Nová Škoda Fabia testuje na Nürburgringu. Těšte se na techniku VW Polo

23 komentářů

q
23. května • 13:32

preco sa preboha ma niekto tesit na vw polo ???

legnaw
21. května • 14:18

takze schadeofka zas recykluje... polo s ibizou stoji na nove platforme, takze nechapu proc nas tahaji skrabalkove za nohu...:-/

k22
21. května • 15:28

FIII bude mít stejnou platformu jako má současné Polo a Ibiza, pro auto segmentu B je to zcela dostatečné..;-)

Mirek
22. května • 11:22

K tomu a musíš dodat i b. Je to výběhová platforma a Polo Ibiza se již připravuje s novou platformou.

dave
21. května • 13:35

Tesit se na techniku Pola? :-D To nas ma redakce asi za hezke zoufalce.

Moje Jméno
22. května • 5:36

Očividně vůbec nevíte, co jste napsal. O zmiňované platformě Vás ani nenapadlo si v článku něco přečíst. Krom lepších jízdních vlastností je i lepší vnitní uspořádání, což není u podobného vozu rozhodně k zahození.

revan_21
21. května • 22:52

Jen ty co tomu moc nerozumí... Ehm... třeba ty

Hloupej Honza
21. května • 11:33

Vychází z nového Pola,? Takže menší odrbanejsi aby to nekonkurovalo Rapidu? Pro ekoosly z EU tam dají klidně 0,5l triple turbo.

Tom
21. května • 15:24

naopak, Fabia bude mít možnost lepší výbavy a bude lépe zpracovaná než Rapid.
Rapid zůstane low cost jako konkurence laciným sedanům konkurence.

sarusian
21. května • 10:48

no neviem, podla tych fotiek bude to asi rovnako uzke a skarede, ako sucana fabia

Nikdo
21. května • 12:40

... škaredé nevím - nedovedu posoudit, ale proporce se mi také zdají zase trochu disproporční podobně jak teď. Otázka je, jestli je to opravdu nová F3...

pepe
21. května • 10:29

..pokud se jedná o FIII s "přelepy",...tak nás nic hezkého nečeká !!!!!!

k22
21. května • 10:39

to škodovce vadit nebude, FII byla 7 let nejprodávanější malé auto u nás, stejně tak to bude FIII. Lidi chtějí za svoje prachy max. praktičnost, krásu nehladají, to by jinak muselo takové Rio trhat rekordy B-]

mates
21. května • 8:56

to bude zase humbuku kolem dalsiho z mnoha zcela tuctovych aut, nicim nevynikajicim z bezneho mainstreamu.
Polo uz zname, takze tu bude druhe Polo jen s jinak zahnutou kastli, nic vic nic min, a protoze i soucasna Fabie je z pohledu jizdnich vlastnosti a ted i motoru auto slusne, bezproblemove a s dobrymi jizdnimi vlastnostmi, mam spis pocit, ze 90 procent uzivatelu rozdil vuci nove generaci tak nejak ani nepozna...
Snad se povede nejak zapracovat na designu, protoze pred faceliftem to bylo spolehlive nejserednejsi auto na trhu. :-/

k22
21. května • 9:45

Zapracovat na designu? Ten design je zřejmý už teď, jedná se určitě o závěrečné testy (doladění podvozku a řízení), protože za 3 měsíce má začít seriová výroba! to už je hodně pozdě měnit cokoliv. Zajímvaá bude hlavně cenová relace motorizací s 10.TSI (66/81kW), Polo s touto motorizací stojí od 311000kč, což si fabka nemůže dovolit. Tak uvidíme.

Pepa
21. května • 9:54

Polo 1,0 TSI ??? Jdi si lehnout.

Jiří Kokoška
24. května • 14:37

Neboj taky se dočkáš, příští rok Octavie TSI 1.0 tříválec 81Kw!:-D

Jiří Kokoška
24. května • 14:37

Neboj taky se dočkáš, příští rok Octavie TSI 1.0 tříválec 81Kw!:-D

k22
21. května • 10:05

Pepu, počkej do podzimu a pak suď, 1.0 TSI bude oturbená 1.0 MPI, nevím co je na tom tak divného..

revan_21
21. května • 22:56

1.0tsi nemuže být oturbená 1.0mpi... už jen z toho duvodu, že se jedná o TSI a MPI...
Tato motorizace ale nahradí 1.2htp...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hloupej Honza
27. května • 18:39

Jen tak čistě náhodou nepřejmenovala takhle jedna firma motor HTP na MPI. Protože to jméno i výkony a jiné vlastnosti byly tragikomicke?

Pepa
21. května • 12:31

Tohle vole: "Polo s touto motorizací stojí od 311000kč". Ted mi najdi to Polo v ceniku blbecku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
k22
21. května • 13:33

Hele tupánku :-D, tolik stojí polo 1.2TSI, není důvod si myslet, že 1.0TSI které ho bude NAHRAZOVAT bude levnější, podívej se kolik stojí ford ecoboost 1.0, takže dočkej podzimu a uvidíš.:-P

Doporučujeme

Články odjinud