Nová Škoda Superb bude i plug-in hybrid. Pojede za litr a půl na sto

V příštích letech by se měla představit nová generace Škody Superb. Pod kapotou bude mít vůbec poprvé hybridní pohon a akumulátory, které si budete moci nabíjet doma ze zásuvky. Plug-in hybridní pohon si Superb s největší pravděpodobnostní vypůjčí bez velkých změn od nového Passatu.

K pohonu by tak sloužila přeplňovaná čtrnáctistovka TSI o výkonu 115 kW (156 k) a k ní připojený elektromotor o výkonu 80 kW (109 k). Celkový výkon hybridní soustavy Passatu dosahuje hodnoty 155 kW (211 k) a nemáme důvod se domnívat, že by tomu u Škody Superb bylo jinak.

Zajímavosti | Život řidiče | Škoda | Statistiky

Majitelé vozů Škoda jsou nejchytřejší, ukázal průzkum

VW Passat plug-in hybrid má prý dojezd jen na elektřinu až 50 km, takže očekávejte velmi podobnou hodnotu i v případě škodovky. Kombinovaná spotřeba by pak mohla dosahovat hodnoty kolem 1,5 l/100 km a emise CO2 asi 35 g/km. Samozřejmě jen v homologačním cyklu, ke kterému hybridy a elektromobily podle pravidel nastupují s plně nabitými bateriemi. 

Testy | Luxusní auta | Sedany

Test Škoda Superb 1.8 TSI Laurin & Klement: Do důchodu

Nový Superb se od současné generace dost odliší, očekávejte inspiraci hlavně ve studii Škoda VisionC. Zmizí prý zajímavé dvojité otevírání kufru, šestiválec 3,6 l bude nahrazen motorem 2.0 TSI a určitě přijde i dvěma turby přeplňovaný motor 2.0 TDI bi-turbo, který se představil v novém Passatu.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků