace těch fachmanů v GB a jejich přístup k práci je víc než vlažný, takže Mondeo a hl. jeho majitelé mohou být hodně v klidu. Koupili velice dobré auto. Navíc, kdo má Mondeo, neřeší Avensise, pokud není úplný pako. Takže volba je jasná: Mondeo. Doba nekvality je u Fordu dávná historie, možná před 10. lety, ale dnes, kdo si to myslí,že Ford produkuje nekvalitu, pak mu ujel vláček s je spíš směšný....:-D

Ymir
8. října • 18:20

V duelu Mondeo vs. Avensis vitezi......Mazda 6. Doufam, ze to dokazou i prodeje.

petr
8. října • 7:59

10 let je hodně přehnané ;-) Pokud vím, tak problém reznutí Focusů byl odstraněn teprve před 5 nebo 6 lety.
Jinak to, že Ford nedokáže v roce 2008 vyrobit auto dle přání zákazníka, resp. že dodá auto bez objednané výbavy ve mě moc důvěry nevzbuzuje, viz. následující odkaz, odstavec "Zkušenosti s prodejcem":
http://moje.auto.cz/an/max.html

bubulak
10. září • 9:50

zadek výborný, boční pohled taky, interiér taky, ale ten pohled zepředu... je tam prostě nějak moc hran a linií, které na sebe nenavazují. takže celkově po aurisu další krok vedle. lidi to budou kupovat zas jen kvůli technice.

fhgfd
22. září • 16:17

no myslim ze je to dobra zmena....do ted byla toyota uhlazena jednotvarna takze kdyz ses podival tak si nerozeznal kera toyotka to je.....je fajn ze japonci vymysleli nejaky novy styl.... lidi hledaji zmenu

Ymir
10. září • 10:37

...nedokazal som sa ubranit emotivnemu prejavu, ale nakolko som celkovo Toyota pozitiv, toto subjektivne, je poriadny krok mimo. Ten dizajn je objemovo velmi tazky a nevyvazeny...Trocha mi to pripomina dizajn automobilky Saab (ktora obdobne chapanie dizajnu zvlada az na vynimky skvele a ma v nom dlhorocne skusenosti) a vidim v tom niekolko vizualnych odkazov na sucasne modely americkych automobiliek. Mam obavu, ze v tomto rozporuplnom prevedeni sa v uvedenej triede konkurencia velmi bat nemusi. Ostane sice kvalita a technika, ale bude to stacit?

rohYpnol
10. září • 11:23

Tak u nas to stacit nebude. Nenabizi totiz 3valcove hi-end motory oznacovane TDI, resp. HTP u benzinu. Tudiz je u nas Toyota odsouzena hrat druhe/treti housle. Jinak pokud z meho pohledu porovnavam evropu a japiky, tak se evropa muze jit klouzat. Accord, Avensis, Mazda 6 - vse krasna a povedena (Avensis snad taky) auta. A evropa? Laguna - spatny pokus, P407 - rozsklebena tlama (a nova generace asi nebude lepsi, kdyz vidim tu invenci u P308), snad aspon ta C5 rusi hegemonii nepovedencu. Koncern jako celek nemastny neslany. Superb povedeny (uf!). Japonci to proste umeji, no B-]

ITTI
7. října • 16:53

Marně přemýšlím,co jisté jedince při diskusi na téma nový Avensis nutí, nebo jaké pohnutky je vedou k výlevům o HTP a TDI - hledám společné jmenovatele (btw: kdyby se dovzdělali o konstrukci a principech vč. autorských práv používání zkratek, pak zjistí, že TDI je ochranná známka pro přímé vstřikování paliva do splalov. prostoru doplněno o přeplňování turbodmýchadlem). Holt, někdo byl první a další musí mít jiné zkratky, toľko na margo tématu,že? B-] Mno, viděl bych to na konzultaci s psychoterapeutem, ten dokáže človíčka uklidnit, aby HTP+TDI tak neprožíval.Byť jezdím M6,necítím potřebu kritizovat konkurenci.

petr r. (petrumr)
10. září • 19:21

toyota má tříválce a poznals,jestli si blbej jak píšeš,že avensis je trochu větší.škodovka taky do superbu dává tříválec?:-P

rohYpnol
10. září • 20:30

BoleslavMotorWagen nabizi posledni vykriky techniky jako jsou 3valcove motory HTP/TDI. Protoze ve tride Superbu jeste konkurence motory podobneho razeni jeste ani neplanuje nasadit, oddalila Skoda prichod teto NASA technologie do tridy Superbu. Toyota samozrejme ma 3valec, ale kam se hrabe na srdce automobilu s 3 magickymi pismenky HTP, a co teprv kdyz je cervene p. Uz se tesim na motory HTP TFSI s DSG a Quattro... Vsimnete si take, ze i konkurence se snazi zakazniky zmast a mnohem horsi motory oznacila stejnymi pismenky, jen v jinem poradi - motory THP.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ITTI
7. října • 17:05

Poslyš, neměl jsi poslední dobou nějaký problém nebo úraz? Toto je téma o toyotě avensis. :-D

atet
10. září • 11:48

Superb povedený ??? Ble už teraz vyzerá ako keby sa predával 10 rokov. A máš tu mondeo , passat , volvo .......

Thor
9. října • 0:03

Volvo ??? Konkurencí tomu je S 60. A ta tomuhle skutečně konkurovat nemůže, neb je to pravěkej paskvil :-(

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
KanibalHannibal
13. října • 22:05

No mozno o tom to je. Ked sa pozeram na tie "nadupane" cumaky noveho Mondea, 407, Mazdy 6, Super B, pomaly aj Passat, A6 a Avensis, tak Volvo a Jaguar ostavaju pre konzervativcov poslednymi ostrovcekmi nadeje...

rohYpnol
10. září • 11:59

Passat jema zadny smrnc, proste das Auto. Volvo? Kde ze jsou ty casy... Dnesni multiplatformove splacaniny nestoji za rec (v kontextu s konkurenci - Volvo si stale mysli, ze je neco vic nez konzum). A porovnavat s luxusnimi znackami BMW/M-B/Audi by nebylo fer (i kdyz vlastnostmi uz je co porovnavat). Na to je tu Lexus apod. A jeste k Supesbu: mas pravdu ze to neni zadna modni rozsklebena fuchtle, jenze v tom to je. I za 15 let si reknes "...už teraz vyzerá ako keby sa predával 10 rokov...". A ne nejaky kinetic design se svetly az k A sloupkum, podivnymi nefunkcnimi vybouleninami, 20 druhy tlacitek vevnitr a imitaci dekoru jak z trznice...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jožo
10. září • 14:23

vsetko je o emociach a tie automobilky to vedia. nikdo z nas nie je schopny povedat, ktore auto je lepsie (a hlavne v com)... kazdy ma svoj nazor, tak preco mu ho brat. osobne nie som "fanusik" toyoty, ale to co vidim na fotkach sa mi oproti sucastnemu modelu viac pozdava. mam inych favoritov, emocne... snad kazdy je spokojny s tym, co ma v garazi:-)

rohYpnol
10. září • 14:37

V kufru je vzdy nejlepsi Skoda. Proto je tak oblibena u nas. Aby se v tom dali vozit osoby na Orlik :-)) Spotrebou je vzdy nejlepsi VW s TDI baumark. Na silnici to vzdy vyhraje BMW. SPolehlivosti se Toyote nic nevyrovna. A korejec vzdy zvitezi cenou. A Dacia bude vzdy nejlepsi na pole k vykopavani brambor ;-)

atet
10. září • 12:23

Passat nema smrnc ale Superb je v poriadku, že vyzerá ako 10 ročný ? Volvo nestojí ani za reč a Accord a Avensis sú pre teba krásne autá ? Nebudeš ty na rohypnole ?

rohYpnol
10. září • 14:32

Tak predne se nauc/te cist. Passat vypada jak 10lety (podle me), ale nema smrnc (podle mnohych), Supeb vypada (podle vas) jak 10lety ale ma smrnc (podle me). V tom vidim rozdil.
A psal jsem, ze Volvo nestoji za rec v kontextu svych konkurentu (tzn. premiova trojka z bundeslandu, kterym vsak konkuruje akorat tak cenove). Jinak rohypnol pouzivam misto umelyho sladidla. Fakt to pak chutna lip. Zkus taky :-D

rohYpnol
10. září • 10:35

zas jen kvuli technice :-D to je dobry. Ja myslel ze technika je na aute skoro to nejpodstatnejsi. I kdyby to bylo supr osklivy auto, tak jako technicky zdarile (a tim padem i spolehlive) sluzbu splni. Suprkraska, co stale stavkuje, nebo je nachylna snad na vse, je celkem k nicemu.

rohYpnol
10. září • 9:13

No me se libi. Jde na to tak jinak nez jine znacky. V interieru zadnej paskvil typu stredovy tunel u Aurisu neni. Takze uz jen haponskou kvalitu a hura na trh. Mondeo se muze jit vycpat (vzhledove).

Adi
22. září • 16:14

pekna poznamka.... uz ho mas? nebo jen tak snis?

rohYpnol
10. září • 9:14

japonskou ne haponskou :-O pardon ;-)

miso 
10. září • 9:04

tak zozadu je to podstatne krajsie, ten predok no neviem neviem, stara bola lepsia, tie svetla sa proste nepodarili vsak sa tahaju takmer k celnemu sklu :/
inak 4x4 vraj bude

Composite
10. října • 9:44

AFS

hg.hexor
10. září • 8:54

Oprimi minulej generacii, je to urcite krok spravnym smerom.
Este keby bola k dispozicii aj so 4x4 tak beriem.

hg.hexor
10. září • 8:54

pardon za preklepy - nova klavesnica

Adi
22. září • 16:12

neni 4x4 ale na snehu se chova velmi pekne....

Doporučujeme

Články odjinud