preco sa preboha ma niekto tesit na vw polo ???
takze schadeofka zas recykluje... polo s ibizou stoji na nove platforme, takze nechapu proc nas tahaji skrabalkove za nohu...:-/
FIII bude mít stejnou platformu jako má současné Polo a Ibiza, pro auto segmentu B je to zcela dostatečné..;-)
K tomu a musíš dodat i b. Je to výběhová platforma a Polo Ibiza se již připravuje s novou platformou.
Tesit se na techniku Pola? :-D To nas ma redakce asi za hezke zoufalce.
Očividně vůbec nevíte, co jste napsal. O zmiňované platformě Vás ani nenapadlo si v článku něco přečíst. Krom lepších jízdních vlastností je i lepší vnitní uspořádání, což není u podobného vozu rozhodně k zahození.
Jen ty co tomu moc nerozumí... Ehm... třeba ty
Vychází z nového Pola,? Takže menší odrbanejsi aby to nekonkurovalo Rapidu? Pro ekoosly z EU tam dají klidně 0,5l triple turbo.
naopak, Fabia bude mít možnost lepší výbavy a bude lépe zpracovaná než Rapid.Rapid zůstane low cost jako konkurence laciným sedanům konkurence.
no neviem, podla tych fotiek bude to asi rovnako uzke a skarede, ako sucana fabia
... škaredé nevím - nedovedu posoudit, ale proporce se mi také zdají zase trochu disproporční podobně jak teď. Otázka je, jestli je to opravdu nová F3...
..pokud se jedná o FIII s "přelepy",...tak nás nic hezkého nečeká !!!!!!
to škodovce vadit nebude, FII byla 7 let nejprodávanější malé auto u nás, stejně tak to bude FIII. Lidi chtějí za svoje prachy max. praktičnost, krásu nehladají, to by jinak muselo takové Rio trhat rekordy B-]
to bude zase humbuku kolem dalsiho z mnoha zcela tuctovych aut, nicim nevynikajicim z bezneho mainstreamu.Polo uz zname, takze tu bude druhe Polo jen s jinak zahnutou kastli, nic vic nic min, a protoze i soucasna Fabie je z pohledu jizdnich vlastnosti a ted i motoru auto slusne, bezproblemove a s dobrymi jizdnimi vlastnostmi, mam spis pocit, ze 90 procent uzivatelu rozdil vuci nove generaci tak nejak ani nepozna... Snad se povede nejak zapracovat na designu, protoze pred faceliftem to bylo spolehlive nejserednejsi auto na trhu. :-/
Zapracovat na designu? Ten design je zřejmý už teď, jedná se určitě o závěrečné testy (doladění podvozku a řízení), protože za 3 měsíce má začít seriová výroba! to už je hodně pozdě měnit cokoliv. Zajímvaá bude hlavně cenová relace motorizací s 10.TSI (66/81kW), Polo s touto motorizací stojí od 311000kč, což si fabka nemůže dovolit. Tak uvidíme.
Polo 1,0 TSI ??? Jdi si lehnout.
Neboj taky se dočkáš, příští rok Octavie TSI 1.0 tříválec 81Kw!:-D
Pepu, počkej do podzimu a pak suď, 1.0 TSI bude oturbená 1.0 MPI, nevím co je na tom tak divného..
1.0tsi nemuže být oturbená 1.0mpi... už jen z toho duvodu, že se jedná o TSI a MPI...Tato motorizace ale nahradí 1.2htp...
Jen tak čistě náhodou nepřejmenovala takhle jedna firma motor HTP na MPI. Protože to jméno i výkony a jiné vlastnosti byly tragikomicke?
Tohle vole: "Polo s touto motorizací stojí od 311000kč". Ted mi najdi to Polo v ceniku blbecku.
Hele tupánku :-D, tolik stojí polo 1.2TSI, není důvod si myslet, že 1.0TSI které ho bude NAHRAZOVAT bude levnější, podívej se kolik stojí ford ecoboost 1.0, takže dočkej podzimu a uvidíš.:-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.